Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hamstraus/dyykkaus

Lähettäjä: Nillittäjä 
Päivämäärä:   3.5.25 10:30:02

Olen tutustunut tyyppiin, jonka koti on täynnä tavaraa. Suurin osa ihan roskaa. Ja minäkin olen säästeliäs, mutta. Hän ottaa kaiken vastaan ja sanoo tarvitsevansa, vaikka oikeasti tavara menee jemmaan. Kaikkea pitää olla varalla. Esim. kylmässä liiterissä ollut auto 10 vuotta, varalla. Kylppärissä 8 muovikassillista sanomalehtiä, varalla.

Sitten ruoka. 3 pakastinta täynnä. Hakee lisää ruoka-avusta. Kaikki mitä syö, on vanhaa. Käy dyykkaamassa ja ottaa kaiken. Osa ehtii mennä täysin pilalle ja roskiin. Kun teen ruokaa, syö aivan kaiken. Kun tarjoaa keksejä, menee muutama taskuun. Karkeista vie muka lapsille.

Onko tällaisia ihmisiä paljon? Tunnistatko itsesi? Olen välillä järkyttynyt ja hölmistynyt. Olen yrittänyt sanoa, että jätä muillekin, mutta kuulemma on hölmöä antaa hyvän mennä hukkaan.

Re: Hamstraus/dyykkaus

Lähettäjä: -.- 
Päivämäärä:   3.5.25 10:40:47

Mikä auto siellä liiterissä on?

Lähettäjä: tässä ja nyt 
Päivämäärä:   3.5.25 10:46:30

Nillittäjä, pipo löysemmälle.

Lähettäjä: Nillittäjä 
Päivämäärä:   3.5.25 11:00:56

Mikä auto siellä liiterissä on?
- ihan tavis toyota

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   3.5.25 11:05:58

Mielenterveysongelmahan tuo on. En kyllä katselisi, en voisi ikinä elää noin.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   3.5.25 11:09:13

Meidän naapuri on tuollainen. Yksin asuva vanhempi mies, käyttää kodissaan keittiö-olohuone- yhdistelmää, muut huoneet ovat täynnä tavaraa. Ja olohuoneessa nukkuu sohvalla, nojatuolit täynnä tavaraa. Syö olohuoneen pöydän ääressä, keittiön pöytä täynnä tavaraa. Makuuuhhuoneissa on huonekaluja ja laatikoissa ihan kaikkea mahdollista, esim. yksi kokonainen huone täynnä vhs-videokasetteja ysäriltä, jonkun vuokraamon vanha varasto. Ulkovarasto täynnä tavaraa. Autotallissa joku ysärin romuauto ja muuta roinaa niin, että ajoauto seisoo pihalla. Lapsensa ovat tarjoutuneet avuksi raivaamaan mutta kuulemma kun ei tiedä tarvitseeko noita tavaroita joskus vielä niin ei halua heittää mitään pois.

Pihaa jostain syystä huoltaa, sinne ei kerää tavaraa, ja leikkaa nurtsit ja siistii pensaat sun muut.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.