Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Eheyttävää seksiä - mistä, kenen kanssa?

Lähettäjä: Paradise 
Päivämäärä:   26.4.25 13:28:06

Olen kolmekymppinen nainen ja takana valitettavasti vain huonoja seksikertoja. Kaipaan kuitenkin läheisyyttä ja seksiäkin, mutta kumppanin pitäisi ehdottomasti olla vakituinen (niin kauan kuin suodaan), luotettava ja hellä. Sellainen joka ei seksin jälkeen ryntää ulos ja pidä minua itsestäänselvyytenä. Ja sellainen, joka jaksaa varmistaa että minulla on koko ajan kaikki hyvin. Onko tällaisen löytäminen ihan mahdottomuus?

Toivon miehen olevan iältään n. 30-50-vuotias. Pidän itsestäni huolta ja toivon samaa mieheltä. En osaa asettaa tiukkoja ulkonäkökriteerejä, mutta seksi edellyttää viehättymistä toisesta.

Minua ei haittaa jos vanhemmalla miehellä on fantasia seksisuhteesta nuoremman naisen kanssa, olenhan itsekin hakemassa tässä jotakin. Pääasia on, että kahden ihmisen välille voi syntyä luottamus.

Onko kukaan löytänyt tällaista helmeä, vai edellyttääkö se aina parisuhteen löytymistä?

Re: Eheyttävää seksiä - mistä, kenen kanssa?

Lähettäjä: Ok 
Päivämäärä:   26.4.25 13:32:47

Seksin harrastaminen toisen ihmisen kanssa on niin last season. Nykyään sitä harrastetaan itsekseen. Se on tämä nykynuoriso sellaista että pelataan vaan konepelejä ja juodaan energiajuomia jotka häivyttävät loputkin halut.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   26.4.25 13:36:19

Miksi kaikki seksi on ollut huonoa useiden eri kumppanien kanssa, ja mitä edellytät hyvältä seksiltä?

Hyvin monella on f. buddy.

Lähettäjä: amelie 
Päivämäärä:   26.4.25 13:53:24

Ai että just tuollaista petikaveria kaipailisin itsekin. Ei sillä että minulla tosin olisi mitään traumoja tai huonoja kokemuksia, olen vaan tosi kokematon (koska syöpä hoitoineen piti minut pois deittimarkkinoilta pois tehokkaasti useita nuoruusvuosia, olen nyt 26). Tuollainen aloittajan kuvailema turvallinen, luotettava ja positiivisen kokemuksen mahdollistava tyyppi olisi tässä välissä enemmän kuin loistava tuomaan itsevarmuutta ja antaisi varmuutta aloittaa myös kumppanin etsintä.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   26.4.25 14:08:40

"sellainen, joka jaksaa varmistaa että minulla on koko ajan kaikki hyvin."

Siis oikeastiko jonkun pitää koko ajan siinä hommaillessa, johon on yhdessä ryhdytty, kysellä ja varmistella, onko kaikki hyvin? Koko ajan? Hänen fiiliksensä on varmaan tosi innokkaat.

Päivämäärä:   26.4.25 14:52:46

Ei nyt joka sekunti, mutta kyllä, se on mitä tarvitsisin.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.4.25 14:56:32

Olisi tosi raskasta harrastaa seksiä, jos pitäisi kysellä kesken aktin että onko kaikki hyvin, mikä on henkisen hyvinvoinnin tilasi, entä fyysisen.

Lähettäjä: ja 
Päivämäärä:   26.4.25 15:05:55

Kerro ainakin heti alussa tuollainen vaatimus, myös sen toisen osapuolen kannalta...... Ettei kumpikaan tule ryhtyneeksi johonkin, jota ei halua.

Lähettäjä: :: 
Päivämäärä:   26.4.25 15:06:40

Taidat tarvita ennemminkin jonkinlaista ihan seksitöntä terapiaa ja työkaluja siihen, että opit pitämään rajojasi yllä ihan itse. On erittäin tarpeellinen taito paitsi seksissä, myös koko elämässä. Et sinä vaan voi heittää vastuuta itsestäsi, valinnoistasi ja tekemisistäsi kenenkään muun käsiin, vaan se on otettava itse. Jos et saa seksin aikana suutasi auki etkä pysty sanomaan itse mitä haluat, mitä et, ja haluatko jatkaa tmv, hanki se kyky ihan jossain muualla kuin petipuuhissa ja harkitse seksiä vasta sitten.

Ja keneenkään et voi luottaa niin, että se mies nyt taatusti harrastaa seksiä kanssasi hyvinvoinnistasi jatkuvasti vakuutuksia kysellen ja sinun määräämälläsi (miten sitä ajattelit pyytää/vaatia?) tavalla jälkihoitaen jne. Joku voi kyllä luvata niin, varmaan monikin, mutta toteutus voi olla jotain ihan muuta.

