Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  näin sellasta outoo unta aamulla

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.4.25 18:28:59

oli tosi selkee uni.

ensin oli kaikkea horroria, jotain rapuolentoja maalla, joihin voi kuolla. en muista alkua. sitten oli hirveä väki jossain ratikassa, mutta se ratikka kulki aavikolla ja tärisi ihan kuolemanvaarallisesti ja oli selvää, että kaikki ei selviä. sitten tuli miehen "ääni" ratikkaan, että kaikki selviää. kuitenkin hullu sairas pelottava ratikkamatka pääty harmaalle ovelle, joka oli kiinni, jonne muut oli päässeet mutta viimeiset vaunut ei. niin kuin bunkkeriin oltiin menossa, pahaa maailmaa turvaan. olin ensimmäinen tässä vaiheessa siinä ovella. oli sellanen olo, että noni niimpä ois pitänyt, tietää, kaikki ei pääse. mutta hetken kulututtua jotenkin automaattisesti avasin oven kahvasta ajatuksena miten se voi olla auki kun tiedetään mitä uhkaa toisella puolella. ja siellä toisella puolella oli joku viranomaisyhteisö, joka neuvoi kaikkia polttamaan kannabista jostain ihmelaitteista (teknistetyt oudot isot koneet) ja sitten juomaan joku tietty määrä jotakin. täällä jättimäisessä bunkkerissa oli paljon väkeä, jotka kaikki teki näin, vaikka piti jonottaa ja ihmettelin tätä viranomaisten myöntävää asennetta. ja unessa mulla oli joku mies, mua yli päätä pidempi, joka kulki mun mukana ja jonka olkapäähän nojasin ja mulle tuli siitä tosi hyvä olo. en muista koko juttua, se tuli jossain vaiheessa mukaan horror tarinan jälkeen. mutta sitten tuli mun vuoro polttaa jostain koneesta, joka ei vastaa normielämän laitteita (ne oli kaikki erilaisia) ja ensin joku nainen puhui mulle, "haluatko hippi lähteä kävelylle, kun sulla ei oo sukkia jalassa" jolloin tajusin olevani paljain varpain, vastasin siihen "en". ja sit just kun olin polttamasta oudosta kojeesta tää nainen laittoi mun silmille valkoisen jonkun hunteen, ja mulle tuli tosi paha oli siitä heti, muistan sen tunteen, pyysin voitko ottaa pois en nää ja se sano, että polta käy vessassa ja mulla oli kauhee ahtaanpaikankammo tunne, sanoin ota pois ja heräsin. heräsin varmaan siihen epämukavuuden tunteeseen, kun unessa oli pitkään ollut niin hyvä tunne. niin käy monesti painajaisissa (vaikka tää oli monin osin tosi hyvänolon tunteen uni, unessa ollut mies liittyi asiaan) että herää kun epämukava tunne piikkaa. joka tapauksessa mulla jäi pääpointti kokematta, eli se budi saamatta tästä oudosta laitteesta, jota kaikki viranomaset kehu ja kaikki paikallaolijat jonotti saadakseen.

mielipiteitä?

Re: näin sellasta outoo unta aamulla

Lähettäjä: zzzz 
Päivämäärä:   26.4.25 18:35:08

Tuostahan voisi tehdä kirjan tai elokuvan. Hyviä jatkounia!

Re: näin sellasta outoo unta aamulla

Lähettäjä: Ok 
Päivämäärä:   26.4.25 18:54:12

Lopeta pössyttely ennen kuin aivosi on pilalla.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.