Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tarot 80

Lähettäjä: Henna 
Päivämäärä:   2.5.25 07:28:58

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=10028224&t=10028224

Hei Aurora, sain joskus aikoja sitten tulkinnan työtilanteesta ja meni aika lailla niin kuin ssnoit, kiitos. Siksipä uskaltaudun nyt pyytämään miessuhdetulkintaa. On mies A jonka kanssa tapaillaan, mitkä hänen aikeet tässä mahtaa olla? Tekee paljon töitä ja yrittää saada mut mahtumaan elämäänsä, sanoo että on tunteita mut onko tosissaan? Ja sitten on B, eksä, joka vakuuttaa muuttuneensa ja pyytää takaisin.
Ois hyvä vaihtoehto jos oikeasti muuttuu.
Uskoako A:ta vai luottaako B:hen, on kysymys, kummalla paremmat näkymät?

Re: Tarot 80

Lähettäjä: Kää 
Päivämäärä:   2.5.25 12:24:45

Onko exä, joka ei vielä täysin ole poistunut elämästäni, haavoittunut/ haavoittuvainen (piilo)narsisti?
Se selittäisi kaiken ne ristiriitaisuuden minkä kanssa olen tässä kipuillut ja mitä analysoinut.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   2.5.25 14:16:31

T: enemmän tämä näyttää sellaiselta lämmintä yhdessäoloa porukalla. Ei ainakaan tule esiin mitään isompaa yllätystä, mutta aina ei pääse kiinni näihin juttuihin niin tarkkaan.

Lähettäjä: nn 
Päivämäärä:   2.5.25 14:18:52

Anna pillua molemmille ja seuraa tilanteen kehittymistä. Tulevaisuutta ei voi kukaan ennustaa.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   2.5.25 14:25:24

Ostaja: tällä hetkellä uutta kumppania ei näy, mutta se ei tarkoita etteikö sellainen jossain kohtaa voisi tulla vastaan. Anna itsellesi hetki aikaa toipua tästä suhteesta ja sitten katse kohti uusia tuulia. Tiedät kyllä kun olet valmis etsimään jotain uutta.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   2.5.25 14:33:00

tönönen: no tuo että teillä on jo mökki selittää yhden kortin edellisessä tulkinnassa. Pohdin sitä kovin kun se tuli käänteisenä ja siihen ei oikein mitään logiikkaa löytynyt.
Katsoin nyt uudestaan ja ei tässä ainakaan ihan heti näyttäydy uutta mökkiä, mutta kannattaa jatkaa katselua - hampaat irvessä ei kannata ostaa mitään vaan etsiä rauhassa.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   2.5.25 14:44:42

Henna: ex on ehkä hiukan muuttunut, mutta tässä kohtaa sun tunteesi ei ole enää sellaisia että olisit oikeasti halukas palaamaan hänen kanssaan yhteen. Tämä olisi kyllä helppo ratkaisu ja taloudellisesti hyvä, mutta mieti tunteesi tarkkaan tätä kohtaan.
Herra A:n kanssa on sitten ihan eri tilanne. Hän toimii niinkuin sanoo ja koittaa sitä tilaa tehdä sulle. Ei ehkä kerro tunteitaan isoon ääneen, mutta niitä on.
Älä odota että hän saa sitä tilaa tehtyä kovin nopeasti koska muutokset ottaa aikaa, mutta hiljaa hyvä tulee.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   2.5.25 14:49:49

Kää: onko ex kaksonen, vesimies tai vaaka horoskoopiltaan. Ainakin sen kaltainen energia tähän nousee. No ei hän narsistiselta näytä - muuten vaan häilyvä luonne (siksi esim kaksonen tai vaaka sopisi kuvaan hyvin). Haastetta käsitellä omia tekojaan ja tunteitaan - ei ehkä tahallaan loukkaa toista, mutta ei aina osaa ajatella asiaa toisen kannalta.

Päivämäärä:   2.5.25 14:58:20

Kiitos vastauksesta! Olen vähän samoilla linjoilla... näitkö A:n tuntemuksia juuri nyt. Esitin muutama päivä sitten että mun toiveissani on jollain järkevällä aikataululla ihan oikea sitoutuminen suhteeseen jos aiotaan jatkaa ja tuli vähän kiukustuttua hänen vatulointiinsa, siksi epäilin niitä tunteitakin...

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   2.5.25 15:08:21

Henna: intohimoisia tunteita - kuten sanoin niin ei niitä isoon ääneen julista. On kyllä tosissaan sun kanssa, mutta sulta pyydetään nyt sitä aikaa/joustamista tässä vielä hetken aikaa. Muutos ei tapahdu nopeasti :)

Lähettäjä: tönönen 
Päivämäärä:   2.5.25 15:13:35

Kiitos taas! Hauskasti tuli yhtäkkiä mieleen, että pitääpä käydä katsomassa onko Aurora ehtinyt vielä vastaamaan, ja täällähän olikin ihan tuore tulkinta. Juuri noin olemme ajatelleetkin, että ihan tositarkoituksella etsimme uutta paikkaa, mutta sillä asenteella, että sen pitää olla oikeasti parempi vaihtoehto kuin nykyinen mökki. Eli mitä tahansa ei lähdetä ostamaan, vaikka mökkikuume olisikin nyt kova.

Jos sallit vielä yhden mökkikysymyksen, niin kovasti mietityttää, että miten paljon tähän nykyiseen paikkaan pitäisi panostaa, kun myynti on kuitenkin vahvasti mielen päällä. Remonttitarvetta olisi kyllä kaikenlaista, mutta ei niistä remonteista saa ikinä omia rahojaan takaisin jos meille löytyykin uusi paikka ja päädymme myymään...

