Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  En halua kaveripiiriä, vain yksittäisiä

Lähettäjä: Odin 
Päivämäärä:   28.4.25 18:38:04

Otsikkoon ei mahtunut koko asia.

Koen oloni epämukavaksi joukossa. Haluan pitää kaverini niin että tapaan vain kahden kesken. Oletan tämän kurjan tunteen kaveripiirissä johtuvan lapsuudenaikaisista tilanteista joissa minut jätettiin ulkopuolelle, välillä ihan suoranaisesti kiusattiin.
Lisäksi kaikista työpaikan illanistujaisista jään mielelläni pois sillä ne ahdistavat kovasti, työntekijöitä on noin 20-30, en ole laskenut. Kaikkien kanssa tulen juttuun kuitenkin ihan hyvin. Sellainen ison joukon meteli vaan ahdistaa liikaa.

Onko täällä muita jotka eivät viihdy kaverijoukossa?

Re: En halua kaveripiiriä, vain yksittäisiä

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   28.4.25 18:45:37

Sama täällä. Minua ei ole kiusattu eikä muutenkaan kohdeltu erityisen huonosti. Kavereita on aina ollut useita. Mutta vasta vanhempana olen huomannut olevani introvertti. En ole erakko. Yleensä pidän ihmisistä. Mutta vain yksi tai max kaksi kerrallaan. Tietenkin elämässä tulee tilanteita, että niitä rakkaita höpöttäjiä hälisee välillä liikaa yhteen tilaan. Kyllä minä sen nyt kestän kun ymmärrän miksi kuormitun. Yritän kuitenkin nähdä omia tärkeitä ihmisiä myös erikseen ihan rauhassa. Se on aina mukavaa. Ja hulinan jälkeen annan itselleni ihan hiljaista akkujen latautumis aikaa tarpeeksi.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   28.4.25 21:04:58

Kuin myös. Mulla on ollut aikuisena parikin eri kaveripiiriä, jotka oli muodostuneet yhden päähenkilön ympärille. Olivat sellaisia erittäin esiintymiskykyisiä ja kovin manipulointihaluisia tyyppejä, jotka ei ilmeisesti kyenneet olemaan hetkeäkään yksin. Aina piti olla laahus, eli ryhmä "hyviä ystäviä" mukana. Statistejahan siinä oikeasti oltiin.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   29.4.25 12:38:56

Minulla sama homma. Minulla on lievä ADHD ja en ole koskaan oikein loistanut ryhmätilanteissa…

Lähettäjä: reps 
Päivämäärä:   29.4.25 13:17:30

Mä viihdyn sekä että ja tosiaan mulla on sekä porukoita että sitten yksittäisiä kavereita, jotka eivät kuulu mihinkään porukkaan. Jos on iso porukka, siis 5-6 henkeä niin silloin osa jää statisteiksi mutta esim. 3-4 henkeä ja kaikki ovat kyllä hyvin mukana eikä mua ainakaan haittaa jos joskus porukka kokoontuu ilman mua, aina ei sovi aikatauluihin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.