Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Poistaisitko facebookista

Lähettäjä: Ööö 
Päivämäärä:   2.5.25 21:09:04

Yksi ystävä, entinen työkaveri lopetti yhteydenpidon kun olin opiskellut toisen ammatin ja sain töitä ja löysin vakaan parisuhteen.

Pyysin viime kesänä pariin otteeseen kahville ja tuntui olevan kiire pois. Sen lisäksi emme ole olleet yhteydessä. Ajattelen että ystävyyden on oltava molemminpuolista.
Minulla vain muutamia kavereita sekä työkavereita facebook-kavereina. Poistan niitä joiden kanssa en ole ollut aikoihin tekemisissä.
En tiedä mitä teen tämän entisen ystäväni kanssa?

Re: Poistaisitko facebookista

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.5.25 21:12:05

Minä en poista niitä, joiden kanssa olen harvemmin tekemisissä joten en poistaisi.
Mukavaahan se on pitää edes jotain kautta yhteyttä niihin kaukaisempiinkin kavereihin ja tuttuihin

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   2.5.25 21:30:43

Miksi ihmeessä pitäisi poistaa..?

Lähettäjä: Mari 
Päivämäärä:   2.5.25 21:43:03

Facehan on just niitä harvoin tavattavia kavereita ja heidän kuulumisiaan varten.

Itse näen lähes joka viides vuosi Dallasissa asuvan luokkakaverini. Facessa sovitaan tapaamispaikka, kun hän tulee Suomeen vanhempiaan tapaamaan. Pyydän usein kotiini tai mieheni vie johonkin keikalle vanan kamun kanssa (oma mies ei välitä keikoista ja tuollaisen tutun kanssa on kuulemma hyvä päästää vanha rouva hummaileen).
Muutaman kerran ole jenkkivierailulla Dallasissa/Denver/Phoenix akselilla hänet tavannut ja iltaa istunut mieheni kanssa.

Todellakaan facesta ei poisteta puolituttuja, mun mielestä.

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   2.5.25 21:49:28

Ystävyydessä on myös hiljaisia kausia, silloin kun jostain syystä yhteyttä ei löydy tai toinen ei jaksa pitää yhteyttä. Poistan ystäviä fasesta ainoastaan siinä tapauksessa, että he ovat loukanneet minua niin paljon ettei ystävyyden jatkaminen ole enää mahdollista, tai kun he alkavat omalla seinällään julistaa jotain häiritsevää poliittista sanomaa tms. En poista ystäviä sen perusteella, että he eivät pidä yhteyttä entiseen tapaan.

Lähettäjä: / 
Päivämäärä:   2.5.25 21:53:15

"Facehan on just niitä harvoin tavattavia kavereita ja heidän kuulumisiaan varten."

Näin juuri

Lähettäjä: Ööö 
Päivämäärä:   3.5.25 14:21:31

/ no minulle facebook ei ole sellainen, olen Facebookkaveri vain jos olen tekemisissä.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   3.5.25 14:31:31

Itse poistaisin. Ja varsinkin sellaiset, jotka ei muutenkaan koskaan päivitä edes faceen mitään, ni eipä sitä kannata silloin myöskään roikkua kavereissa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.5.25 14:37:49

En poistaisi, mutta mun kaverilistassa nyt muutenkin roikkuu tyyppejä, joiden kanssa olen esim. opiskellut ja yhteydenpitoa ei sen jälkeen ole ollut. Mutta ihmettelen kyllä, miksi aloittaja täältä kyselee, kun hänellä kerran vaikuttaa olevan ihan selvät sävelet, millä perusteella omaa profiiliansa haluaa ylläpitää.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.