Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Silikonit

Lähettäjä: Kakkosnelonen 
Päivämäärä:   30.4.25 13:11:22

Silikoni-implantit laittaneet, kertokaa miten on mennyt. Missä kävitte leikkauksessa jne.

Luulin että olen tämän ajatuksen haudannut, mutta taas surffailen netissä ja huomaan haaveilevani tisseistä. B:t riittäis, että ois jotain millä rintsikat ja topit täyttää. Lähtökohta on A ja AA -ketunnokat, ihan reilusti eriparia siis. Rumat. Suuntana ois varmaankin Finest.

Pelottaa lymfooma ja muut mahdolliset seuraukset / riskit...

Re: Silikonit

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.4.25 13:14:33

Ikäsi?

Päivämäärä:   30.4.25 13:16:53

47 että on lapset tehty ja elämää nähty.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   30.4.25 13:21:32

Ei siihen muovipalloja tarvitse että voi näyttää hyvältä, mutta kukin tehköön toki itselleen mitä haluaa. Itsekin harkitsin pari vuotta sitten, kävin konsultaatiossa jne. mutta sitten alkoi ällöttää ajatus siitä että ihon alla kulkisi mukana jotain sinne täysin kuulumatonta ja hoksasin että näinhän onkin aivan hyvä olla.

Esim. hän on upea juuri noin:

https://www.iltalehti.fi/talviurheilu/a/dacc5ff3-fccb-47bf-9a98-bd7edc989edb

Päivämäärä:   30.4.25 13:45:38

En ole Lindsey Vonn. Liittyy mun rumiin eripariketunnokkiin miten?

Päivämäärä:   30.4.25 15:02:26

Ne pitää käydä uudistamassa 10v välein eli aika kalliiksi tulee. Itselle oli uus tieto ettei ne pysykkään ikuisesti

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   30.4.25 15:06:38

Joo ei auta jos joku urheilja tai julkkis on nättinä tissittömänä tai riipparein. Nimimerkillä vähän riippuu ja kutistuneet ja huomaan kaipaavani "vanhat" täytteet, vaikka se kuinka E tai F kupin palloja silloin varmaan tarkoittaisikin.. Onko joku käynyt isompikokoisena, alunperin isompirintaisena laittamassa ja jos, niin oliko pakko tehdä kohotus ? En haluaisi niitä kohotuksen pieniä teennäisiä nännejä enkä enää aloittajan kanssa saman ikäisenä niitä pallojakaan, koon ja täyteläisyyttä vähän takaisin vain.

Päivämäärä:   30.4.25 15:16:59

Onhan lalondet luomut?

Päivämäärä:   30.4.25 16:22:25

Lähettäjä: .
Päivämäärä: 30.4.25 15:02:26

Ne pitää käydä uudistamassa 10v välein eli aika kalliiksi tulee. Itselle oli uus tieto ettei ne pysykkään ikuisesti

10 vuoden "vaihtoväli" ei pidä paikkaansa. Jos ei ole ongelmaa ja implantit on ehjät, ei niitä tarvi mihinkään vaihtaa.
Mutta ei ne ikuisetkaan ole.

Päivämäärä:   30.4.25 16:26:13

Lähettäjä: Hmmm.....
Päivämäärä: 30.4.25 15:06:38

Joo ei auta jos joku urheilja tai julkkis on nättinä tissittömänä tai riipparein. Nimimerkillä vähän riippuu ja kutistuneet ja huomaan kaipaavani "vanhat" täytteet, vaikka se kuinka E tai F kupin palloja silloin varmaan tarkoittaisikin.. Onko joku käynyt isompikokoisena, alunperin isompirintaisena laittamassa ja jos, niin oliko pakko tehdä kohotus ? En haluaisi niitä kohotuksen pieniä teennäisiä nännejä enkä enää aloittajan kanssa saman ikäisenä niitä pallojakaan, koon ja täyteläisyyttä vähän takaisin vain.

Jep, vähän täyteläisyyttä lisää; ½-1 kuppikoko ylöspäin. Ei (korkean profiilin) palloja.
Finestin sivuilla kävin selailemassa, en tiedä milloin "jälkeen" -kuvat on otettu (eli onko laskeutuneet täysin vai ei), mutta aika monella oli juurikin tällaiset pallot.