Päivämäärä:   2.5.25 15:36:49

Kiitos. Koetan jaksaa sitten katsoa tuleeko tästä jotakin.

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   2.5.25 16:14:16

Kiitos taas, miltä näyttää skorpionimiehen työkiireet, helpottaako kohta, hän on todella piipussa.

Lähettäjä: voileipä 
Päivämäärä:   2.5.25 16:23:33

jos jaksat katsoa miltä kevät jakesä näyttää kohdaltani?

Lähettäjä: Minä 
Päivämäärä:   2.5.25 16:33:26

Hei Aurora,

tuleeko minun ja henkilön X välillä tapahtumaan mitään romanttista?

Lähettäjä: Gretel 
Päivämäärä:   2.5.25 17:09:40

Hei Aurora!
Näetkö miten käy meidän kesämökin ja talotonttien myynnin? Onko tämä vuosi lopultakin se vuosi kun saamme unelma talomme ostettua ulkomailta.

Lähettäjä: kaaso 
Päivämäärä:   2.5.25 18:37:56

Näetkö mitään hyvää mulle? Ihmissuhteet lopahtaneet eräiden katkerien ihmisten valheiden myötä eikä töissäkään ole enää hyvä olla. Kiitos!

Lähettäjä: Ostaja 
Päivämäärä:   2.5.25 19:58:19

Henkisesti olen eronnut jo vuosia sitten, vaikka vasta nyt muutan pois. Koen olevani jo valmis uuteen suhteeseen, kunhan pääsen ensin exän nurkista pois. Eri asia tietysti on, huoliiko minua yksikään sellainen mies, jonka minä huolisin..

Lähettäjä: Ihastunut 
Päivämäärä:   2.5.25 22:01:32

Mun tilanne, apuja: olen edelleen pitkässä suhteessa, josta loppunut aikaa sitten läheisyys, seksi, rakkaus, kehut, kosketus. Nyt tapaillut salaa toista miestä, niin vain kävi, että hän osui tielleni, arvaamatta. Olen niin ihastunut. Tiedän että teen väärin mutta kotona mies minulle kaiken päälle ilkeä. Piti erota ennen uutta mutta eropäätös on jo mielessäni valmis ollut melko kauan, mutta mies täysin ulalla, hän ei puhu ja kommunikaatio takkuaa, vielä viime v puolella yritin pelastaa suhteemme, yksin en siihen kyennyt. ja en tiedä miten edetä. Meillä yhteisiä lapsia. Miten mies voi olla siinä uskossa että olisin tyytyväinen, itken yksin ja tukea en saa. Olisiko mulla ja tällä uudella miehellä tulvaisuutta, hän sanoi että häntä ei minun lapsetkaan haittaa. Tässä pitkä tarina erittäin lyhyesti <3

Lähettäjä: Zen 
Päivämäärä:   2.5.25 23:32:23

Hei Aurora. Voisitko katsoa minulle talouskatsauksen? Yritän olla zen mutta kun hieman vastustaa elämä. Tai no ei pahasti mutta pari asiaa jotka ehkä voivat rasittaa taloudellisesti. Yrittäjänä kyllä olen siinä hyvässä asemassa että rahaa saan tehty hyvin jos onnistun myymään hyvin eli toisin sanoen saanko tästä tukalahkosta tilanteesta itselleni inspiraatiota uuteen kasvuun?
Kiitos!!
Rakkausrintamalla on hiljaista, yksi kiinnostava henkilö olisi elämässäni mutta hän on minulle hyvin triggeröivä.. ja olen paljon jo oppinut omista tunnepuolen ongelmistani hänen kohtaamisensa myötä. Mutta tuliko hän elämääni vain opettamaan tämän tietyn läksyn? Haluaako hän kasvaa ihmisenä minun kanssani?

Miten saan 5 kg putoamaan painosta?

Lähettäjä: laihduttaja 
Päivämäärä:   2.5.25 23:50:45

Miten saan pudotettua painoa?

Olen pudottanut painoa 6 kiloa. Nyt ei mene mihinkään, ehkä kilo sinne ja tänne.
Mutta 5 kiloa lisää on tavoitteena. Saisin makkarat vatsan kohdalta pois tai ainakin vähemmäksi.
Nyt on jo parempi mennä lattialle polvilleen ja aika lähelle polviasentoa.
Ei pidä ehdottaa, että syö vähemmän ja liiku enemmän, näitä molempia teen. Vähällä syömisellä ja pihatöitä tekemällä olen yrittänyt, mutta on jumissa, niin jumissa.

Lähettäjä: laihduttaja 
Päivämäärä:   2.5.25 23:51:55

Tämä meni nyt ihan väärään, mutta jos jaksat vastata.

Päivämäärä:   3.5.25 06:21:23

No nyt kuvio muuttui taas... minua pyysi ihan puskista treffeille uusi tyyppi. Onko tällä kaverilla millaiset kortit?

Jos se edellisen kyselyn A on tosissaan mun kanssa, en vaihda sitä mihinkään. Mutta onko se? Juttelen tietysti hänen kanssaan mut teki tosiaan vähän tökerön tempun josta minä sitten hermostuin ja tähän asti suhde on edennyt vähän kuin täi tervassa. Ollaan vähän radiohiljaisuudessa nyt. Mulla on paljon tunteita mut onko hänellä, muuta kuin halua ja aikomuksia, jos tajuat mitä tarkoitan, onko toteuttamiskykyä..?

Lähettäjä: Parot 
Päivämäärä:   3.5.25 09:45:22

Onko parempi yksin vai yhdessä?

