Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Harmaita hiuksissa, mitä tehdä?

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   30.4.25 14:06:59

Olen 37v. ja nyt tullut pari harmaata hiusta, jotka olen nypännyt pois. Mietin kuitenkin, että kuinkahan nopeasti määrä lisääntyy niin, ettei nyppiminen enää auta? Mitä itse teit tässä tilanteessa? En ole koskaan värjännyt hiuksiani, ne ovat maantien väriset.

Re: Harmaita hiuksissa, mitä tehdä?

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   30.4.25 14:11:20

Älä nyt ihmeessä nypi hiuksia pois! Sinulla on tosiaan muutama vaihtoehto - hyväksyä asia, laittaa raidat tai värjätä hiukset kokonaan. Ehdottaisin alkuun niitä raitoja, niin saat vähän hienovaraisemman muutoksen.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   30.4.25 14:13:03

anna olla, harmaa on in! joko opettelet tykkäämään tai värjäät. jos haluaa täyden peiton, noin 1kk välein joutuu uusimaan värin. jos ei oo niin justiinsa tai esim raidoittaa, vähän harvemmin riittää.

Lähettäjä: jipa 
Päivämäärä:   30.4.25 14:15:19

Itselleni ei ole vielä ilmestynyt harmaita, mutta iän puolesta niitä kyllä voi alkaa tulla koska vain. Olen ajatellut, että annan niiden olla. Värjäsin hiuksia 12-vuotiaasta nelikymppiseksi, kunnes totesin, että luonnolliset hiukset ovatkin oikein kivat. Minusta myös harmaat hiukset voivat olla kauniit.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   30.4.25 14:16:47

Jipa, totta. Katsokaa vaikka Irina Björklundia!

Lähettäjä~*~ 
Päivämäärä:   30.4.25 14:25:28

Mitäs vikaa harmaissa hiuksissa on? Ei mitään! Aloin valkaistua 36-vuotiaana ja ohimoilla on vitivalkoisia suortuvia, ihan sama.

Lähettäjä: MH 
Päivämäärä:   30.4.25 16:39:09

Tee muuten ihan mitä haluat mutta miksi nyppiä niitä pois? Omaan silmään näyttää paremmalta jos ne harmaat näkyvät tai on vaikka raitojen seassa. Semmonen harmaan piilottaminen vanhentaa monia.

Lähettäjä: ^ 
Päivämäärä:   30.4.25 16:42:45

Planturin shampoo toimii oikeasti siinä vaiheessa kun harmaita on vasta vähän.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   30.4.25 17:56:25

Se on vain kimogeeni. Ei tarvitse piilotella, jos ei välttämättä halua. Minä huomasin ensimmäiset nelikymppisenä ja sellainen sekavärinen maantietukka on. Siskollani on lähes musta tukka ja hänellä harmaat näkyvät paljon enemmän. Emme värjää pois.

Mies rupesi harmaantumaan alle kolmekymppisenä mutta ei vieläkään ole täysin harmaa. Täyttää 50.

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   30.4.25 18:05:16

Mulla on vaaleita raitoja. Harmaita tuli jo alle neljäkymppisenä.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   30.4.25 18:28:44

Hakisin marketista mahdollisimman lähellä omaa sävyä olevan värin, tai aivan hiukan omaa sävyä parantavan, ja tietysti harmaat peittävän. Tämä 4 vk välein. Maksaa noin kympin.

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   30.4.25 19:08:53

Maantien värisiin ne blendautuu itsestään.

Älä ainakaan itse värjää tai tulee kamalat ellet värjää 1 kk välein.

Kun määrä lisääntyy, menet parturiin ja pyydät vitivaaleita hentoja raitoja, että harmaat sekoittuu niihin hyvin. Värjäämätön hius on helppo värjätä vaaleaksi.

Mulla on tumman ruskeat ja selkeä cruella de vill raita jakauksen puolella. Välillä annan olla. Välillä raidoitetaan koko hius tummalla ja vaalealla molemmilla.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   30.4.25 20:59:27

Mulla tuli myös pari harmaata hiusta tuossa iässä. Vieläkin on vain nuo samat, ikää 50 v.

Lähettäjä: Teetee 
Päivämäärä:   30.4.25 21:36:43

Jos häiritsee, nii värjää. Hyvin yksinkertaista. Toki sit saa värjätä aika usein, koska tyvikasvu. Tuskin tietenkään parin hiuksen kohdalla kukaan huomaa.

Lähettäjä: Vanilla sky 
Päivämäärä:   30.4.25 21:39:41

Mulla alkoi 30- vuotiaana tulla harmaita.
Sävytin ensin maantienvärisiä hiuksiani tummemmaksi mutta sitten aloin kampaajalla käymään säännöllisesti parin kk välein värjäämässä blondiksi koska etuhiukseni olivat aika harmaat.
Sitä jatkoin yli 50- vuotiaaksi kunnes totesin että nyt saa riittää. Kasvatin oman värin koronan aikana ja olin aika lailla harmaa oma itseni. Pidin hiukseni aina kiinni letillä. Kestin sitä muutamia vuosia ja totesin että harmaa ei vaan sovi minulle.
Aloin itse sävyttämään ja totesin että tämä valisemani vaaleabeige- kulta, siis keltaisempi sävy sopii paremmin minulle kuin platinablondi.

Se riippuu ihan omasta värimaailmasta mikä sopii kenellekin. Turha tulla kertomaan että harmaa sopisi kaikille. Minulle se ei kyllä mielestäni sovi ainakaan vielä...

Lähettäjä: *Remontti Riku * 
Päivämäärä:   30.4.25 21:46:58

27v. Niin löytyi ensimmäiset harmaat.
Nykyisin oikein komeat "charmiraidat" kyljissä ja naamakarvat kaikki harmaata.

Duunikaveri sanoi hyvin, että tuo on se viimeinen väri.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.