Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tinder - onko kukaan onnistunut ?

Lähettäjä: Lö 
Päivämäärä:   26.4.25 23:27:23

Ei löydy järkevää miestä Tinderistä.
Hevosmies tai edes maanläheinen mies olisi hakusessa, kun pihassa on muutama polle.
Onko kukaan onnistunut ? Ja onko joku muu äppi parempi? Kokemuksia?

Re: Tinder - onko kukaan onnistunut ?

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   26.4.25 23:30:25

Kiinnostaisi myös kuulla, että jos joku on käyttänyt sekä tinderiä että nettideittisaitteja, kumpi on tuonut parempaa satoa?

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   26.4.25 23:33:08

No kyllä sieltä niitä helmiäkin löytyy.

Lähettäjä: lörö 
Päivämäärä:   26.4.25 23:50:16

no kyllä sieltä on ihan aviomies löytyny. Yhdessä ollaan 9v oltu ja kohta 3v naimisissa. :) eli toivoa on!

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   27.4.25 01:13:31

Tunnen useita tinderpareja ja oma mieskin löytyi sieltä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.4.25 02:08:10

Kolme vuotta sitten tuli tinderissä match. Kolme vuotta käytin kyseistä sovellusta.

Nyt katson tuota meidän 2,5 kuista pientä ihmistä. Viikon päästä hän saa nimen ja me sanotaan samalla tahdon toisillemme.

:) <3

Päivämäärä:   27.4.25 05:01:58

Tinderistä löytyi ihana mies jonka kanssa mahdollista totetuttaa unelmia eli mm maatilaelämää. Ennen tätä ihan ok suhteita ollut. Toki tullut jonkun verran tullut tavattua ja kaikkien kanssa ei ole voinut olla kemiaa...

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   27.4.25 05:37:02

Ja mulle kun tullut vastaan useampi hevosmies sekä ratsu- että ravipuolelta fb Patongissa, mutta kun ei kiinnosta....

Päivämäärä:   27.4.25 06:14:08

Osaavatko miehet muuten lukea enää ollenkaan? Kun jatkuvasti tulee viestejä läskeiltä, liian nuorilta, koulutuskammoisilta ja röökaajilta, vaikka profiilissa näkyy sana yliopisto, kiitos ei tupakoitsijoille ja sumopainijoille, ja ikä on asetettu tietyksi. Joka päivä saa läiskiä rastia naamaan oikein urakalla.

Päivämäärä:   27.4.25 06:19:34

Ei tinderissä tule ehdotuksia kuin siltä ikähaarukalta, jonka olet asettanut.

Päivämäärä:   27.4.25 06:56:29

Kyllä tulee

Päivämäärä:   27.4.25 06:58:04

?, tiedä sitten, onko asiat muuttuneet, 7 v sitten ei ainakaan tullut. Jos on ikähaarukan asettanut, tuli sillä kriteerillä viestit, samoin kilometrirajoitteella.

Päivämäärä:   27.4.25 06:58:51

Ja toki joku voi valehdella ikänsä, mutta tällaisillehan alusta ei itse voi mitään tehdä.

Lähettäjä: Nyyrikki 
Päivämäärä:   27.4.25 07:02:49

Minä selasin Tinderiä ehkä viikon verran muutaman minuutin kerrallaan. Painoin tykkäyksen vain yhdelle, tavattiin, alettiin tokalla tapaamisella seurustella, nyt 8 vuotta yhdessä ja kohta 3 vuotta naimisissa. Erittäin helppoa. :)

Päivämäärä:   27.4.25 07:12:06

Minä tapasin neljä, jotka olivat kaikki kivoja, normaaleja miehiä. Kahden kanssa jutusta ei olisi tullut mitään (ei kemiaa), kahdesta taas pidin kovasti. Toinen jäi kaveriksi ja löysi itsekin pian tinderistä toisen kumppanin ja toisen kanssa olen jakanut elämääni yli 7 v. Näistä muuten jokainen oli lapsettomia miehiä, kun karsastin edellisten suhteiden mahdollista stigmaa - en halunnut joutua tilanteeseen, jossa ex alkaa sanella toisten elämää, kun näistä on täältäkin luettu.

