Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Elämä on tänään...

Lähettäjä: Kevätmieli 
Päivämäärä:   29.4.25 20:18:37

... hyvää. Kiva työpäivä ja sen koirien kanssa ulkoilua auringossa melkein puolitoista tuntia. Menin salille ja huomasin, että kuulokkeet jäi kotiin, mutta yllättäen treeni menikin tosi nopeasti ja oli hyvä kuunnella vain omia ajatuksiaan. Oli myös ihanaa, kun olin tehnyt eilen valmiiksi lounaan JA päivällisen (eri ruokia), niin ei tarvinnut kokata. Näitä energiapäiviä lisää, kiitos!

Re: Elämä on tänään...

Lähettäjä: Likainen täti 
Päivämäärä:   30.4.25 07:04:52

Kävin kaupassa ja kassalla on oli uskomattoman viehättävä ja todella nuori kassapoika. Häkellyin aivan täysin, PUNASTUIN ja sopertelin sekavasti tarvittavan ja pakkasin ostokseni pikavauhtia ja häivyin sukkelaan.
Autossa sitten hymyilin suu korvissa, koska en edes muista milloin viimeksi olen menneisyydessäni kokenut tuollaisen älystä vapaan kevätpörriäiskohtauksen.
Ei ole vastakkainen sukupuoli paljoa enää kiinnostellut, tai kevät tehnyt mitään sen kummempaa vaikutusta. Eikä ikinä ole NUORISOLAISET varsinkaan herättänyt mitään tunteita suuntaa tai toiseen.

No, nyt olen ollut energinen ja nauravainen pari päivää, vaikka olen myös likainen vanha täti likaisine ajatuksineen!!

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.