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   3.5.25 13:13:31

1. Harkitsen yrityksen lopettamista ainakin suurelta osin ja erään työpaikan hakemista. Tietäisi vaan muuttoa takaisin kaupunkiin. Kannattaako vai onko yrityksellä mahiksia päästä takaisin parempaan tilanteeseen? 2. En ole pystynyt etenemään kenenkään miekkosen kanssa, koska yksi tyyppi kummittelee mielessä. Hänessä oli kyllä jotain kummallista, suoraan sanottuna kreisiä. Olikohan hänellä edes puhtaat jauhot pussissa vai feikkasiko vain? Lieneekö edes sinkku enää?

Lähettäjä: Sade 
Päivämäärä:   3.5.25 17:01:01

Aurora, miltä näyttää rakkausrintamalla korttien perusteella? On lupaava suhde, mutta mitä korteissa näkyy?

Entä työrintamalla? On ollut vähän takapakkia oman alan olosuhteissa, ja urajutut mietityttänwet muutenkin. Miltä kortit näyttävät?

Kiitos ihana <3

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   4.5.25 08:22:03

tönönen: hoitakaa sitä nykyistä mökkiä rakkaudella. Voi mennä hetki ennenkuin uusi sopiva löytyy, niin miettikää että se minkä nyt teette sille nykyiselle paikalle on teille itselle tehty korjaus - ei tulevaa ostajaa ajatellen.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   4.5.25 08:37:14

T: tämä hänen tilanteensa on osin itse aiheutettua - voisi valita että ei tee niin paljon töitä, mutta koittaa tehdä nyt jostain syystä rahaa kassaan tulevaisuutta ajatellen.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   4.5.25 08:50:16

voileipä: en tee silleen tulevaisuutulkintoja että katson tilannetta tähän hetkeen ja se mitä tulevaan näkyy on mahdollisuuksia - ei välttämättä se mitä oikeasti tapahtuu koska asiat muuttuu koko ajan.
Taloudellisesti tässä näyttäisi olevan ihan hyvä tilanne tulossa - töitä se toki vaatii. Ihmissuhteisiin ei näytetä mitään erityistä - ehkä vähän sellainen ei niin kovin vauhdikasta kesää tulossa, mutta se on vain yksi kesä - ei koko loppuelämä.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   4.5.25 09:00:25

Minä: tällä hetkellä tämä ei näytä kovinkaan romanttiselta jutulta - enemmänkin sellaiselta hyvältä kaverisuhteelta, mutta se on vain tän hetken tilanne. Jotain muutosta tähän voisi olla tulossa lähiaikoina kuitenkin, että katso miten tilanne kehittyy.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   4.5.25 09:10:37

Gretel: ei nyt kovin hyvältä näytä tuo kaupanteko tällä hetkellä. Ilmoituksia kannattaa toki heitellä esille ja ehkä jonkinlaisen tarjouksenkin saatte (ei tarkempaa tietoa et kumpi vai molemmat), mutta onko se sit sellainen mikä kannattaa hyväksyä onkin eri juttu.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   4.5.25 09:25:51

kaaso: tässä on sulle nyt sellainen henkisen kasvun paikka ja aika. Kun asiat ei mene tällä tavalla eteenpäin, niin mitä pitäisi muuttaa että ne taas menisi eteenpäin. Et voi muuttaa muita, mutta voit muuttaa itseäsi ja omaa suhtautumistasi asioihin.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   4.5.25 09:28:46

Ostaja: odota että pääset pois sieltä asunnosta missä nyt asut. Joskus ne tunteet voi yllättää kun muuttaa. Katso sitten kun oot siellä uudessa kodissasi että oletko oikeasti valmis uuteen suhteeseen.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   4.5.25 09:34:44

Ihastunut: tämän salarakkaan kanssa tilanne näyttäytyy ihan hyvänä.
Ota se ero - se voi olla hyvinkin hankala, mutta se on sun kannalta kuitenkin paras vaihtoehto. Erohakemuksen saa tehtyä yksinkin, niin sitten kaikki muu alkaa etenemään kyllä.
Älä odota että mies tekee asialle jotain - hän ei tee, koska tämä teidän yhdessäolo takaa hälle jotain mitä ilman hän jää kun lähdet (joutuu itse tekemään jotain..? - ei näytetä kovin selkeästi et mihin liittyisi).
Voi olla että salarakas ei kestä tässä erosi kanssa, mutta jos hän ei pysy mukana, niin sitten hänen vaan oli tarkoitus tulla näyttämään sulle että maailmassa on muutakin kuin nykyinen liittosi. Tsemppiä :)

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   4.5.25 09:42:24

Zen: taloudellisesti selviät kyllä, mutta se vaatii sitten sitä työtä. Luota intuitioosi asioissa - se kertoo kyllä kun olet oikeassa.
Tämän henkilön kanssa teillä on kyllä todella paljon kipinöitä ilmassa - sekä hyvässä että siinä pahassa. Löydätte molemmat toisistanne ne eri puolet ja tökitte niitä. Yhteistä kasvua tässä ainakin on tarkoitus tehdä tai niin että te molemmat kasvatte omaan suuntaanne. Tämä asia on vielä kesken, niin en osaa sanoa minne suuntaan menette. Sellaisia romanttisia/rakkaudellisia (seksuaalisia voi toki olla) tunteita ei tähän nouse, että näyttää tällä hetkellä enemmän kasvuun liittyvältä jutulta - toki niitä tunteita voi tulla.

Lähettäjä: Jii 
Päivämäärä:   4.5.25 09:51:55

Saan vihdoinkin tehtyä ja laitettua asunnosta varsinaisen myynti-ilmoituksen kesäkuun paikkeilla
Miltä näyttää myynnin suhteen?

