Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miksi laihojen kuvista ei tykätä, no siksi

Lähettäjä: Juu 
Päivämäärä:   30.4.25 20:53:06

Raflaava otsikko. Mutta kaverini valitti, kun hänen kuvistaan ei tykätä ja "kaikkien lihavien" kuvista tykätään. Kaverini on kuvissa kuin nasse-setä mutta suu vielä hassummin tötteröllä. Kulmakarvat vihaisesti yhdessä. Hänen siskonsa laittaa kuvia, joissa nauraa hersyvästi naamiaisasussa. Kuvatekstinä esimerkiksi kuvassa, jossa kaatunut skumppapullo "saako tästä nyt puolitäysiä vai puolityhjiä lasillisia?"

Tuossa on se syy, ei painossa.

Saa karjua.

Re: Miksi laihojen kuvista ei tykätä, no siksi

Lähettäjä: — 
Päivämäärä:   30.4.25 20:56:56

En oikein ymmärrä mihin tuo otsikon väite edes perustuu. Jos itse selaan vaikka instagramia, suurin osa suositummista somettajista on nimenomaan hoikkia ja he saavat valtavasti tykkäyksiä. Pyöreämmät suositut somettajat on paljon harvinaisempia, vaikka heitäkin on.

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   1.5.25 00:12:34

No onhan se tavallaan eräänlaista vääryyttä, että kun olet vuosikausia laihduttanut ja käynyt läpi hirveän rääkin ja kieltäymyksen ja sitten käy ilmi että läskejäkin kuitenkin kohdellaan ihan ihmisinä... Kyllähän se vähän siltä tuntuu, että kaikki se oma vaiva on ikäänkuin mennyt hukkaan?

Lähettäjä: Häh 
Päivämäärä:   1.5.25 00:27:51

Ei läskillä kuulu olla sen enempää ihmisoikeuksia kuinsilmälöä tai maksallakaan. Ovat vain osia kehossa.

Lähettäjä: häh 
Päivämäärä:   1.5.25 00:28:19

"kaikki se oma vaiva on ikäänkuin mennyt hukkaan?"

Miten se on mennyt hukkaan, kun sen jälkeen näyttää hyvältä?

Päivämäärä:   1.5.25 00:29:07

Kenen mielestä hyvältä?

Lähettäjä: *Remontti Riku * 
Päivämäärä:   1.5.25 00:30:38

Elättekö te tykkäyksillä?

Lähettäjä: häh 
Päivämäärä:   1.5.25 00:32:14

"Kenen mielestä hyvältä?"

Esimerkiksi sen laihduttaneen itsensä, joka ei halunnut olla lihava ja sellaisten muiden ihmisten, jotka pitävät hoikkaa vartaloa viehättävämpänä kuin lihavaa.

Päivämäärä:   1.5.25 00:33:55

Okei, kiitos!

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   1.5.25 00:44:56

"Miten se on mennyt hukkaan, kun sen jälkeen näyttää hyvältä?"

Juu mut eihän se nyt riitä alkuunkaan, pitää näyttää hyvältä mut silleen et muut, ne jotka ei näytä hyvältä, näyttää vastaavasti huonolta. Tieksä.

Lähettäjä: Ai siis 
Päivämäärä:   1.5.25 00:48:26

Mä näytän hyvältä ja toi läski ei! Ihmiset ei tajuuuu ne vaan voimaantuuuu ku ne tykkää haukoita kuvista eikä mun mutrunaamasta!

T:sitä ikäluokkaa, että ollaan normaalissa painossa eikä laiteta turpaa töttörölle

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   1.5.25 07:48:25

Mitä väliä? Kannattaa lopettaa some, jos rassaa noin pahasti. Miten oikeasti elämä voi pyöriä tuntemattomien ”tykkäysten” perusteella?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   1.5.25 08:27:25

No mä en ainakaan laita tykkäyksiä kuviin, joiden ainoa aihe on poseeraus (usein vielä jossain oudossa asennossa), että kattokaa nyt kun olen kaunis/laiha/muodokas/tyylikäs/jne. ja näitä kuvia itsestään joillakin on päivästä toiseen.

"Hänen siskonsa laittaa kuvia, joissa nauraa hersyvästi naamiaisasussa. Kuvatekstinä esimerkiksi kuvassa, jossa kaatunut skumppapullo "saako tästä nyt puolitäysiä vai puolityhjiä lasillisia?""

Tällaiseen taas voisin laittaa.

Lähettäjä: Onneli 
Päivämäärä:   1.5.25 09:20:23

Tämä keskustelu vie kaiken uskottavuuden siltä (tuulesta temmatulta) väitteeltä, että nainen laihduttaa ja/tai laittaa ainakin omasta mielestään seksikkäitä kuvia someen vain itsensä vuoksi. :D

Lähettäjä: Kasvi 
Päivämäärä:   1.5.25 09:47:04

"Lähettäjä: häh
Päivämäärä: 1.5.25 00:28:19

"kaikki se oma vaiva on ikäänkuin mennyt hukkaan?"

Miten se on mennyt hukkaan, kun sen jälkeen näyttää hyvältä?"

Ei, vaan: Miten se on mennyt hukkaan, kun on tehnyt jotain oman terveytensä eteen?

On surullista, jos ja kun laihduttamisen (inhoan sitä sanaakin, puhuisin painonpudotuksesta tai painonhallinnasta tms.) syynä on vain ulkonäkö, ei oma terveys, joka on tuhat kertaa tärkeämpi asia kuin mikään ulkonäkö ikinä.

Itse olen pudottanut painoa noin 25 kiloa ja tein sen terveyteni takia. Olen aina ollut ruma tai ainakin ei-kaunis, ei-viehättävä (ainakin maailman mielestä, en ole koskaan saanut ulkonäöllä huomiota), ja olen yhtä ei-kaunis ja ei-viehättävä nyt 25 kiloa kevyempänä kuin ennenkin. Terveyteni on kuitenkin parempi aika monella tapaa, ja voin paremmin.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.5.25 12:07:54

"No mä en ainakaan laita tykkäyksiä kuviin, joiden ainoa aihe on poseeraus"

Tää! En katkeruuden takia vaan kun ei vaan yhtään kiinnosta sellaiset kuvat. Niistä puuttuu sisältö.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.