Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä piirrettä arvostat itsessäsi?

Lähettäjä: Bink 
Päivämäärä:   30.4.25 06:40:55

Toisen ihmisen asemaan on vaikea asettua, siksi välillä miettii, että millaistakohan elämä olisi, jos olisi samanlaisen kuin tuo työkaveri/sukulainen/ystävä. Välillä huokaisee helpotuksesta, että onneksi en ole tuollainen ja se toinen ei välttämättä edes ymmärtäisi, että hänen touhuissaan on jotain kummallista. Mitä luonteenpiirrettä tai ominaisuutta arvostat itsessäsi ja olet helpottunut, että et ole vastakkainen?

Itsessäni olen tyytyväinen, että olen nopea hoksaamaan ja oppimaan uutta. Olen nopea tekemään asiat, varsinkin töissä, jossa on paljon tuttua tekemistä. Olen aamuvirkku, herään helposti luonnostaan enkä myöhästele oikeastaan koskaan. Toki huonoja ominaisuuksia on myös paljon, mutta noista syntymälahjana saaduista olen iloinen, vaikka joskus joudunkin pinnistelemään etten hermostu johonkin hitaampaan tyyppiin.

Re: Mitä piirrettä arvostat itsessäsi?

Lähettäjä: Ninni 
Päivämäärä:   30.4.25 07:50:13

Paras piirteeni on varmaan empaattisuus ja halu tuottaa muille iloa. Olen myös sitkeä sissi. Nuorena ajattelin ettei minusta tule mitään ja nyt olen menossa kohti unelmia. Olen todennut että pitää päättää tehdä niistä unelmista totta yksi asia kerrallaan.

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   30.4.25 07:50:37

Olen todella looginen ihminen eli osaan päätellä asioita todella hyvin, osaan lukea rivien välistä... Minulla on hyvä huumorintaju (siis oikeasti hyvä), ja olen todella sinnikäs. Tiivistettynä fiksu ja hauska (saan myös monet ihmiset nauramaan jutuilleni, vaikken edes yrittäisi.)

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   30.4.25 07:52:29

Itse asiassa olen monesti revennyt nauramaan, kun olen saanut netissä naurureaktioita kommentteihin, jotka olen kirjoittanut täysin 100 % ilman mitään yritystä hauskuuttaa ketään. Tulee aina niin puskista ne reaktiot :-D

Lähettäjä: naakka 
Päivämäärä:   30.4.25 08:43:03

Olen rohkea ja taistelen viimeiseen tappiin saakka oikeudenmukaisuuden puolesta. Laitan itseni likoon ja puolustan heikommassa asemassa olevia ja vääryyttä kokevia. Tuen ja uskallan olla läsnä vaikeissa tilanteissa oleville ihmisille.

Töissä olen aikaansaava.

Ai että tuntui hyvältä sanoa itsestään jotain hyvää! :D

Lähettäjä: pipo 
Päivämäärä:   30.4.25 08:51:16

Olen aika sisukas ja joustava. Lisäksi olen hyvä oppimaan uutta. Osaan asettua toisen ihmisen asemaan. Näillä eväillä olen päässyt elämässä aika pitkälle.

Lähettäjä: Piu 
Päivämäärä:   30.4.25 08:58:23

Olen selviytyjä.

Suurin osa ihmisistä, jotka olisivat kokeneet saman kuin mä, olisivat päätyneet viinaan, huumeisiin ja hirteen. Mä olen ihan kelpo ihminen.

Lisäksi olen älykäs, tunneherkkä eli vaistoan toisten ihmisten mielialat.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   30.4.25 09:04:24

Kansallismielisyyttä.

Lähettäjä: m 
Päivämäärä:   30.4.25 09:16:36

Olen hyvin tarkkanäköinen "tarkkailijatyyppi", kiinnitän huomiota yksityiskohtiin ja huomaan nopeasti, jos joku asia on pielessä/eri tavalla kuin aikaisemmin. Eläinten kanssa tästä on hyötyä, kun tallilla on tullut nopeasti havaittua esim. alkavat ähkyt.

Lähettäjä: Hah 
Päivämäärä:   30.4.25 09:38:08

Jos yksi pitää sanoa, niin periksiantamattomuus. Ja sen voi nähdä useammaltakin kantilta :) ihminen, joka pyrkii jyräämään ylitse, näkee sen huonona, koska olen este. Ihminen, joka tarvitsee luotettavaa ja järkähtämätöntä mielipidettä, voi nähdä sen tukena ja turvana. Ja puolisoni näkee sen hulluutena kun toteutan projektejani xD
Löytyy minulta toki ongelmanratkaisutaitoa, pitkäjänteisyyttä ja viilipyttymäisyyttäkin mikä taas on hevosten kanssa loistava juttu.
Mutta kyllä, sitten kun saan jostakusta ihmisestä tarpeekseni, olen pitkävihainen tai jos en vihainen, en enää päästä lähelleni/ vaivaudu noteeraamaan. Mutta aika k-pää pitää olla että siihen tilanteeseen joutuu.

Lähettäjä: G.A 
Päivämäärä:   30.4.25 11:13:26

Olen ollut kuulemma vauvaiästä asti hyväntuulinen ja ns. aurinkoinen. Ja kyllä, olen edelleen suurimman osan ajasta hyväntuulinen. Synkkämielisyys ei vain jotenkin ole ikinä päässyt takertumaan kiinni, vaikka kaikkea on jo tullut täti-ikään asti nähtyä ja koettua.

Lähettäjä: Bink 
Päivämäärä:   30.4.25 22:09:15

Olipa kiva lukea muiden ajatuksia! Kiitos kun jaoitte. Tuota loogisuutta tunnistan myös itsessäni ja varmaan nopea oppiminen perustuu kykyyn ajatella asiat loogisesti.

Empaattisuutta tarvitsisin lisää. Ihailen periksiantamattomia ihmisiä, en itse ole niin sisukas kuin voisin, enkä rohkeakaan. G.A.lle olen kateellinen. Mitä vanhemmaksi tulen, sitä kärttyisemmäksi huomaan muuttuvani. En varsinaisesti ole synkkyyteen taipuvainen, mutta vähän negatiivinen kyllä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.