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   4.5.25 12:42:36

laihduttaja: ikä tuo kaikkea haastetta painon ja notkeuden suhteen. Ei mikään liiku väkisin minnekkään. Pitäisi syödä riittävästi koska liian vähän syömällä se keho menee säästöliekille ja silloin ei ainakaan paino putoa. Myös riittävä nesteiden juominen olisi tarpeen. Läski on siitä ikävä kaveri että se ei poistu paikallisesti, että vaikka saisit sen 5kg pois, niin voi olla että se menisi jostain muusta kohtaa kuin niistä vatsamakkaroista.
Sua muistutetaan että olet hyvä juuri sellaisena kuin olet ja suhtaudu itseesi rakkaudella - kehosi ei ole kone, vaan se tarvitsee lempeää huolenpitoa.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   4.5.25 12:48:35

Henna: uusi tyyppi näyttäisi olevan kyllä kiinnostunut susta, mutta ehkä nyt ainakin alkuun vaan muussa kuin parisuhdemielessä. Tässä ei ehkä myöskään kommunikointi toimi kovinkaan hyvin - voithan tavata tän kerran, mutta ei tämä mitenkään superjutulta näytä juuri nyt. Luota omiin tuntemuksiisi tän kaverin suhteen.
Herra A yrittää kyllä tosissaan tehdä niitä muutoksia ja haluaa siihen parisuhteeseen. Teillä näyttäisi olevan hauskaa yhdessä ja muutenkin asiat sopivan hyvin yhteen kaikkinensa.

Lähettäjä: kevätkissa 
Päivämäärä:   4.5.25 12:52:49

Aurora, kun olet linjoilla, onko mikään näistä nettituttavuuksistani se, mitä lupailit tulevaksi? Joku, jonka kanssa on ollut vain kirjoittelua, vai tuo yksi, jonka treffasin pikaisesti? Vai pitääkö sittenkin palata näihin exiin, joista oli myös juttua, ja joista yksi oli mielestäsi hyvä?

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   4.5.25 12:53:25

Parot: tähän ei annettu suoraa vastausta, mutta näyttäisi että viihtyisit yksin paremmin kuin yhdessä.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   4.5.25 13:01:37

P: se yrityksen toiminta on vähän sellaista vaihtelevaa, että työpaikka olisi kyllä sikäli parempi ratkaisu tällä hetkellä. Melko vahvasti tässä muutosta ja muuttoakin näytetään, että ehkä mä sinuna laittaisin sen työpaikkahakemuksen ja katsoisin sitten mitä tapahtuu. Nopeita ratkaisuja voi olla tulossa.
Menneisyyden mies on ollut vähän epäluotettavan oloinen kaveri ja en osaa sanoa onko enää sinkku eli ei (ei kovin paljon avata hänen tilannetta). Tämä on ollut sulle sellainen tärkeä kohtaaminen kyllä, mutta keskitä ajatuksesi jonnekkin muualle ja koita päästää tästä irti - tiedän että se ei ole helppoa, mut tämä on ohi ja se miksi olette kohdanneet on ollutta ja mennyttä - olet ilmeisesti tästä jotain oppinut kuitenkin.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   4.5.25 13:10:47

Sade: suhde on vielä aika alussa, niin tämä on sellaisessa "katsellaan mitä tästä tulee" vaiheessa ja toinen on ehkä valmiimpi etenemään kuin toinen. Ei tämä silleen huonolta näytä että lopettaa kannattaisi, mutta vähän ehkä toisella eri nopeus edetä asioissa.
Työrintamalla näyttäisi että oot jo kääntänyt selkäsi tälle nykyiselle hommalle ja alkanut pikkuhiljaa oikeasti katselemaan muita juttuja ja ehkä tuolla elokuun paikkeilla alat oikeasti tekemään asialle jotain. Opiskelua tai uutta työtä tähän nousee esille.

Päivämäärä:   4.5.25 13:15:02

Kiitos. Kyllähän se palkkatyö olisi hyvä vaihtoehto, tiedän, mutta mun terveys ei kestä sitä. Mulle tuli siitä miehestä - ei heti tosin. - vahva narsistiviba. En vaan heti tunnistanut ko asiaa, koska en ollut ennen törmännyt tuon tyyppiseen ihmiseen. Oman mokani asiassa tunnustan kyllä. Ja opittu on, niin kuin kirjoitit.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   4.5.25 13:19:25

Jii: tämä voi mennä nopeasti tai sitten kestää pitkään. Luku 7 tähän annetaan ja siinä on se vaihtoehtona että joko viikkoja tai kuukausia. Voi toki olla heinäkuukin tuo 7. Aikaa on tosi hankala korteilla katsoa.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   4.5.25 13:28:40

kevätkissa: kirjoittelukaverilla on naisia joka sormelle, että et ole hänen ainoa vaihtoehto.
Treffattu kaveri olis kyllä ehkä hiukan kiinnostunut, mutta sinä ehkä et niinkään. Ei oikein näytä etenevän tämä juttu.
Joku ex antaisi edelleen parhaat kortit.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   4.5.25 13:33:27

P: no se narsitinen tyyppi näyttäytyi kyllä korteissa, mutta en sitä kirjoittanut kun ajattelin että se ei ole tärkeä, mutta hyvä tietää että olin oikean kaverin energioissa kiinni.
Se yritystoiminta, niin pysytytkö tekeen sitä osa-aikaisesti jonkin osa-aikaisen palkkatyön sivussa? Löytämään jotenkin tasapainon tähän. Muutoksia asiaan on kuitenkin tulossa - ehkä aika isojakin, niin tämä selviää kyllä tavalla tai toisella. Luota siihen että elämä kantaa.

Mutta nyt mä meen polttopuuhommiin :)
Jatketaan sitten taas kun jaksan ja ehdin...

