Lähettäjä: Noppa
Päivämäärä: 2.5.25 18:52:21
Lapsena jäi yksi kaveri, kun hän oli sellainen, että veti herneen nenään ihan joka asiasta ja suuttui kaikesta niin verisesti, että ei enää huvittanut tavata. Siis suuttui tyyliin, jos huomautti jos hän yritti vaikka huijata lautapelissä ja meni vessaan mököttämään ja soittelemaan vanhemmilleen, että hakevat pois vaikka olisi ollut jäämässä yöksi. Teki ikävät temput myös, kun isäni kuoli ja olin arvatenkin todella maassa tästä. Oltiin sitten sovittu, että menen hänen perheensä luokse muutamaksi päiväksi (asuttiin eri kaupungeissa) ja odotin tosi innolla tätä varmaan viikkoja. Edellisenä iltana hänen äitinsä soitti, että ei sovikaan, kun tällä kaverilla on jalkapallotreenejä ja haluaa mennä niihin. Soitin kaverilleni, ja ehdotin että voinhan minä tulla mukaan katsomaan niitä, mutta hän ei halunnut, että tulen ollenkaan.
Yksi oli aikuisiällä. Minulla oli henkisesti raskasta sairastelevan hevosen kanssa ja oman terveyden kanssa myös ongelmaa, elämä oli muutenkin liian raskasta täyspäiväisen opiskelun, työn, tallivuorojen ja hevosen kanssa pärjäämisen kanssa. Tämä kaveri halusi aina "viettää kivaa iltaa" ja odotin näitä kovasti aina. Ja melkein aina perui tai unohti. Kerran ei vastannut viesteihini yli päivään, kun oli tarkoitus nähdä. Huolestuin tietenkin, että on sattunut jotain ja suutuin tosissani, kun selitys olikin "oho nukahdin ja unohdin sit" vaikka oli itse oikein halunnut järkätä illan piristääkseni mieltäni.
Ja kolmas oli ihan kiva kaveri pitkältä ajalta, mutta hänestä tuli usein ihan liian intensiivinen ja halusi olla joka päivä tekemisissä. Meillä ei ollut mitään yhteistä ja oltiin hyvin erilaisia persoonia muutenkin, niin koin tämän hyvin raskaaksi. Itse joutui esittämään niin paljon, että kiinnostaisi ja kohteliaisuuttani sitten olin tekemisissä vaikkei jaksaisi. Monta kertaa sanoin asiasta, mutta aina hetken päästä sama juttu toistui.
|