Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Galluppina mielenkiinnosta pituudesta

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.4.25 15:07:59

Ihan mielenkiinnosta kysyn enemmistön mielipidettä, vaikka tälle asialle ei itselleni juuri merkitystä olekaan. Viehätytkö tai viehättyykö esim. miehesi enemmän pikistä vai lyhyistä naisista? Tämä tuli mieleeni erään pitkä naisen kanssa keskustellesani. Hän oli niin kovin ylpeä pituudestaan ja puhui lyhyistä vähättelevästi. Kuitenkin omaan silmään en ole nähnyt yhtään kaunista oikeasti pitkää naista. Kaikki näyttävät enemmän tai vähemmän epäsopusuhtaisilta, vaikka jollain kauniit kasvonpiirteet olisikin. Ymmärrän, että kauneus on katsojan silmässä, mutta kiinnostaa enemmistön mielipide asiasta. Tämä pitkä nainen antoi ymmärtää, ettei lyhyet naiset viehätä ketään. Itse olen kuitenkin hyvin tyytyväinen tällaisena keskipitkänä, ja jos pitäisi valita olisin mielummin ehdottomasti lyhyempi kuin pidempi. Miehissä taas viehättää pituus kyllä aina. :D

Re: Galluppina mielenkiinnosta pituudesta

Lähettäjä: Kisu 
Päivämäärä:   27.4.25 15:09:11

Ehdottomasti lyhyistä, samat perusteet kun ap:llä.

Lähettäjä: huoh 
Päivämäärä:   27.4.25 15:13:19

Mikä luetaan "oikeasti pitkäksi" naiseksi?

Päivämäärä:   27.4.25 15:16:11

Molemmille löytyy kannattajansa, ja osaahan pitkä nainen olla upea ja näyttävä! Itse olen hieman lyhyempi, n. 150-senttinen ja toki minuun sitten ihastuu mies, joka tykkää lyhyemmistä naisista.

Osalle pituudella ei ole merkitystä.

Lähettäjä: + 
Päivämäärä:   27.4.25 15:16:40

Oletan että viehättyy lyhyistä, on ollut mun kanssa yli 20 vuotta ja olen 158cm. Tai ainakaan mun lyhyys ei ole ollut mikään deal breaker.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   27.4.25 15:18:02

Huoh, varmaan joku 180 cm?

Minusta ihmisten pituudella ei ole merkitystä, viehätyn sukupuolesta riippumatta siitä, miten ihminen kantaa itsensä ja miten kohtelee muita. Tuo pituuden vähättely kertoo jo ajatusmaailmasta sen verran, ettei kiinnosta tutustuakaan.

Olen 159 cm pitkä ja täysin tyytyväinen pituuteeni. Pidän myös 183 cm pitkää naispuolista ystävääni erittäin viehättävänä ja naisellisena. Miesten pituuden suhteen on aivan samoin - exäni oli mieheksi keskimittaista lyhyempi, alle 170 cm, nykyinen 190 cm. Molemmissa kiinnitti huomiota ihan muu kuin henkilön pituus.

Lähettäjä: Kisu 
Päivämäärä:   27.4.25 15:18:25

Minä luen oikeasti pitkäksi n. 176cm eteenpäin olevat. 170-173 esim. on usein vielä ihan normaalimittaisen ja sopusuhtaisen näköinen.

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   27.4.25 15:18:29

Päätellen siitä että mieheni halusi 150-senttisen naisen kanssa naimisiin ja perheen, kyllä lyhyet kelpaa. Mies itse 186-senttinen.

Pitkät miehet eivät ikinä ole kohdelleet minua vähättelevästi, pitkät naiset aina joskus. Ei haittaa minua, oma on ongelmansa. Ystävissäni on myös monta pitkää naista.

Lähettäjä: Vain 171 
Päivämäärä:   27.4.25 15:20:00

Voin sanoa että kun kohtasin Salon Viestin lentopallonaiset yhdellä taukopaikalla niin olin ihan että FAU!
Olen itse 171cm ja aina tuntenut itseni pitkäksi mutta kun nyt kerrankin näin niin paljon kauniita,upeita minua pidempiä naisia niin en voisi todellakaan sanoa ettenkö pitäisi.
Mieheni piti myös...olihan se vaikuttava näky. Hänkin pitää yleisesti pidemmistä naisista voi sanoa ja mielellään hoikemmista tapauksista.
Pätkiä naisia on ihan tarpeeksi maailma pullollaan
enkä näe heissä mitään ihmeellistä.