Kukaan ei voi parantaa sinua eikä huonoja kokemuksiasi, eikä taata ettei niitä enää tule, se työ sinun on tehtävä itse. Et ole valmis seksiin yhtään kenenkään kanssa, tuolla toivelistalla uudet pettymykset odottavat ihan varmasti.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   26.4.25 15:09:31

Lähettäjä: .
Päivämäärä: 26.4.25 14:56:32

Olisi tosi raskasta harrastaa seksiä, jos pitäisi kysellä kesken aktin että onko kaikki hyvin, mikä on henkisen hyvinvoinnin tilasi, entä fyysisen.

En näe miten? Eikö ole ihan normaalia kysyä tuntuuko jokin hyvältä?

Lähettäjä: Komea mies 
Päivämäärä:   26.4.25 15:13:21

Vain parisuhteessa.

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   26.4.25 15:14:24

"Eikö ole ihan normaalia kysyä tuntuuko jokin hyvältä?"

Vähän eri asia kuin "joka jaksaa varmistaa että minulla on koko ajan kaikki hyvin".

Vai koko ajanko teillä kysellään ja varmistellaan?

Päivämäärä:   26.4.25 15:17:05

On eri asia kysyä että tuntuuko tämä hyvältä kuin että kyselee että onko kaikki hyvin

Lähettäjä: ehh 
Päivämäärä:   26.4.25 15:17:56

Miksi aloittaja haluaa harrastaa asiaa, joka selkeästi on hänelle vaikeaa?

Lähettäjä: Niksnaks 
Päivämäärä:   26.4.25 15:25:01

Epäilen että tämä on tällaista vauva.fi-tyyppistä fantasiointia ja höpöttelyä nyt jollakulla.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   26.4.25 15:27:54

Sen varmistelemisen voi tehdä aika monella tavalla. Jos molemmat tietää mitä kysymyksellä tarkoitetaan, sen voi tehdä ihan hyvin kysymällä tuntuuko hyvältä. Ettekö te kommunikoi seksin aikana?

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   26.4.25 15:31:39

No en kyllä vaadi miestä kyselemään onko minulla kaikki hyvin. Jos ei olisi, pystyn sanomaan sen itse. Ja niin kannattaa aloittajankin asennoitua tekemään jos toista ihmistä aikoo sänkyynsä haalia.

Päivämäärä:   26.4.25 15:34:55

"Ettekö te kommunikoi seksin aikana?"

Edelleen "joka jaksaa varmistaa että minulla on koko ajan kaikki hyvin".

Koko ajan. Joo ei kommunikoida KOKO AJAN.

Lähettäjä: tjaah 
Päivämäärä:   26.4.25 15:40:12

En tiedä, kuinka lyhyitä suhteita ihmisillä on jos jatkuvasti tarvitsee kommunikoida, mutta ainakin pitkissä vuosien mittaisissa suhteissa oppii kyllä tietämään toisen mieltymykset, joten ei tarvitse olla joka kerta saati koko ajan kommunikoimassa. Kun tuo viiva on sitä mieltä, että oletuksena pitää koko ajan olla jotakin selittämässä että toinen tietää miten toimia tai muuten on outoa. Olisi rasittavaa sellainen.

Päivämäärä:   26.4.25 17:07:30

Jos joku kuitenkin löytää tästä jotain kaipaamaansa niin

kosketusta1[at]gmail.com

Lähettäjä: Shorty69 
Päivämäärä:   26.4.25 17:13:16

Niinpä... Mä epäilen että mun fwb:llä pitäis olla joku diagnoosi joka häneltä puuttuu. Yli kuukauden oli kateissa. Bipo? Lähdin kuitenkin tukihenkilöks terveydenhuollon tapaamiseen ja jeesasin parhaani mukaan. Kysyin sit sieltä lähdettäessä kahden päivän ohjelman ja kun mitään ei hällä ollut, niin ajoinkin omaa kotia kohti. Huomassen. Kysyi mitä aion tehdä. Vastasin vitsillä että "kidnapata ja raiskata". Ei pannu hanttiin verbaalisesti tai muutenkaan. Ja jo toisen kerran jälkeen en kyennyt uhkaustani toteuttamaan...

En olis vieraan kaa tietenkään uskaltanut.

Lähettäjä: Shorty69 
Päivämäärä:   26.4.25 17:14:57

Aloittajalla on kriteerejä miehelle. Pitää ettiä sopiva.

Päivämäärä:   26.4.25 17:20:33

Tuohon pitäisi kyllä palkata ammattilainen.

Lähettäjä: -4° 
Päivämäärä:   26.4.25 17:31:15

"...opit pitämään rajojasi yllä ihan itse. On erittäin tarpeellinen taito paitsi seksissä, myös koko elämässä."

