Lähettäjä: Ostin
Päivämäärä: 28.4.25 21:00:45
Havahduin tänään, että mulla ei ole koskaan mitään tekemistä.
Naureskelin miehelleni joka oli varannut ulkomaan matkan kaverinsa kanssa, että taas, millonka me mennään ja hän sanoi että no et ole pyytänyt. Tähän kaverimme jatkoi, että häämatkalle ensin johon minä jatkoin että ei, menee ennemmin matkalle Jarkon kanssa mitä häämatkalle. Ei siis olla naimisissa eikä menossakaan.
Mieheni sitten vähän tympääntyi ja sanoi että no hän haluaa että on jotain mitä vanhainkodissa muistella eikä elämä mee siihen että hinkkaa kodin ja työn väliä.
Niinkuin minä teen! Ja olen tyytyväinen, mutta olenko? Nyt jäin miettimään, että on kyllä paljon asioita mistä haaveilen mutta en tiedä haluanko tarpeeksi että toteuttaisin asian.
Minua ei missään nimessä häiritse että mies on esimerkiksi ulkomailla useamman kerran vuodessa ja saan toki toteuttaa itseäni myös miten haluan.
En tiedä mitä haen tällä, mutta että tarvitseeko ihminen välttämättä mitään konkreettista tekemistä kuten nyt näitä matkoja, reissuja jne? Harmittaakohan minua myöhemmin jos en mene ja reissaa? Tai mitä näitä nyt on?
Minulla on hevosharrastus ja olen siihen tyytyväinen ja käyn tallilla 4 kertaa viikossa. Hmm. Kaikkea sitä pistääkin miettimään.
|