Päivämäärä:   27.4.25 15:20:08

J: itselläni on kokemusta sellaisesta, että pääni yli puhutaan. Siis minun asioita puhutaan pääni yli kuin en ymmärtäisi mitään tai olisi paikalla.

Päivämäärä:   27.4.25 15:22:29

"Pätkiä naisia on ihan tarpeeksi maailma pullollaan
enkä näe heissä mitään ihmeellistä."

Tulihan se ensimmäinen vähättelijä sieltä. :D

Päivämäärä:   27.4.25 15:23:33

Vain 171: harmi sitten, että miehesi on joutunut tyytymään sinuun.

Päivämäärä:   27.4.25 15:27:50

En ymmärrä miksi juuri pitkät usein tuntuvat vähättelevän lyhyitä, harvemmin kuulee toisin päin. Itse kuitenkin myös katselen mielummin pätkiä, kuten myös mieheni, joka mieltää kuulemma amazoneiksi kaikki pitkät naiset ruumiinrakenteesta riippumatta.

Päivämäärä:   27.4.25 15:31:00

. , tulihan tähänkin topaan jo yksi vähättelemään. Ja täälläkin sain niskaani joskus säkillisen vihaa, kun kerroin seurustelevani pitkän miehen kanssa. Lyhyen naisen pitäisi kuulemma jättää pitkät miehet pitkille naisille, kun heillä on vähemmän vaihtoehtoja. :D

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   27.4.25 15:37:24

Minä viehätyn pitkistä naisista. Olen itse 170 ja itseäni pidemmät ovat mielestäni upeita. Jos kaunis nainen on 150 tai 180, niin 180 pitkä on vain upea. 150 ennemmin söpö.

Mieheni pitää "keskimittaisista". Ei lyhyistä, ei pitkistä. On itse 185.

Lähettäjä: ---------- 
Päivämäärä:   27.4.25 15:37:58

Ei pituudella ole mitään merkitystä. Jos siitä on tullut osa ihmisen persoonallisuutta ja sitä pituuttaan tai lyhyyttään täytyy jatkuvasti tuoda esille tai korostaa, niin se on rasittavaa.

Lähettäjä: Maikku 
Päivämäärä:   27.4.25 15:39:53

Edellisen kanssa täysin samaa mieltä. Jos olet jompaa kumpaa ääripäätä ja vähättelet toista, olet vain säälittävä ja rasittava tyyppi.

Lähettäjä: Heh 
Päivämäärä:   27.4.25 16:00:11

En ole ikinä huomannut pitkien naisten tai keskimittaisten naisten tekevän pituudestaan mitään numeroa. Joskus tosi pitkät ovat ahdistuneita pituudestaan. Sen sijaan lyhyet aina toitottavat omaa paremmuuttaan, kun ovat kuulemma niin söpöjä. Itse olen 169cm ja mieheni on suunnilleen saman pituinen.

Lähettäjä: Hehheh 
Päivämäärä:   27.4.25 16:04:54

Mulla taas sattunut toisin päin. Joskus olen jonkun lyhyen kuullut puolustavan pituuttaan kyllä mainitsemalla olevansa tyytyväinen, vaikka on lyhyt, mutta aina ovat pitkät olleet nostamassa itseään jalustalle kokemukseni mukaan. Jos olet sinut pituutesi kanssa ja ylpeä siitä, mikä tarve on sitä sitten kuutenkin korostaa joka käänteessä?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   27.4.25 16:06:36

Olen 175 cm pitkä eli varmaan vähän lyhyt oikeasti pitkäksi.

Pidän pituuttani ehdottomasti viehättävänä piirteenä enkä itse pidä lyhyyttä viehättävänä. Toki meistä jokainen on hyvä juuri sellaisena kuin on enkä tietenkään kommentoi lyhyyttä negatiivisesti kuten en muitakaan negatiivia piirteitä.

Miehissä pidän pitkistä, mutta en liian pitkistä. Sellanen 195 alkaa olemaan liian pitkä minulle.

Päivämäärä:   27.4.25 16:09:10

"Tulihan se ensimmäinen vähättelijä sieltä. :D"

Toisaalta jo aloituksessa vähäteltiin pitkiä, joten oli aikalailla itse kerjätty kommentti.

