Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Langattomat napit vs perinteiset

Lähettäjä: nappis 
Päivämäärä:   3.5.25 09:36:04

Kumpi parempi? Tuntuu että langattomat tippuu kaikkialle mutta perinteisissä on piuhat niin eivät häviä niin helposti (perinteisiä saa suositella!).

Re: Langattomat napit vs perinteiset

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.5.25 09:38:20

Ei oo koskaan ollut ongelmana langattomien tippuminen, joten vastaan langattomat.

Päivämäärä:   3.5.25 09:38:43

Mulla on langattomat jabra elite 3 ja on muistaakseni 3 tai 4 vuotta vanhat. Nyt on toinen nappi mennyt huonoksi, ei tahdo kuulua mitään siitä. Muuten kyllä ollut tosi hyvät

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   3.5.25 09:56:57

Mulla on "langalliset langattomat" eli yhteys puhelimeen on langaton, mutta napit ovat toisissaan kiinni piuhalla. OnePlussat.

Päivämäärä:   3.5.25 13:39:26

Mun puhelimeen ei edes saa langallisia.

Langattomat on ärsyttävät, aina pitää ladata

Lähettäjätassu 
Päivämäärä:   3.5.25 14:31:43

Jos napit putoilee jatkuvasti, ne ei silloin sovi korvaan, oli niissä johto tai ei.

Jään jatkuvasti johdoista kiinni joka paikkaan, joten mun valinta on langattomat.

Päivämäärä:   3.5.25 14:44:24

Noissa OP:ssa on käyttöaikaa kymmeniä tunteja yhdellä latauksella.

Lähettäjä: Se Hep 
Päivämäärä:   3.5.25 15:10:28

Lähettäjä: .
Päivämäärä: 3.5.25 13:39:26

Mun puhelimeen ei edes saa langallisia.

--

Yleensä adapterilla saa latausporttiin. :) Esim. https://tinyurl.com/USB-C-adapteri

Suosin langallisia, joissa mikrofoni piuhassa. Kuuluu paremmin molempiin suuntiin puheluissa ja palavereissa ym. En muista mistä nykyiset olen hankkinut, ovat varmaan 10 vuotta vanhat ja aina vaan pelittää. Jossain kohtaa piti vain tuo audio jack -> USB-C -adapteri hankkia, kun puhelimissa ei enää ollutkaan kuulokeliitäntää.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   3.5.25 18:07:08

Langalliset! Ei putoile, aina "virtaa" kyllästyttää nykyään ladata kaikkea

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   3.5.25 18:18:10

Ehdottomasti langattomat, en vaihtaisi enää perinteisiin. Niin paljon hyötyjä, esim. jos sängyssä kuuntelee niin voi vain laittaa puhelimen yöpöydälle ja itse kääntyillä miten haluaa eikä tarvitse välittää johdosta tai puhelimesta. Lenkilläkin paremmat, itseä ainakin ärsytti ihan jumalattomasti se johto, tuntui että se meinaa vetää ne kuulokkeet pois korvilta. Lisäksi noita langattomia tulee käytettyä kotona siivotessa. Ei varmaan paljon tarvitse selitellä, johto ja puhelimen mukana kuljettaminen ei siivotessa ole kovin kätevää.

Mulla on jotkut Sonyn 60e maksaneet kolmisen vuotta sitten ostetut, hyvin on pelittäneet vaikka kovassa käytössä ovat olleet. Ja akku riittää erittäin hyvin, välillä ihmettelen itsekin että kun joka päivä käytän useamman tunnin ja silti akku vain riittää.

Lähettäjä: bres 
Päivämäärä:   3.5.25 18:19:41

Johdon voi laittaa kulkemaan paidan alta.

Lähettäjätassu 
Päivämäärä:   3.5.25 18:29:56

Lähettäjä: bres
Päivämäärä: 3.5.25 18:19:41

Johdon voi laittaa kulkemaan paidan alta.

------------------------------

Ei se silti mukava ole, ja silti jään johdosta kiinni milloin mihinkin... Taitolaji. :') Sitä paitsi paidan alla kulkeva johto jostain syystä ainakin mulla kiristyy aina jotenkin niin, että se repii nappeja pois korvasta.

Päivämäärä:   3.5.25 18:44:18

Tykkään niistä jotka on johdolla kiinni toisissaan, muuten langattomat. Pysyvät hyvin kyydissä ja silti vapaus tehdä ja liikkua. Yksi nappipari ehti olla jonka kanssa tuskastuin, milloin oli nappi karsinan pohjalla, milloin vesilätäkössä.

Päivämäärä:   3.5.25 18:48:11

Olin ihan varma etten löydä istuvia kuulokkeita, langalliset aina putoaa. Nyt ihanat joyn langattomay kuulokkeet ja ei ole koskaan pudonnut. Parasta.

Lähettäjä: gwg 
Päivämäärä:   3.5.25 18:50:42

Langattomiin kun tottui niin pois en vaihda. Ei turhia johtoja roikkumassa milloin missäkin ja jäämässä kiinni joka paikkaan. Helppo pitää myös vain yhtä nappia jos täytyy samalla huomioida ympäröivää maailmaa ja kaikki ääni ohjautuu siihen yhteen nappiin tasaisesti. Itsellä käytössä jotkut JBL halpikset, tosi hyvät olleet.

Päivämäärä:   3.5.25 19:02:20

Mä pidän myös tosi usein vain toista nappia. Ulkoillessa täytyy kuitenkin kuulla onko liikennettä/muita liikkujia.

Lähettäjä: vy 
Päivämäärä:   3.5.25 19:15:17

No mulla on edelleen käytössä mp3, joten langalliset :D :D Nekin tuppaa liikkuessa putoilemaan korvista, niin luojan kiitos ovat langan päässä.

En ole jaksanut nähdä vaivaa opetella, miten kännykästä saa musiikkia ja miten niihin saa yhdistettyä langattomat kuulokkeet ja miten niitä ladata, ihan liian monimutkaista. Ja ihan outoa se, että jotain kuulokkeita pitäisi olla lataamassa koko ajan.

Lähettäjä: ratsitunti 
Päivämäärä:   3.5.25 19:36:03

Joillain talleilla tunnit suoritetaan siten että oppilailla on langattomat kuulokkeet ja ope antaa ohjeet. Periaatteessa kätevää mutta mitenköhän toimivat käytännössä ettei napit ole jossain kohti maneesissa tai kentällä, sinne kun hautautuu niin ei löydy enää. Luulisi tulevan kalliiksi?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.