Lähettäjä: juu 
Päivämäärä:   27.4.25 07:19:25

Löytyi maailman ihanin mies mutta sitten se jätti kuin nallin kalliolle, mitään selittämättä ja vain katoamalla. Sen jälkeen ei ole tärpännyt.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   27.4.25 10:12:04

Osaavatko miehet muuten lukea enää ollenkaan? Kun jatkuvasti tulee viestejä läskeiltä, liian nuorilta, koulutuskammoisilta ja röökaajilta, vaikka profiilissa näkyy sana yliopisto, kiitos ei tupakoitsijoille ja sumopainijoille, ja ikä on asetettu tietyksi.
----------------
Mulla luki FB datingissa että tykkään miehistä joilla on hiukset päässä ja jatkuvasti tuli tykkäyksiä kaljuilta...

Päivämäärä:   27.4.25 10:21:26

Mitä jos tämä tukkapää mies kaljuuntuu, sittenkö et enää tykkää?

Päivämäärä:   27.4.25 10:39:59

Mitä jos tämä tukkapää mies kaljuuntuu, sittenkö et enää tykkää?
-------------
Sen näkee sitten jos joskus käy niin.

Päivämäärä:   27.4.25 11:13:41

Miehet tykkää kaikista profiileista katsomatta edes yhtään profiilia. Kun mätsi tulee niin siinä kohtaa katsovat kiinnostaako ko ihminen.

Tinder saldoni on: varmaan 20 miestä, joista syystä tai toisesta ei tullut mitään, noin 3 idioottia, löysin yhden parhaista kavereistani, ja noin 3n vuoden suhde joka päättyi kun ymmärsin ettei mies pääse sitoutumiskammostaan yli.

Jos vielä joskus tinder leikkiin lähden niin teen sen ilman odotuksia ja huumorilla. Kukaan joka ottaa sen kovin tosissaan ei löydä sieltä paljoakaan positiivista.

Lähettäjä: & 
Päivämäärä:   27.4.25 11:32:15

Otin kaupunkilaispojan, kuljetin sitä kolme vuotta tallilla, otettiin koira, muutettiin maalle, otettiin hevoset omaan pihaan, otettiin toinen koira, tuli kanat ja lisää hevosia. Nykyään tekee sujuvasti peltotöitä, hitsaa aitoja ja tekee metsähommia, vaikka ei ennen tapaamistamme saanut moottorisahaa käyntiin. Kuusi vuotta oltu, joista kaksi naimisissa ja ensimmäinen lapsi tulossa. Elämäni rakkaus tämä Tinderistä löydetty kaupunkilaispoika.

Lähettäjä: Lö 
Päivämäärä:   27.4.25 16:58:18

juu: miten voi löytyä maailman ihanin mies ja jättää kuin nallin kalliolle, mitä tapahtui?

Lähettäjä: hip 
Päivämäärä:   27.4.25 19:46:47

Vuosia vietin tinderissä ja lopulta tärppäsi ihana mies 5v yhdessä ja juurk mentiin naimisiin :)

Lähettäjä: Kirsi 
Päivämäärä:   27.4.25 20:10:29

Kyllä Tinderistä löysin hyvän miehen.
Aloittaja:
Älä etsi mitään hevosmiehiä, muutkin niitä hevosia osaa hoitaa.

Lähettäjä: juu 
Päivämäärä:   27.4.25 21:42:32

Lö: en tiedä vielä tänäkään päivänä, mitä tapahtui. Yhtäkkiä hän vain etääntyi, lakkasi pitämästä yhteyttä ja lopulta ei vastannut enää mihinkään yhteydenottoihin. Hävisi mitään selittämättä. Ei ole kuollut, koska olen sortunut stalkkaamaan häntä joskus Threadsissa ja siellä näyttää kovasti tykkäilevän sinkkunaisten päivityksistä ja kaipaavan seuraa yksinäisiin iltoihin. En siis tuon katoamisen jälkeen ole enää pitänyt häntä maailman ihanimpana miehenä mutta siihen asti kuvittelin, että olin löytänyt elämäni rakkauden. Ja noloa myöntää, että kaipaan häntä yhä, niin raukkamaisesti kuin hän minua kohtaan käyttäytyikin.

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   27.4.25 22:15:13

Kyllä löytyy <3 myös iso osa kavereistani on löytänyt kumppanit tinderistä. Riippuu varmasti sijainnista ja iästä kuinka paljon tulee porukkaa vastaan, ja monta kertaa voi pettyä ennen kun natsaa

Päivämäärä:   27.4.25 22:24:35

Kaveri löysi sieltä epätoivoissaan nakitettavan miehen. Väänsi kiireellä kolme lasta kun alkoi ikä tulla vastaan. Sai hienon kulissin ja puitteet, mitään muuta se mies ei kyllä kuvioon tuonut.