Lähettäjä: 155 
Päivämäärä:   27.4.25 16:10:38

Just mietin yks päivä, että jos saisin huomenna herätä vaikka 170 pitkänä, niin en haluaisi. Valitsisin edelleen tämän 155 cm pituuden joka päivä!

Mies on jotain 168-170 cm ja minä + exänsä olemme molemmat alle 160. =) Miehen pituus on mulle just hyvä, en haluaisi ylipitkää miestä enkä myöskään silti itseni mittaista.

Päivämäärä:   27.4.25 16:25:38

Minusta pitkät naiset ovat upeita. Olen itse siis 157cm "pitkä" nainen. Siis ne pitkät sääret ja muutenkin pitkät raajat, vau! Mielestäni lyhytkin nainen voi olla kaunis, mutta ei koskaan samalla tavalla upea ja näyttävä kuin pitkä nainen joka kantaa vartensa hyvin.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   27.4.25 17:04:38

Tuo pituuden vähättely kertoo jo ajatusmaailmasta sen verran, ettei kiinnosta tutustuakaan.* Aloittaako Ällö keskustelun ihmisten pituudesta vai miten selvität kenenkään ajatusta muiden koosta?

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   27.4.25 17:14:53

Pitkä voi olla kaunis ja lyhyt voi olla kaunis. Mieheni on 173 cm, niin ei ainakaan seurustelumielessä välttämättä viehättyisi hirveästi itseään pidemmistä naisista. Minä olen 157 cm ja tämä on minulle juuri sopiva pituus. Olen huomannut että joskus myös pitkät miehet viehättyvät lyhyistä naisista: se kontrasti on jotenkin kiinnostava.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   27.4.25 17:40:16

Pitkät hoikat naiset ovat upeita. Ei lyhyt nainen herätä samalla tavalla huomiota eikä tule wow-efektiä vaikka se lyhyt olisi kuinka kaunis tahansa.

Itse olen keskipituinen ja tyytyväinen näin.

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   27.4.25 17:45:30

Jännä, kun osa sanoo, ettei lyhyt nainen voi olla näyttävä. Minusta esim. Madonna kyllä menee em. kategoriaan koko 161 cm:n pituudellaan, samoin Kylie Minogue 152-senttisenä. Saati Scarlett Johansson, joka oli myös jotain 160 cm ja vähän päälle.

Lähettäjä: Ruska 
Päivämäärä:   27.4.25 18:08:53

Jaa no enpä tiedä. Ei vissiin ole niin väliä, varmaan ääripäät eivät miellytä. Itse olen 165 ja exänsä oli joku 175? Mies on noin 183.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   27.4.25 18:23:08

Pitkistä ja hoikista. Vaatteet istuu päällä ja pitkät sääret on näyttävät.

Lähettäjä: Bink 
Päivämäärä:   27.4.25 18:26:01

En ole kyllä erityisesti ikinä ajatellut naisten pituutta. Mua viehättää enemmän ihmisten ruumiinrakenne. Olen itse suht pitkä, 177 cm. Vaikka olen ollut tosi laihakin joskus, en koskaan ole ollut siro. Mua viehättää sirot, mutta urheilulliset naiset.

Mun 70-v. Anoppi on mua pidempi, veikkaan että hiukan yli 180 cm. On kaunis, urheilullinen ja hoikka nainen. Mun yksi työkaveri on varmaan n. 170 ja on myös tosi urheilullisen hoikka, oikein viehättävä. En kyllä arvostele äänen kenenkään olemusta, enkä kyllä vaivaa päätäni muutenkaan sellaisilla asioilla, mutta nyt kun näin tämän aloituksen, niin aloin todella pohtia, että millainen nainen mua viehättää ulkoisesti.

Päivämäärä:   27.4.25 18:27:16

Megan Fox 163 cm, kaikin puolin täydellinen. <3

Päivämäärä:   27.4.25 18:27:50

"Jännä, kun osa sanoo, ettei lyhyt nainen voi olla näyttävä" se tarkoittaa, että heidän itsensä mielestä! Joku tykkää Madonnan habituksesta, joku toinen ei (ja jos ei tykkää, niin sitä ei tietenkään töräytellä rumasti).

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.