Lähettäjä: JH 
Päivämäärä:   30.4.25 16:27:09

Finestin kautta kävin. Annan 10 pistettä. En ole katunut päivääkään. Olin lasten ja laihdutuksen jälkeen täysin rinnaton. Rinnan päältä ja alta mitattu ero oli 3 cm!
Silikoni tulee oman kudoksen alle, joten ei se sieltä näy. Rinnat ovat maltillisen kokoiset. Itseasiassa mulla oli isommat aikaisemmin, kun käytin topattuja liivejä. Näitä ei tarvi uusia.

Päivämäärä:   30.4.25 16:28:09

JH kuka leikkasi? Kirjanen? :)

Päivämäärä:   30.4.25 19:58:35

Kyllä pitää vaihtoväli paikkansa, kävin konsultaatiossa vuosi sitten ja sanottiin vaihtovälistä. Tuskin on vuodessa mihinkään muuttunut.

Päivämäärä:   30.4.25 20:02:36

Joo, Pille.
Kävin myös hyvän kokemuksen myötä myös leikkauttamassa silmäluomet

Päivämäärä:   30.4.25 20:04:43

Niitä silikonimateriaaleja on erilaisia. Hintakin määräytyy sen mukaan. Piste on käynyt jossain halpapaikassa, joissa käytetään huonompia materiaaleja.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   30.4.25 20:26:48

Jokainen toki tavallaan, mutta jos on melkein 5-kymppiseksi niiden tissiensä kanssa ollut niin mitä järkeä niitä on enää siinä vaiheessa laittaa, kun muutenkin alkaa ikääntyminen näkyä kropassa, ihossa, kimmoisuudessa jne (vaikka kuinka olisi hoikka/normaalipainoinen, harrastaisi liikuntaa jne, niin kyllä se silti näkyy)? Jotenkin sen vielä ymmärtää, jos tyyliin 3-kymppisenä fiksaa kun on lapset tehty ja sen huomaa ja se häiritsee itseä, mutta nämä silkkarit ja kumihuulet 5-kymppisillä ei ihan avaudu. Ei ne tee 3-kymppiseksi eikä edes sen näköiseksi.

Päivämäärä:   30.4.25 20:32:22

Sinuna en lähtisi siihen. Laita vaikka topatut liivit ennemmin. Ihan noiden riskien takia ja sen, etteivät silikonirinnat ole kauniit. Minullakaan ei ole kaunis nenä, mutta en leikkauta vaikka se on kaiken kansan nähtävillä. Silti on lapset saatu ja työpaikkakin löytyy.

Lähettäjä: Hilla 
Päivämäärä:   30.4.25 20:38:16

JH, Finest on juurikin niitä halpapaikkoja, joissa ei asiakkaalle edes kerrota suoraan että implantit eivät todellakaan ole ikuisia. Varsinaista vuosimäärää ei etukäteen voi sanoa, mutta hyvin usein vaihtoon päädytään 10-15 vuoden kuluttua.

Päivämäärä:   30.4.25 20:44:23

Eläkeiässä sitten uudet, muu ei ole ryhdikästä ja sileää mutta edes tissit :D

Lähettäjä: Edwin 
Päivämäärä:   30.4.25 20:54:56

Sellaisia implantteja ei olekkaan, jota ei tarvitsisi vaihtaa. Oli laadukas tai ei. Ne huonompi laatuiset vain saattavat hajota/vuotaa jo ennenaikojaan ja sisältö voi olla epäilyttävää.

Mutta myös hyvälaatuiset implantit täytyy vaihtaa. Ne ei ole ikuisia.

Päivämäärä:   30.4.25 20:58:47

Plastic surgery centerillä ihan Suomessa kävin konsultaation ja kertoi vaihtovälistä.

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   30.4.25 21:01:34

Ootko kokeillut hyviä rintsikoita, joissa on toppausta? Saa kyllä niilläkin jo ihmeitä aikaan.

Lähettäjä: Hop 
Päivämäärä:   30.4.25 21:04:06

Laitatin silikonit lähemmäs 10v sitten ja olen ollut tyytyväinen. Mitään ongelmia ei ole ollut. Eikä kiinnosta jos silikonit eivät ole jonkun ventovieraan mielestä kauniit, pääasia että itse tykkään.

