Lähettäjä: Ulpu
Päivämäärä: 27.4.25 13:19:29
Olen ollut aina sosiaalinen ja kova menemään ja käymään eri paikoissa, juhlissa, illanistujaisissa ja tutustumaan uusiin ihmisiin.
En tiedä mistä olen hommannut tämmösen ahdistuksen itselleni, mutta ahdistaa olla yksin kotona. Sitten kun menee ihmisten ilmoille ja näkemään jotain, huomaan että sekin ahdistaa ja ajattelen vaan päässäni kuinka en tykkää tuosta ihmisestä ja haluan äkkiä vaan pois. En tiedä mikä vaivaa ja miten tätä asiaa lähtisi purkamaan. Tuntuu että arjessa ei oo mitään kiva ja mielenkiintoista, käyn kuitenkin kuntosalilla, tallilla, töissä, minulla perhettä ja ihmisiä lähellä mutta olen vaan kokoaika ahdistunut. Työ on kivaa eikä mitenkään kuormittavaa että siitä ei ole kyse. Taustalla on vaikea parisuhde patologisen valehtelijan kanssa joka tavallaan horjutti turvallisuuden tunnetta kun kaikki paljastui valheeksi.
Julkiselle on pitkät jonot ja työterveys on suppea eli siitä ei ole apua. Jotenkin nyt itsekseen tätä pitäisi lähteä purkamaan. Ihmiset joiden kanssa vietän aikaa ovat kuitenkin ystäviäni ja olen heistä ennen pitänyt.
|