Päivämäärä:   4.5.25 13:43:42

Mielenkiintoista tuo narsistiasia. Täyttyi noin 10 narsismin merkkiä, kun asiaan perehdyin ja tyyppiä mietin. Osa-aikatyötä ei oikein ole mun alalla tarjolla. Hieman enemmän tilauksia olisi se optimaalinen ratkaisu eli paluu tilanteeseen ennen sotaa 2022. Siihen asti meni 23 vuotta hyvin yrityksellä. Kiitos sinulle 9

Lähettäjä: Zen 
Päivämäärä:   4.5.25 19:38:54

Kiitos Aurora. Oli aika nappikuvaus tuo tökkiminen puolin ja toisin, tosin olemme jo oppineet olemaan parempia ihmisiä toisillemme. Mutta edelleenkin "osaamme" triggeröidä ja triggeröityä toisistamme.
Talousjutut ei mene onneksi menojen suhteen niin pahasti kuin aluksi näytti, joten rauha maassa.

Lähettäjä: N78 
Päivämäärä:   4.5.25 21:49:44

Mitä se mies, joka kanssani samassa työpaikassa, ajattelee minusta nyt? Onko kiinnostus laantunut täysin vai kuvittelenko vain?

Lähettäjä: Voileipä 
Päivämäärä:   5.5.25 11:39:48

Kiitos Aurora tulkinnasta ja hyvää kevättä ja kesää sinulle.

Lähettäjä: Mimoselle 
Päivämäärä:   5.5.25 19:28:35

Nyt tarvii nopean vastauksen, mistä kyse.
En jaksa selittää, erottiin muutama viikko sitten, miehellä ei ollut sen kummempaa tarvetta alkuun edes yrittää selvitellä.
Nyt on täys tohina päällä saada mut takaisin.
Onko vilpitön, muuttuuko mikään vai teenkö virheen jos otan takaisin?
Mitä teen?
Seurusteltiin, ei asuttu yhdessä.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   5.5.25 19:32:07

Mimoselle, en ole näkijä, vaan vain seurailen näitä; nyt on pakko kysyä, oliko miehellä muuta sutinaa, josta ei sitten tullutkaan mitään?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   5.5.25 19:34:25

"En jaksa selittää, erottiin muutama viikko sitten, miehellä ei ollut sen kummempaa tarvetta alkuun edes yrittää selvitellä.
Nyt on täys tohina päällä saada mut takaisin."

Oli joku pito joka jättikin ja nyt yrittää sua takaisin?

Päivämäärä:   5.5.25 21:23:12

Ei kuulemma mutta olen tätäkin vaihtoehtoa miettinyt.
Nyt yritän pitää pään kylmänä enkä anna viestien sekoittaa ajatuksiani.
Ero oli tyhmästä aiheesta ja pikaistuksissa mutta se ihmetytti kyllä ettei sitten tuntunut halukkaalta edes selvittelemään sovintoon asti. Kunnes nyt.
Tätä voisi sanoa sellaiseksi rakkauspommituiseksi.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   6.5.25 08:23:12

N78: ei se nyt ehkä ihan ole kokonaan kiinnostus loppunut, mut hällä on jotain mielenpäällä ja ei oikein jaksa keskittyä muuhun kuin niihin omiin ongelmiinsa.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   6.5.25 08:39:24

Mimoselle: teidät näytetään sellaisena "soulmate" (kirjoitetaanko se noin..?) parina ja samalla tästä kaverista näytetään et on ehkä vähän tuulellakäyvä. Ei aina ihan ajattele mitä tekee tai sanoo. Hän on vähän erikoisen oloinen kaveri, mutta ei tähän toista naista näytetä. Nyt sun kannattaisi miettiä että onko tämä se ihminen jonka oikeasti haluat - kuuntele niitä sun omia tunteita ja ajatuksia tässä ja luota intuitioosi. Tämänkaltainen on-off tilanne ei välttämättä jää viimeiseksi.

Päivämäärä:   6.5.25 09:26:21

Kiitos Aurora.
Helpotus tuo tieto.
Täytyy miettiä, en tiedä jaksanko tällaista.

Lähettäjä: tönönen 
Päivämäärä:   6.5.25 10:22:21

Kiitos Aurora. "Itselle tekeminen" tuntuu toki henkisesti vähän hankalalta, kun on toinen jalka jo lähtökuopissa, mutta ymmärrän pointtisi.

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   6.5.25 13:54:07

Kiitos Aurora, toivottavasti herää.

Lähettäjä: N78 
Päivämäärä:   6.5.25 16:38:00

Tuossa ainakin olet oikeassa, että hänellä muuta mielenpäällä. Sain kuulla, että yksi iso, aikaa vievä ja sitoutumista vaativa projekti meneillään.

