Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Talviloma "pilalla"

Lähettäjä: Akka 
Päivämäärä:   28.4.25 10:18:25

Mulla on nyt vihdoin talviloma ihan hélvetillisen talven jälkeen ja olin niin innolla odottanut että mies lähtee työreissuun ja mä saan pelata pleikkaria ja katsoa omia hömppäsarjojani ihan rauhassa kotona, mutta tuo otti jostain flunssan ja vinkuu vikisee ja niiskuttaa nyt mun vaivoina koko viikon. Varaa telkkarin tottakai omaan käyttöönsä kun on niiiiiin kipeä.
Pitääkin tästä varmaan lähteä salille ja yrittää keksiä jotain muuta tekemistä poissa kotoa, ei tuota ulinaa ja valittamista jaksa kuunnella.

Re: Talviloma "pilalla"

Lähettäjä: Hah 
Päivämäärä:   28.4.25 10:20:55

Vuoron perään se telkkari!

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   28.4.25 10:24:40

Lähde pikku reissuun, vuokraa vaikka mökki tai mene hotelliin pariksi päiväksi ! ennen kuin saat itse sen flunssan ja loma menee sairastaessa ilman telkkaria.

Noh, netistähän ne kaikki ohjelmat näkee ja voi pelatakin jotain, että siinä mielessä se telkkarikaan ei niin must.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   28.4.25 10:24:56

Katso puhelimesta, tai se ukko

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   28.4.25 10:42:10

Sen sijaan että lähdet nyt salille, mene johonkin kierrätyskeskukseen tai vastaavaan, ja tuo kotiin toinen telkkari.

Avioliitto pelastettu siltä osin alle satasella.

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   28.4.25 11:02:52

Melko pienesti meni piloille. Minun piti olla tällä hetkellä Välimeren risteilyllä, sen sijaan makaan kotona murtunut nilkka kipsissä.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   28.4.25 13:19:17

Pienestä tosiaan meni pilalle. Kannattaako tuollaisessa parisuhteessa jos toinen @!#$ noin paljon?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   28.4.25 13:33:49

Kuulostaa lämpimältä ja rakastavalta parisuhteelta.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   28.4.25 13:36:10

Mä kyllä ymmärrän aloittajaa hyvin. Miesflunssa on ympärillä oleville raskasta ja jos on itse latautunut tyhjään kämppään ja menemään täysin omaan tahtiin niin harmittaahan se. Lähtisin myös ostamaan sen toisen television.

Lähettäjä: Buhuu 
Päivämäärä:   28.4.25 13:39:20

Minä kuvailisin avioliittoani lämpimäksi ja rakastavaksi, mutta silti ymmärrän aloittajaa. Oma puolisoni on aivan ihana, huomaavainen ja ahkera ihminen ja hän on harvoin sairaana. Mutta silloin, kun hän on sairaana, hän on aivan uskomaton vinkuja ja jos vain olen "saatavilla" vaatii jatkuvaa huomiota, empatiaa ja palvelua. Jokainen pikkuflunssakin on kunnon manflu, eikä kykene nenä tukossa suurin piirtein edes makaamaan sohvalla ilman huolenpitoa. Olen tehnyt koronan jälkeen vain etätöitä, mutta onneksi on toimistomahdollisuuskin, sillä jos mies on kotona sairastamassa, ei työnteostani tule yhtään mitään, kun pitäisi vain olla hoitamassa sängyssä makaavaa mieslasta... Tämä ei silti tarkoita etten rakastaisi miestäni, vaikka hän sairastaessaan muuttuukin ikäväksi.

Ymmärrän siis hyvin, mitä aloittaja aloituksellaan hakee, vaikka hänen puolisonsa ei yhtä hankala hoidokki olisikaan kuin omani.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.4.25 14:18:31

Mä kans nautin lomasta mielummin yksin jos ei lähdetä yhdessä reissuun.

En saa mitään aikaiseksi jos toinen lojuu sohvalla ja huokailee.
Nykyään nautin myös iltavuoroista, saa omat rauhalliset aamut ja aamupäivät.
Mies ollut nyt talven usein lomautettuna ja ilmeisesti lamautettuna kun vaan kuuluu huokauksia, oijoijoi, aijaijai ja jos sanon jotain, esim viimeksi että tää ovenkahva ei toimi, tulee joku murahduksen kaltainen öööörrrgghhh, ikäänkuin pyytäisin maalaamaan päivässä talon. Ja olin ensin yrittänyt itse sitä korjata .

Töissä käydessä ja lomareissuilla mies on ihan normaali reipas ihminen.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   28.4.25 14:22:35

Mun mies on onneksi mies eikä mikkihiiri, flunssa on flunssa, ei maailmanloppu. Vaikka jos olisikin miesflunssa hänellä, ni musta on ihana passata häntä, joten ei tuokaan ongelma olisi.

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   29.4.25 11:00:30

No jo on suuret murheet. Jaxuhali.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.