Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mulla on vain yksi kaveri ja sekään..

Lähettäjä: Elllii 
Päivämäärä:   30.4.25 16:37:09

ei ole vastannut viestiin kolmeen viikkoon :D että sellainen ”kaveri.” Onneksi on kissoja

Re: Mulla on vain yksi kaveri ja sekään..

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.4.25 16:38:16

Onneks mulla ei oo kavereita, jotka laskee ystävyyden viestittelyä perusteella.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   30.4.25 17:25:12

Kannattaa ehkä hankkia useampia ettei kaikki sosiaalinen elämäsi ole yhden ihmisen varassa. Se on aika raskas taakka joskus, vaikka ihminen olisi miten rakas.

Päivämäärä:   30.4.25 19:23:37

No kyllä se jotain kertoo jos ei sen vertaa kiinnosta ettei edes viestiin vastata :D ja ei niitä kavereita noin vain hankita.

Päivämäärä:   1.5.25 08:58:53

Ihmusillä voi olla muutakin tekemistä kun vastailla viesteihin. Itsellä ainakin helposti jää vastaamatta jos ei heti viestin luettua pysty vastaamaan. Soita jos on asiaa.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   1.5.25 09:04:03

Minäkin tunnustan, että unohdan helposti vastata. Esimerkiksi töissä kiireessä luen viestin, mutten kerkiä vastaamaan. Saatan vasta pitkän ajan päästä muistaa koko homman, tai siinä vaiheessa kun saa uuden viestin.

Lähettäjä: Aidan 
Päivämäärä:   1.5.25 09:58:41

Kai te ny ystävälle viestitte edes kerran kuussa? Vai eikö käy edes mielessä? Hyvänpäivänkaverista ei niin välitetä, joten miksi vastaamaan kun ei itse hyödy.

Päivämäärä:   1.5.25 10:09:46

Onnea parempien ystävien etsintään.

Mä lakkasin hetki sitten viestittelemästä kaikille sellaisille, joilta ei tule kauheasti mitään vastakaikua ystävyyteen. Katsellaan milloin niistä kuuluu - viimeistään sitten kun tarvitsevat jotain tai kun mies jättää. Ainut vaan että mun mittani on täysi, saavat olla kaikki ihan keskenään.

Lähettäjä: Mink 
Päivämäärä:   1.5.25 10:27:11

Facebookissa on useita ryhmiä missä voi tutustua kivoihin ja uusiin ystäviin ja ryhmiä missä tehdään kaikkea kivaa yhdessä. :)

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   1.5.25 15:24:30

Eiks sul oo kumppania tai perhettä...

Ootko siis ihan yksin

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   1.5.25 17:13:45

Kyllä nyt hyvä ystävä vastaa viestiin kohtuullisessa ajassa hyvänen aika.
+ Selvästikään ei ole siis itsekään laittanut viestiä AINAKAAN kolmeen viikkoon.

Päivämäärä:   1.5.25 17:22:23

Itse en käytä mitään viestipalveluja ylipäätään kovin usein. En edes avaa päivittäin, koska en pidä viestittelystä. Jos älypuhelimella roikkuminen on ystävyyden ehto, niin mielelläni etsin itselleni aitoja ystäviä.

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   1.5.25 17:29:08

"Ihmusillä voi olla muutakin tekemistä kun vastailla viesteihin. Itsellä ainakin helposti jää vastaamatta jos ei heti viestin luettua pysty vastaamaan. Soita jos on asiaa."

"Minäkin tunnustan, että unohdan helposti vastata. Esimerkiksi töissä kiireessä luen viestin, mutten kerkiä vastaamaan. Saatan vasta pitkän ajan päästä muistaa koko homman, tai siinä vaiheessa kun saa uuden viestin."

No tuskinpa olet kovin hyvä kaveri tällaiselle kaverillesi, jos et ajattele häntä kolmeen viikkoon ja sen myötä muista, että ai niin siltähän tuli viesti. Tai itse ryhdy lähettämään viestiä, jolloin huomaat tulleenkin viestin.

Päivämäärä:   1.5.25 17:57:54

Kiitos että edes jotkut ymmärtävät. Joo ymmärrän kyllä jos pari päivää saattaa mennä vastaamiseen, jos on kiireitä tai muuten vain unohtuu. Mutta että kolme viikkoa, ja kysyin häneltä ihan vain kuulumisia :D ja sellainen pieni huomio, että meillä on pitkä välimatka, joten sen takia olemme nyt lähinnä viestien varassa.. Ja asia ei ole niin tärkeä että pitäisi soittaa, mutta jos viestiin vastaamiseen menee kuukausi niin tulee hieman sellainen olo, etten ole kovin tärkeä..

Päivämäärä:   1.5.25 18:53:33

!:itseasiassa minulla on erittäinkin läheisiä hyviä ystäviä, kenen kanssa ei tul todellakaan edes kerran kuussa oltua yhteyksissä. Olemme olleet kyllä näiden kanssa ystäviä jo varmaan 20v., ja molemmat osapuolet kyllä tietävät, että täällä sitä ollaan aina silti tarvittaessa. Ja tapaamme sitten kun kalentereihin sopii eli sen muutaman kerran vuodessa, koska elämme keskellä ruuhkavuosia. Todellakin ahdistuisin jos joku alkaisi vaatimaan loukkaantumalla yhteydenpitoa jos unohtaisin kuulumisviestiin kerran vastata. Mutta kaikki tyylillään. Saatan kuitenkin vähemmän tärkeiden kavereiden kanssa viestitellä turhia asioita useammankin kerran viikossa enkä pidä tätä mitenkään ihmeellisenä. Se ei kerro ihmisen tärkeydestä minulle mitään. Jos joku soittaa, silloin pyrin mahdollisimman pian aina soittamaan takaisin kelle vaan.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.