Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Saako ihminen vain olla? :D

Lähettäjä: Ostin 
Päivämäärä:   28.4.25 21:00:45

Havahduin tänään, että mulla ei ole koskaan mitään tekemistä.
Naureskelin miehelleni joka oli varannut ulkomaan matkan kaverinsa kanssa, että taas, millonka me mennään ja hän sanoi että no et ole pyytänyt. Tähän kaverimme jatkoi, että häämatkalle ensin johon minä jatkoin että ei, menee ennemmin matkalle Jarkon kanssa mitä häämatkalle. Ei siis olla naimisissa eikä menossakaan.

Mieheni sitten vähän tympääntyi ja sanoi että no hän haluaa että on jotain mitä vanhainkodissa muistella eikä elämä mee siihen että hinkkaa kodin ja työn väliä.

Niinkuin minä teen! Ja olen tyytyväinen, mutta olenko? Nyt jäin miettimään, että on kyllä paljon asioita mistä haaveilen mutta en tiedä haluanko tarpeeksi että toteuttaisin asian.

Minua ei missään nimessä häiritse että mies on esimerkiksi ulkomailla useamman kerran vuodessa ja saan toki toteuttaa itseäni myös miten haluan.

En tiedä mitä haen tällä, mutta että tarvitseeko ihminen välttämättä mitään konkreettista tekemistä kuten nyt näitä matkoja, reissuja jne? Harmittaakohan minua myöhemmin jos en mene ja reissaa? Tai mitä näitä nyt on?

Minulla on hevosharrastus ja olen siihen tyytyväinen ja käyn tallilla 4 kertaa viikossa. Hmm. Kaikkea sitä pistääkin miettimään.

Re: Saako ihminen vain olla? :D

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   28.4.25 21:07:54

Ihmisen pitääkin välillä ihan vain olla. Nykyään koko elämä on monilla silkkaa suorittamista ja elämysten jahtaamista. Ihmekö tuo, jos palavat loppuun jo nuorina.

Lähettäjä: -.- 
Päivämäärä:   28.4.25 21:17:51

Eli oletko sinä neljä iltaa viikosta tallilla vai eikö sinulla ole koskaan tekemistä?

Lähettäjä: The Cowgirl 
Päivämäärä:   28.4.25 21:32:04

Saa olla ja tehdä sitä mikä tekee onnelliseksi.
Mä luulin nuorena että haluan matkustella, mutta ihan toiset asiat (esim hevoset ja siihen harrastukseen menneet rahat) vei sen innon.
Aikuisena ymmärsin, että olen mieluummin joka viikko tai jopa joka päivä onnellinen kuin kaksi kertaa vuodessa matkoilla.
Monet säästää ja kituuttaa siihen lomamatkaan. Mä säästin ja kituutin ollakseni tyytyväinen arjessa.

Lähettäjä: Muisti. 
Päivämäärä:   28.4.25 21:33:44

Minulle ihan sama oonko käyny jossain. Muistini on vain ellainen että ei muista mitään.

Lähettäjä: The Cowgirl 
Päivämäärä:   28.4.25 21:37:05

... Ja vielä toi "Tai mitä näitä nyt on?"
Oikeesti yritin hevostauon aikana "elää niin kuin muut" eli yrittää olla sosiaalinen, käydä keikoilla ja muissa kulttuuririennoissa - ihan kivaa joo mut kauheasti se vei energiaa.
Lopulta tyytyväisenä takas harrastuksen pariin ja kotonakin viihtyy oikein mainiosti.

Lähettäjä: Ostin 
Päivämäärä:   28.4.25 22:03:09

Huh! On siis muitakin :D

En vain tiedä mihin väliin lykkäisin jonkun matkustelun enkä kyllä edes nauti sellaisesta. Tai en tiedä kun ei ole oikein ollut kiinnostusta edes kokeilla.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.