Lähettäjä: Ihastunut 
Päivämäärä:   6.5.25 21:31:19

Voi kiitos tulkinnasta <3 oon vähän suunnitellut, että kun pari työlästä juttua on ohi ja lapsilla alkaa koulusta kesäloma, otan kissan pöydälle. Tuo minkä epäilit jäävän miehen kontolle, on varmasti lapset jos vuorovko toteutuu. Nyt hoidan lähes yksin heidät, esim nuorimman pväkotiin viennit/ haut. Sekä muun mentaalityön, lasten harrastusjutut yms.
Mua on jo nyt auttanut tämä salarakas näkemään, että muutakin voi olla. Olen ihan korviani myöten ihastunut ja hänkin on sanonut tykkäävänsä musta. Meidän tausta on sellainen, että olen tuntenut hänet pitkälle yli 10vuotta, vain 2v vähemmän kuin mieheni. Olemme varmaan aina vähän tykänneet toisistamme mutta tiet vieneet aiemmin erilleen ja tämä ihastuksen kohde seurusteli myös pitkään toisen naisen kanssa. Siksi häneen luotankin kun tunnen hänet kaverina pitkältä ajalta. Olen toivonut vielä yhtä lasta nykyisen mieheni kanssa, mutta vastaus on ollut ehdoton ei. Toki en enää sitä lasta mieheni kanssa halua :D salarakkaalla ei ole lapsia mutta hän sanoi että voisi haluta omankin lapsen. Voisiko tässä olla tulevaisuutta ja jopa mahdollisuus mun omaan salaiseen toiveeseen saada se viimeinen lapsi josta olen haaveillut? Vai näyttikö siltä että uusi mies ei pysy mukana, mun sydän särkyy jos niin on? Olemme siis olleet kavereita pitkään enkä tiedä miten enää suhtautua häneen kahvipöydissä meidän salaisten näkemisten jälkeen. Kerran olin hänellä yötä, kun kohtalo asetteli lapset yökyliin ja mies oli toisella paikkakunnalla. Ja minä en edes tuntenut huonoa omaatuntoa, en milliäkään.. olin vain niin onnellinen että joku on lähellä ja koskettaa, antaa suukkoja, puhuu kauniisti ja nauraa kanssani <3 pelkään että rakastun.. kiitos tuhannesti tulkinnasta jo etukäteen

Lähettäjä: Kinkeri 
Päivämäärä:   6.5.25 21:37:44

Pystytkö kertomaan, kauanko mummallani on vielä aikaa jäljellä?

Lähettäjä: pöö 
Päivämäärä:   7.5.25 16:41:45

Hei, tulisiko minulle millaisia viestejä korteilta? Kiitos!

Päivämäärä:   8.5.25 04:22:16

Kiitos tulkinnasta! Anteeksi kun jankkaan mutta mikä tuon A:n tilanne mahtaa olla, meidän pitäisi tavata nyt tässä lähipäivinä. Onko hänellä oikea parisuhde mielessä vai lämmitteleekö muitakin tmv. Olen kyllästynyt kiinnostumaan miehistä jotka ei sitten kuitenkaan edes aio mitään vakavampaa.

Lähettäjä: KMP 
Päivämäärä:   8.5.25 07:36:09

Pitäisikö miehelle/ meille antaa toin... Kolmas mahdollisuus? Tai onko neljäs vai...
No mutta kuitenkin. Mitä kortit siitä sanoo?
Menisikö paremmaksi, sanat on nyt löydetty vai jatkuisiko sama aina vaan, ehkä hieman eri tavalla tai menisikö peräti pahemmaksi?

Lähettäjä: Parot 
Päivämäärä:   8.5.25 08:35:21

Kiitos Aurora!

Lähettäjä: Politisoitumedia 
Päivämäärä:   8.5.25 08:38:44

Seuraa KV uutisjanavia Bbc, France24, Fox, Cnn. Pysyt ajantasalla ja faktoissa! Jeps!

Päivämäärä:   8.5.25 08:46:56

Millaiset kortit nousevat
- miehelle, jonka tapasin sattumalta kaupungilla, ja joka alkoi jutella?
- lauantain nettideitille?
- muille potentiaalisille nettideiteille?

Lähettäjä: e 
Päivämäärä:   10.5.25 01:55:18

Miltä näyttää kaverin suhteen (nimi alkaa V:llä)? Lähtee kyllä yhteiseen tekemiseen mukaan ja sanoo, että on kiva nähdä, mutta tapaamisten järjestäminen on hankalaa, koska häneltä ei oikein tule mitään vastausta, vaan itse hoidan järjestelyt yms. En halua tuppautua ja häiritä, jos on jotain menossa elämässä, mutta toisaalta en oikein tiedä, miten ottaisi puheeksi, voisiko joskus sopia asiat vähän aiemmin kuin ihan viime tipassa.

Miltä näyttää rakkauden suhteen? Deittiapin kautta olen tavannut A:n, S:n ja G:n. Kaikkien kanssa on välimatkaa paljon. S eniten vaikuttaisi olevan tosissaan, laittaa viestiä melkein päivittäin. G:stä en tiedä, mitä haluaa. Voisiko jonkun heistä kanssa jutusta tulla jotain ja jos ei, niin koska/mistä löytyisi kumppani?

Lähettäjä: Mummu 
Päivämäärä:   10.5.25 12:16:40

Uskallanpa minäkin kysäistä.

Tässä on vähän monimutkainen tilanne meneillään miehen kanssa, tuleeko tästä mitään?

Entäs työasiat, nyt pidän vähän taukoa kaikesta ja ihmettelen mitä tekisin isona.

Lähettäjä: Liisa 
Päivämäärä:   10.5.25 16:36:56

Mitä kortit näyttää? Mikähän olisi hevoselle parhaaksi? Muutetaanko? Ja mitenhän mun työkuviot?

Lähettäjä: Onnekas 
Päivämäärä:   10.5.25 17:33:05

Kysäisenpä minäkin pitkästä aikaa. Viestottelykaveri mies on pysynyt matkassa. Pitkästä välimatkasta johtuen ei ole tavattu, vaikka paristo on ollut jo suunniteltu ja sovittu, mutta peruuntunut sitten. Onkohan tämä viestottelykumppanin aikeet kohdallani millaiset. Jaksaa päivittäin muistaa viestein, vaikka minulla on olo, että onkohan siellä liuta naisia joille viestittelee, vai olenko minä pysynyt pisempään jotenkin eri tavalla? Netissä kyllä naisien kassa juttelee ja kuvia katselee, se on ihan ok, koska on sovittu, ettei ole mitään suhde virityksiä meidän välillä korkeintaan joku fwb juttu voisi olla, mutta tämä välimatka taitaa torpata senkin.

Eli kysyn olenko viestittely miehelle vain yksi muiden joukossa, ja toteutuuko tapaaminen koskaan oikeasti?

