Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Toispuoleinen leuka- ja korvakipu

Lähettäjä: Suun aukaisu sattu 
Päivämäärä:   3.5.25 04:54:57

Ensin sattui vai haukotellessa, mutta nyt alkaa olla vaikeauksia jo syödäkin. Leukaniveleen (?) ja korvaan sattuu suuta avatessa ja tosiaan näköjään pahenee buranan syönnistä huolimatta. Hammaskipua ei ole enkä ole ollut muutenkaan kipeänä.

Kokemuksia? Korvatulehdus, hammasongelma, purentalihakset jumissa vai jotain muuta?

Valitettavasti en ole työelämässä, joten minulla ei ole työterveyttä. Rahat on aika tiukilla, niin mietin kannattaako päivystyskäynnistä maksaa sitä 66 euroa, jos saa ohjeeksi vaan ottaa buranaa...

Re: Toispuoleinen leuka- ja korvakipu

Lähettäjä: Bink 
Päivämäärä:   3.5.25 05:04:23

Mulla yläviisureiden puhkeaminen aiheutti sen, että en saanut leukaa auki ilman kipua. Minkä ikäinen olet? Yleensä viisauden hampaat puhkeaa 30-vuotiaaksi mennessä. Minä taisin olla tuolloin 32-v.

Lähettäjä: Suun aukaisu sattu 
Päivämäärä:   3.5.25 05:12:20

40 v, viisaudenhampaani on kaikki poistettu jo yli 10 vuotta sitten.

Lähettäjä: €&$ 
Päivämäärä:   3.5.25 06:25:45

Kokeile hieroa varovasti sormen päillä leukanivelen ympäriltä. Jos olisi niin mukavasti, ettei ole vakavampaa, kuin leukanivelen jumiin jääminen.

Lähettäjä: Eve 
Päivämäärä:   3.5.25 08:10:27

Saattaa olla kyse leukanivelen tulehtumisesta. Itselläni ollut 2x. Oletko syönyt jotakin kovaa lähiaikoina? Hammaslääkäri toteaa vain sen ja määrää buranaa. Paraneminen kestänyt itselläni 5 viikkoa. Ei auta kuin olla keittolinjalla ja syödä pehmeitä ruokia miten suun sitten saa auki ilman kipua.

Lähettäjä: Kanttoriko 
Päivämäärä:   3.5.25 08:35:56

Tai sitten sylkirauhasen tulehdus/sylkikivejä. Mee lääkäriin.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.5.25 10:05:44

Tai leukanivelen välilevy hieman pois paikaltaan

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.