Mutta ehkä sieltä on joku jotain oikeaakin löytänyt.

Päivämäärä:   28.4.25 08:44:23

Me tavattiin kihlatun kanssa Tinderin kautta. Syksyllä tulee 10v yhdessä. Mä ehdin olla Tinderissä reilun vuoden, välissä tosin 6kk pois, kun ”seurustelin” tinderdeitti numero nelosen kanssa (virhe!). Sitten kesän ja syksyn taas ahkeraan tinderöin ja nykyinen mies oli deitti numero 13-15, en enää muista. Minä olin miehelle ekat tindertreffit, joten hänellä hieman parempi osumatarkkuus :D

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   28.4.25 09:07:50

Niin siskoni kuin äitini ovat naimisissa tinderistä löytämiensä miesten kanssa. Yhdessä ovat olleet nyt 8v ja 6v

Päivämäärä:   28.4.25 09:33:09

Aika monet on siis löytäneet aviomiehen Tinderistä.

Itse pidän onnistumisena jo sitä että löytää tapailusuhteeseen miehen. Tinder on vähän eri maailma täällä tuppukylässä, ja tällä hetkellä haluaisinkin miehen, joka asuu aika lähellä. Kyllä näitä tapailumiehiä siis on löytynyt muutama, eli on sikäli toiminut toivotusti kyseinen sovellus.

Päivämäärä:   28.4.25 10:17:01

8kk olin tinderissä, monta "ihan kivaa" miestä tapasin ja pari melkoista hutiakin, kunnes löysin sellaisen, josta tiesin, että tämä on minun ihmiseni! Nyt on kaksi vuotta oltu yhdessä ja menee loistavasti.

Lähettäjä: Riia 
Päivämäärä:   28.4.25 10:21:30

Kun ikähaarukan miehet on asettamalta etäisyydeötä "loppu" niin minulla tinder automaattisesti menee vääntämään sitä ikähaarukkaa. Huomaan tämän kunyhtäkkiä alkaa ehdottaa 50vuotiaita... Tosi ärsyttävä ominaisuus siinä.

Lähettäjä: jepulis 
Päivämäärä:   28.4.25 11:28:43

Just kirjauduin tinderiin uudestaan, muutamia viime vuodelta tuttuja profiileja tullut vastaan :D

Edellinen suhde löytyi siis tinderistä, mutta tuli nyt päätökseensä. Aika vahva luottamus että jotain parempaa löytyy, kun vaan jaksaa avoimin mielin tykkäillä. Deittailee kevyesti ja monenlaista, se oikea osuu kohdalle sitten kun osuu.

Lähettäjä: Kinderi 
Päivämäärä:   28.4.25 18:18:18

Onko teillä tullut tuttuja paljon vastaan tinderissä? Voisi luulla, että jos on pienehkö kaupunki niin enemmän on tuttuja kasvoja kuin vieraita:)

Lähettäjä: jepulis 
Päivämäärä:   29.4.25 07:17:21

kinderi: on tullut, esim yhden kaverin eksä, profiilin perusteella sählää ihmissuhteissaan ihan samalla tavalla kuin ennenkin, mitään ei ole oppinut. En laittanut tykkäystä :D

Paikallispoliitikkoja ja -julkkiksia tulee vastaan vähän väliä, silloin tällöin myös omalta kylältä ihmisiä, ei siis pikkukaupungista vaan ihan kylästä. Tinderin käyttö on kuitenkin niin tavallinen juttu nykyään ettei jaksa hämmästyä mistään, että ohooo jollain on deittiprofiili, härregyyd. Toki välillä tulee koomisia tilanteita jos tulee vastaan joku etäinen tuttu, sanotaan vaikka oman kylän postinkuljettaja ja sit profiilissa lukee jotain että tykkää pukeutua kumipukuihin ja soittaa haitaria sängyssä. Mutta jokaisella on omat juttunsa, en jaksa erityisemmin hämmästyä enää mistään.

Eniten jurppii ne profiilit, missä on kyse selvästä salasuhteiden hakemisesta tai muusta ilkeilystä. Kaikki muu menee, mutta tuommoiset "seksitön liitto, tarvitsen läheisyyttä" jutut on puistattavia.

Päivämäärä:   29.4.25 07:19:05

FB Datingissa julkkiksista Sedu ja Esko Eerikäinen.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.