Onkohan eksä onnellinen eromme jälkeen? Vai onko yhtään ymmärtänyt tekojensa seurauksia?

Ja tietysti olisi kiva kuulla miltä. Minun kesä muuten näyttää.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   10.5.25 20:55:32

Olen ollut samalla työnantajalla pitkään, välillä tehtävää vaihtaen.
Nyt, 7 vuoden jälkeen viimeisimmässä tehtävässä, vaihdoin uuteeen.
Mutta nyt on jotenkin outo olo. Aistin ilmapiirissä jotain outoa. Onko kyse vaan omasta päästä vai olenko oikeassa ja jos niin miksi näin?

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   11.5.25 10:16:37

Ihastunut: sun ja salarakkaan tilanne näyttäisi että voisi onnistua ja tulla hyväkin suhde aikanaan. Perheenlisäystä ei ainakaan nouse esiin (en sille edes katsonut, mutta joskus näytetään asioita mistä ei edes kysy) tällä hetkellä.
Tämä näyttää siis tällä hetkellä ihan mahdolliselta, mutta varmaksi ei voi sanoa että onnistuuko.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   11.5.25 10:18:16

Kinkeri: aikaa on todella vaikea katsoa korteilla eikä tän kaltaiseen kysymykseen edes ole mitään mahdollisuutta vastata hyvin.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   11.5.25 10:24:03

pöö: nostetaan esiin taloudellinen tilanne ja mahdollisesti siihen liittyvä epävarmuus asioista, mutta asiat näyttäisi ratkeavan kuitenkin positiivisesti sun kannalta katsoen.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   11.5.25 10:31:18

Henna: varmaksi ei pysty tuohon sun kysymykseen vastaamaan kuin se mies itse, mutta kyllä hän korttien mukaan oikeasti olisi susta kiinnostunut. Ei näy muita naisia kuvioissa ja tämä ei nyt etene sillä tavalla kuin sä haluaisit. Miehellä on niitä omia kiireitään ja kuten olen aikaisemminkin sanonut, niin hän koittaa sitä aikaa ja tilaa sulle tehdä, mutta se muutos ei tapahdu hetkessä.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   11.5.25 10:38:30

KMP: ei tämä ainakaan huonommaksi näyttäisi menevän jos uudestaan yritätte. Jotain se mies on oppinut ja saanut itseään tasapainoon asioiden kanssa. Nyt kuitenkin on kyse sun tunteista häntä kohtaan - onko niitä ja onko ne sellaisia kuin pitäisi olla? Seksuaalinen kipinä tässä on kyllä melko vahva, mutta riittääkö se?

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   11.5.25 10:46:04

kevätkissa: mies kaupungilla - hauskanpitoa nyt ainakin alkuun - ehkä voisi olla myöhemmin jotain muutakin
Lauantain nettideitti - tässä ei ehkä kommunikointi toiminut ihan parhaalla mahdollisella tavalla. Ei nouse sellaista "jatkoon" kiinnostusta tähän.
Muut mahdolliset deitit - kyllä niitä löytyy kun vaan jaksat etsiä. Ei ehkä kovin montaa, mutta yksikin hyvä riittää.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   11.5.25 11:02:08

e: kaverisi näyttäytyy introverttinä ihmisenä ja monesti tän kaltainen ihminen haluaa lähteä tapahtumiin, mutta sitten kuitenkin päättää vasta viime tipassa siitä jaksaako oikeasti lähteä. Introvertille ihmisjoukot on monesti henkisesti tosi raskaita, niin se päätöksen teko tahtoo jäädä aina sitten "katsotaan" tilaan. Sit kun introvertti lähtee, niin yleensä on kyllä ihan tyytyväinen että lähti, mutta seuraava päivä menee palautuessa.

Rakkausrintama:
A - tämä olis omalla tavallaan ihan hyvä - samankaltainen ihminen kuin sinä. Tähän saattaa tulla jotain muutosta tässä lähiaikoina (ei tarkempaa tietoa mitä).
S - ehkä enemmän tällä hetkellä sellaista kaverillista juttua kuin parisuhdeajatusta tässä.
G - ei oikein lähde eteenpäin eikä taaksepäin - kaveri on hidas etenemään ja sinä et oikein ole kiinnostunut tarpeeksi potkiaksesi hommaa eteenpäin.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   11.5.25 11:20:22

Mummu: tähän nousee esiin valinta ja jonkin/joidenkin asioiden päättyminen. Kuka sitten päättää ja mitä, niin se ei ihan mulle selviä. Yksinoleva henkilö tähän näkyy, että oletko se sitten sinä..? Mutta tämä yksinoleva ei ole kuitenkaan onneton - hän on menossa oikeaan suuntaan, vaikka ei vielä tarkkaan tiedä minne se polku johtaa. Tämä yksinäisyyden hetki on tarpeen hänelle löytääkseen sen oikean polkunsa.
Tämä sama yksinäisyyden kortti ja matkan päätös nousi esiin myös kysyttäessä sun työasioista. Näkisin että sä löydät sen oikean suuntasi työelämään kun olet hetken yksin ja mietit asioita - jotain käsillä tekemistä se mielestäni olisi. Uusi alku tähän työhommaan kuitenkin tulossa.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   11.5.25 11:35:49

Liisa: muuttoa ei tähän näy ainakaan nyt. Hevoselle ei oikein kerrottu mitään - ehkä en osannut muotoilla kysymystä oikein tai sitten asialle ei vaan ole tarpeen tehdä mitään.
Työkuvioihin näkyy jotain mahdollista muutosta - ei ehkä sun työtäsi koske niinkään, vaan muita (pomo/muut työkaverit) mihin tämä liittyy enemmänkin.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   11.5.25 11:43:37

Onnekas: tää mies on ilmeisesti joskus pettynyt rakkaudessa ja ei oikein uskalla lähteä eteenpäin kenenkään kanssa koska pelkää että taas sattuu. Tilanne ahdistaa häntä kyllä kovin. Haluaisi jotain, mutta ei uskalla. Tapaamiseen ei kerrota että onnistuuko vai ei - jäi avoimeksi asiaksi. Muita naisia ei tähän näkynyt - toki niitä voi silti olla.

