Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kun jokin "ei haittaa", mutta esiintyy aina

Lähettäjä: riidoissa 
Päivämäärä:   2.5.25 16:52:24

Jos jokin sinulla oleva asia (esim. lapsi, hevonen, ikäero, vaativa harrastus, eri varallisuustaso) tulee toistuvasti esiin useimmissa parisuhderiidoissa tyyliin onhan se ymmärrettävää ettei voida matkustella usein kun sulla on sun lapsi, ei voida koskaan tehdä spontaanisti mitään kun sulla on hevonen, tässä asiassa tää meidän ikäero tulee aina esiin jne, niin voidaanko päätellä että kyseinen asia on kumppanille ongelma, vaikka hän aikanaan suhteen alussa vakuutteli, että eihän se toki häntä haittaa vaikka jotakuta muuta voisikin haitata? Miksi väittää, ettei jokin haittaa kun se kuitenkin vaikuttaa haittaavan?

Re: Kun jokin "ei haittaa", mutta esiintyy aina

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.5.25 16:57:06

Ei välttämättä ongelma, mutta huono ominaisuus kumppanissa.

Lähettäjä: 123 
Päivämäärä:   2.5.25 17:05:45

Suhteen alussa sitä ei välttämättä tajua, miten suuri vaikutus jollain asialla on, ja kuvitellaan ettei se haittaa. Esimerkiksi nyt vaikka hevoset, mulla on ne kotipihassa ja olen verrattain sidottu niiden hoitamisen kanssa, en voi lähteä ex-tempore vaikka viikonlopuksi toiseen kaupunkiin. Eli hyvin voi suhteen alussa kuvitella, ettei joku asia haittaa, mutta käytännössä ajan mittaan se alkaakin haitata.

Enkä sanoisi että se on kumppanissa "huono ominaisuus" jos se häntä haittaa, ei se sen huonompi ole kuin se, että minä taas haluan touhuta noiden konien kanssa. Siinä kohtaa pitää todeta että me ollaan turhan erilaisia ja etsiä molemmille sopivammat kumppanit. Tai pitäytyä sinkkuna ;)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.5.25 17:09:24

Tarkoitin, että se on huono ominaisuus sinussa, kumppanin silmissä. Olisit hänen silmissään mieleisempi kumppani ilman niitä hevosia tai lapsia.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.