Lähettäjä: bytheway 
Päivämäärä:   30.4.25 21:04:57

Sinänsä se ja sama, jokainen tekee miten haluaa, mutta olen ihmetellyt näissä silkkareiden, nenien, huulien tavislaittajissa sitä, että eivät he muutenkaan ole ns. täydellisiä, joiden ainoa ulkonäkö"virhe" olisi ne tissit, iso nenä, viivahuulet jne, joten miksi juuri siitä yhdestä asiasta tulee muka ainoa "virhe", joka vaivaa vaikka niitä korjaustarpeita olisi muitakin? Tarkoitan siis, että eikö sieltä peilistä näy niitä muita "virheitä" kuin tämä kyseinen ja jos niin miksi, koska ei yhden "virheen" korjaaminen muuta koko ihmistä kaunottareksi?

Päivämäärä:   30.4.25 21:08:27

Minä luulen, että se on vain yksi asia (monilla) useiden joukossa. En ole itse mistään kohtaa täykky, mutta tästä nenästäni olen saanut kuulla ja kuulla.

Päivämäärä:   30.4.25 21:23:49

Siis mitä ihmettä on tuo höpinä täydellisyydestä. Ei kai kukaan kuvittele olevansa silareilla täydellinen. Eihän niitä edes näe kukaan vaatteiden alta. Mun rintoja ei näe edes miehet, koska olen yksinäinen ihminen. Mulle tämä on vähän sama kuin oisin laittanut uuden hampaan puuttuvan tilalle, että ois helpompi syödä

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   30.4.25 21:31:43

"Sinänsä se ja sama, jokainen tekee miten haluaa, mutta olen ihmetellyt näissä silkkareiden, nenien, huulien tavislaittajissa sitä, että eivät he muutenkaan ole ns. täydellisiä, joiden ainoa ulkonäkö"virhe" olisi ne tissit, iso nenä, viivahuulet jne, joten miksi juuri siitä yhdestä asiasta tulee muka ainoa "virhe", joka vaivaa vaikka niitä korjaustarpeita olisi muitakin? Tarkoitan siis, että eikö sieltä peilistä näy niitä muita "virheitä" kuin tämä kyseinen ja jos niin miksi, koska ei yhden "virheen" korjaaminen muuta koko ihmistä kaunottareksi?"

Mitä ihmettä selität? Jos vaikka etuhammas katkeaa, sitäkään ei varmaan kannata korjata, jos ei satu muutenkaan olemaan täydellisen näköinen?

Päivämäärä:   30.4.25 21:55:04

Lähettäjä: JH
Päivämäärä: 30.4.25 21:23:49

Siis mitä ihmettä on tuo höpinä täydellisyydestä. Ei kai kukaan kuvittele olevansa silareilla täydellinen. Eihän niitä edes näe kukaan vaatteiden alta. Mun rintoja ei näe edes miehet, koska olen yksinäinen ihminen. Mulle tämä on vähän sama kuin oisin laittanut uuden hampaan puuttuvan tilalle, että ois helpompi syödä.

No aamen.

Tisseillä on merkitystä vain alle 30-vuotiailla? Mitä?? :D :D :D :D

Lähettäjä: Dam 
Päivämäärä:   30.4.25 21:59:18

Silikonit, nenän muotoilu... Ainahan se on helpompaa leikellä kroppaa ja maksaa siitä, mitä lähtis matkalle hyväksymään itsensä sellaisena kuin on. Se vaan ottaa huomattavasti enemmän aikaa kuin leikkaus ja siitä toipuminen. Hinta on varmasti lähellä samaa, jos pääsis kuitenkin juttelemaan ammattilaisen kans.

Päivämäärä:   30.4.25 21:59:40

Eikö hedelmällisyys (naisen ainoa käyttötarkoitus) ala dramaattisesti laskea 30v jälkeen?

Päivämäärä:   30.4.25 22:00:08

"Jos vaikka etuhammas katkeaa, sitäkään ei varmaan kannata korjata, jos ei satu muutenkaan olemaan täydellisen näköinen?"

En kommentoinut tuota, mutta hampaat vaikuttaa vähän muuhunkin kuin vain ulkonäköön, että sikäli huono vertaus. Katkennut hammas voi vaikuttaa syömiseen, puheeseen ja raapia kieltä, huonot tissit on vain korvien välissä.

Päivämäärä:   30.4.25 22:03:56

Lähettäjä: -
Päivämäärä: 30.4.25 21:59:40

Eikö hedelmällisyys (naisen ainoa käyttötarkoitus) ala dramaattisesti laskea 30v jälkeen?