Ex:n kohdalle ei näytetty muuta kuin että on jumissa ajatuksiensa kanssa.

Kesälle nousi esiin jotain uutta ja ehkä vauhdikastakin menoa. Kehoitetaan kokeilemaan jotain mitä olet aina halunnut kokeilla - olkoon se sit moottoripyörällä ajoa tai laskuvarjohyppy, niin anna palaa.

LähettäjäAurora-tarot 
Päivämäärä:   11.5.25 11:53:06

M: kyllä siellä jotain on pinnan alla menossa - kateutta tässä ainakin näyttäisi olevan ja joku ei ehkä ole päässyt siihen hommaan mihin vaihdoit, niin se saattaa hiertää siellä asioita.

Lähettäjä: Pikakysymys 
Päivämäärä:   11.5.25 13:41:18

Tuleeko uutinen odottamaani tietoon olemaan hyvä vai huono?

Päivämäärä:   11.5.25 13:53:19

Kiitos, Aurora. Tämä la nettideitti ei tosiaan mene jatkoon. Ei siinä muuta vikaa ollut kuin että se oli varattu. Mitään suuria kemioita ei ollut, joten ihan kiva tavata nopeasti kirjastossa.

Kaikki oman ikäiset miehet ovat varattuja, ja jos joku on sinkku, hän on joko todella kummallinen tai sitten kuollut pois (oikeasti, ainakin kaksi sellaista, joiden kanssa on ollut joskus säpinää, ovat kuolleetkin).

Myös kaupungilla tavattu mies on varattu, mutta edes mukava tyyppi, ja jos tyttiskin on kiva, näistä voisi saada vaikka tuttavapariskunnan. Tuskin tämä mies on eroamassa, vaikka liittonsa vähän kummallinen onkin.

Mutta netissä on yhä verkot vesillä, eikä sieltä tarvitsi tosiaan löytyä kuin yksi hyvä. Juuri nyt ei kyllä näy yhtäkään lupaavaa (varsinkaan vapaata). Kun aiemmin kyselin existäni, sanoit, että sielläkin olisi yksi mahdollinen. Mitä sieltä näkyy nyt, ja olisiko tämä 'mahdollinen mies' oikea ex, vai mieluummin pelkkä (kipinällinen) tuttavuus menneisyydestä?

Lähettäjä: Pinni? 
Päivämäärä:   11.5.25 15:07:13

Nää on kyllä niin mahtavia että pakko kysyä itsekin lisää;
Asuminen - miltä näyttää tulevaisuuden suhteen? Tästä on oudot vibat itsellä..
Rakkaus - juu, ei, ei mitään?
Talous - parempaan vai huonompaan?

Tuntuu elämä olevan niin monelta osin risteyksessä..

Lähettäjä: Äitienpäivä 
Päivämäärä:   11.5.25 15:24:11

Ihastukseni laittoi äitienpäiväonnittelut, vaikka muuten on ollut hiljaista. Mitä näet meidän kesän suhteen?

Lähettäjä: pöö 
Päivämäärä:   11.5.25 15:29:21

Hui, eikai tule mitään äkillistä isoa menoerää, talous on nyt tasapainoisempi kuin ikinä ennen. Vai tuleeko lopputili?

Lähettäjä: e 
Päivämäärä:   11.5.25 16:22:44

Kiitos Aurora kun katsoit! Selvensi kaverin tilannetta. Ei ole tarkoitus epäillä, mutta kysyn vielä A:sta ja S:stä onko tilanne heidän suhteen todella noin? Heidän käytös on ollut sellaista, että A:n kuvaus tuntuu sopivan S:ään ja toisinpäin. G:n kanssa tilanne on just niin kuin sanoit. Vähän tuli sellainen tunne, ettei A:n tai S:n kummankaan kanssa juttu toimisi niin näkyisikö jotakin muuta koska/mistä löytyisi kumppani?

Lähettäjä: Nelli 
Päivämäärä:   11.5.25 20:57:38

Kyselin joskus (alku talvesta?) että tuleeko meillä jotain olemaan yrittäjämiehen kanssa. No nyt on tapahtunut edistystä tämän suhteen. Miltä näyttää, olisiko tästä parisuhteeksi asti? Vai onko hänen puolestaan esim. että haluaa vain seksiä tms.

Päivämäärä:   12.5.25 06:15:41

Kiitos tulkinnasta, en nyt oikein tiedä mitä ajatella. Kun kyselin mieheltä mikä tässä pidättelee, tuli ne työkiireet juu ja sitten, kyllä sillä vaan on nainen kuviossa. Ovat olleet yhdessä ja tekevät hänen mukaansa eroa. Onko sitten niin vai huijaako minua, et nähnyt tätä naista hänen korteissaan niin eroavatko oikeasti, vai onko niin paatunut seikkailija ettei oma nainen pyöri mielessä yhtään vaikkei erokaan ole todellinen?
Eli juu, tän miehen kanssa on tosi hauskaa jne aivan kuten tulkitsit. Mutta onko mies muuttamassa elämäänsä niin että parisuhde meidän välillä voisi toteutua ja toimisiko se?

Ja ps, en suhtaudu tämmöiseenkään täysin mustavalkoisesti, koska elämä on, mutta toinen nainen en aio olla. Mitä näet meille siis tämän tiedon valossa?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.