Lähettäjä: ...
Päivämäärä: 2.5.25 11:07:26
"Lähettäjäjustjust
Päivämäärä2.5.25 10:27:33
Tästä on ihan tutkittua tietoa ja sen mukainen suositus on että makkarin pitäisi olla viileä. Itse kärsin nukkumisvaikeuksista ja jokainen edes ehdotus unenlaadun heikennyksen suuntaan muuttaisi minut sen luokan ärjyväksi monsteriksi ettei puoliso toista kertaa ehdottaisi. Voisin hyvinkin antaa kuuluisaa lapikasta pelkästään tästä syystä. Unen kieltäminen on väkivaltaa ja yksi kidutujsen muoto."
Ex halusi nukkua ilman peittoa alasti, joten lämmin piti olla. Kerran menin hänen luokseen, kun oli illalla lämmittänyt uunia ja sisällä oli +26. En saanut koko yönä nukuttua, kun olen tottunut viileään ja nukkumaan peiton alla.
Ex olisi myös tykännyt nukkua lähekkäin ja itsekin olisin sitä halunnut mutta eihän se ollut mitenkään mahdollista, kun oli yleensä aina muutenkin liian kuuma nukkua ja mies hohkasi kuin lämpöpatteri. Ei ollut valmis kompromisseihin. Tämä oli yksi eron syistä, ei toki ainoa mutta aika merkittävä, kun en minä voinut hänen luonaan olla, kun en saanut siellä kunnolla nukuttua.
|