Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Voiko raskauspahoinvointi alkaa jo viikko ovulaa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.4.25 11:46:16

tion jälkeen? Ovulaatio viime ke (katsottu ultralla) ja mahd. hedelmöittyminen samana päivänä. Tänään on koko päivän ollut vähän huono olo ja pyörryttää jos en syö parin tunnin välein. Kuvitteli vain oireet? Toki voi olla vaikka joko mahapöpö tulossa.

Re: Voiko raskauspahoinvointi alkaa jo viikko ovulaa

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   30.4.25 11:50:51

Itselläni alkoi kiinnittymistiputtelu ja muut oireet juurikin viikko ovulaation jälkeen. Pahoinvointia ei tullut, mutta kuvittelisin että se voisi alkaa myös kiinnittymisestä alkaen.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   30.4.25 11:54:44

Alkoi hyvin aikaisin ja päättyi vasta synnytyssaliin. Kuin olisi ollut melkein vuoden krapulassa putkeen. Tämä kerrottuna lasten lukumäärällä.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   30.4.25 11:56:28

Tokassa raskaudessa mulla sama homma.

Lähettäjä: — 
Päivämäärä:   30.4.25 11:57:37

Minulla eka raskausoire just ennen plussaa oli sellanen vähän kipeä ja flunssanen olo. Ihan kuin flunssa tulossa mutta ilman nuhaa, kurkku kipua tai kuumetta. Hengästyin myös tosi pahasti kävellessä ja siitä aloin aavistamaan että olisin raskaana. Parin päivän jälkeen tein plussatestin.

Eli en yhtään epäile jos heti alussa on vähän huono olo.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.4.25 12:55:19

Ystävälläni alkoi oksentelu ja tunteja kestävät päikkärit jo viikko ovulaation jälkeen. Mikä oli hänen mielestään hyvä, että hoksasi testata toivomattoman raskauden. Hänen kehonsa on muutenkin todella herkkä kaikille muutoksille, viileästä ilmasta stressiin.

Itse taas en olis huomannu mitään ennen housujen kiristämistä, ellen olis yrittänyt lasta

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.