Ja tämä liittyy alkuperäiseen kysymyksee millä tavalla?
Osaatko lukea??

Hedelmällisyys on käyttötarkoitus? :D

Päivämäärä:   30.4.25 22:07:23

Kyllä – lisääntyminen. Mitä muuta naisella tekee?

Lähettäjä: U 
Päivämäärä:   30.4.25 22:19:27

"Tisseillä on merkitystä vain alle 30-vuotiailla?"

Lue koko teksti. Onhan tuo loogista; viisissäkymmenissä alkaa kaikilla luonnollinen "rupsahtaminen", hoikat ja liikunnalliset on tietenkin nuorekkaampia pitempään, mutta esim. iho veltostuu ja rypistyy. Haittaahan ne ns. virheet enemmän kolmekymppisen muuten timmissä ja sileässä kropassa, viisikymppisellä kukaan tokko kuvittelee enää olevan mitään leuan alla sojottavia ponttooneja.

Päivämäärä:   30.4.25 22:23:08

"En kommentoinut tuota, mutta hampaat vaikuttaa vähän muuhunkin kuin vain ulkonäköön, että sikäli huono vertaus. Katkennut hammas voi vaikuttaa syömiseen, puheeseen ja raapia kieltä, huonot tissit on vain korvien välissä."

Rintakehässä ne kyllä minulla ovat

Päivämäärä:   30.4.25 22:24:57

Mitä iloa on PE-päiväyksen ohittaneesta 40v naisesta?

Lähettäjä: zxc 
Päivämäärä:   30.4.25 23:56:00

Facebookissa ryhmät "Kauneuskirurgia ja pistoshoidot" sekä "Esteettiset toimenpiteet ja kauneuskirurgia". Noista ryhmistä saat asiallista tietoa, Hötölän "saunan jälkeen vähän Tummelia naamaan"-leideiltä et juurikaan oikeaa tietoa saa.

Sitten tänne joku älykkö linkittelee kuvia jostain Lindsay Vonnista, yhdestä universumin kauneimmasta naisesta, joka on voittanut geenilotossa :D

Rintoja voi myös suurentaa ja täyttää rasvansiirrolla, toki aloittajan tapauksessa silarit ehkä parempi vaihtoehto. Itselle tehty pari krt rasvansiirto. Maksaa enemmän ja vaatii usein pari kertaa, mutta toipumisen koin helpoksi ja tissien täyte on omaa ja ikuista.

Dam: Veikkaan, että esim. ao linkin nainen on tyytyväisempi siihen, että laittoi terapian sijasta 11k nenäleikkaukseen.

https://people.com/woman-shocked-by-how-11k-nose-job-changed-her-life-exclusive-8785277

Mutta joo, aloittajalle lämmin suositus noihin Facen ryhmiin, niihin voi kirjoitella nimettömänäkin ja niissä on aivan ehdoton moralisointikielto eli mitään hyväksy itsesi sellaisena kuin olet -soopaa siellä ei aikuisille ihmisille ole lupa kirjoitella.

Päivämäärä:   1.5.25 00:22:15

Zxg: ei täält' naisilt' oikeet' tietoo saa. Juuuu mut täss' hyvii vinkkei!! ;)

Päivämäärä:   1.5.25 17:57:50

Minä sain 10v sitten julkisen kautta, kun ei täyttäneet edes aa kuppikokoa. Nämä kokoa b ja itseluottamus kasvanut huimasti. Laitettiin rintalihaksen alle.
Ennen laittoa oli muksut tehtyinä ja ikää silloin 35.
Ne jotka loksuttaa leukojaan eivät välttämättä ymmärrä kuinka suuresta asiasta kyse naiseuden kannalta. Mieheni oli alkuun jopa hieman vastaan kun leikkauksissa aina omat riskinsä. Nyt vain kehuu kuinka rohkea olin kun laitatin.

Päivämäärä:   6.5.25 13:09:32

JH, paljon silmäluomien leikkaus maksoi?

Päivämäärä:   6.5.25 13:14:45

"Ne jotka loksuttaa leukojaan eivät välttämättä ymmärrä kuinka suuresta asiasta kyse naiseuden kannalta."

En kyllä ymmärräkään, oma naiseus ei ole koskaan ollut tisseistä kiinni, vaikka ne on erittäin pienet. Mutta kaikki tyylillään.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.