Entä kun yrität pitää niitä rajojasi kesken aktin kieltämällä jonkin toimen tai muuten ilmoittamalla että et enää hyväksy jatkoa ja kumppani lähtee suuttuneena ovenkarmit kaulassa litomaan tai vielä parempi, läimäyttää ja käskee olemaan hiljaa? Pidä siinä sitten ne rajasi joo. Ja oli aika äkkiä ex parin tuollaisen kokemuksen jälkeen.

Lähettäjä: The Cowgirl 
Päivämäärä:   26.4.25 17:40:31

Maksulliset palvelut. Saanet mitä tilaat.
Ja ehkä kannattaisi hoitaa mielenterveysalan ammattilaisen kanssa noita syvempiä kiemuroita, niin homma onnistuisi parisuhteessakin sitten.

Lähettäjä: Tommi 
Päivämäärä:   26.4.25 17:47:21

pekka sopii sun kuvaukseesi hyvin, ikä tosin taitaa jo alkaa ennemmin 6:lla mitä 5:lla 😁😁😁😁

Lähettäjä: vinkkivinkki 
Päivämäärä:   26.4.25 18:12:36

Suosittelen kirjautumaan tinderiin ja mainitsemaan että olet Domme. Sinulle ilmoittautuu parissa päivässä useita subeja, joista suurin osa on sellaisia joilla on motivaatiota nimenomaan naisen hemmotteluun ja palvelemiseen, eli haluavat olla itse palvelijan tai orjan roolissa. Tekevät ihan mitä keksit pyytää. En ollut itse koskaan ajatellut itseäni Dommen roolissa mutta kun sitten uskaltauduin kokeilemaan, sain palkinnoksi parasta hoitoa ikinä. Miehet keskittyivät 100% vain ja ainoastaan siihen että tuottivat minulle nautintoa. Hyvin eheyttävä kokemus!

Päivämäärä:   26.4.25 19:01:40

Vinkkivinkki: Kiitos vinkistä, ehkä täytyy kokeilla ;)

Päivämäärä:   26.4.25 19:07:06

Aloittaja kaipaa terapiaa eikä seksi suhdetta. Vaikutat niin hauraalta että suosittelen vibran ostoa ja sitten terapiaa. Miehiä kun kiinnostaa se seksi eikä niinkään se, että sinua kohdellaan kuin prinsessaa PAITSI jos olet vaimomateriaalia.

Päivämäärä:   26.4.25 19:32:54

. : höpöhöpö. Löytyy miehiä jotka ilomielin palvelevat naista ihan millintarkasti just niinkuin nainen haluaa. Eikä tarvitse tyytyä edes prinsessatasoon vaan saa kuulla mieheltä olevansa kuningatar tai jumalatar. Kumartavat sun edessä otsa lattiaan ja tekevät mitä vaan yhdestä hymystä. Nousee ihan kummasti omat standardit seksin suhteen kun on edes pari kertaa saanut tällaista palvelua.

Lähettäjä: hoom 
Päivämäärä:   26.4.25 19:44:09

"sellainen, joka jaksaa varmistaa että minulla on koko ajan kaikki hyvin"

Mulla on ollut YKSI tuollainen seksikumppani. Ei toki suoraan kysynyt jatkuvasti onko kaikki hyvin, mutta tunsin olevani TURVASSA miehenkanssa, siitä tässä varmaan kyse ei tarvii lukea niin kirjaimellisesti aloittajan tekstiä.
Tuo tunne on koettava itse.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   26.4.25 20:19:22

"Mulla on ollut YKSI tuollainen seksikumppani. Ei toki suoraan kysynyt jatkuvasti onko kaikki hyvin, mutta tunsin olevani TURVASSA miehenkanssa, siitä tässä varmaan kyse ei tarvii lukea niin kirjaimellisesti aloittajan tekstiä.
Tuo tunne on koettava itse."

Mulla taas ei ole ollut yhtäkään seksikumppania jonka kanssa olisi ollut turvaton olo. Tietenkin uuden tyypin kanssa alkuun on jännittävää, mutta ei turvatonta, en ole koskaan tuntenut vetoa pelottaviin miehiin.

Lähettäjä: ,, 
Päivämäärä:   26.4.25 20:30:16

... Ei ymmärrä kuten palstalaisiin kuuluukin vängätä omaa katsomusta...

Päivämäärä:   26.4.25 20:36:39

"Tuohon pitäisi kyllä palkata ammattilainen"

Gigolo

Päivämäärä:   26.4.25 20:48:51

Käy seksuaaliterapeutilla. Harkitse myös maksullista miestä.

Päivämäärä:   26.4.25 20:54:09

^^ Tämä!

Päivämäärä:   26.4.25 20:56:47

"Ja sellainen, joka jaksaa varmistaa että minulla on koko ajan kaikki hyvin."

Mitä seuraa, jos ja kun sinulla ei ole jossain vaiheessa kaikki hyvin? Pitääkö partnerin osata käsitellä esimerkiksi paniikkikohtausta, lukkoon menemistä tai jotain muuta?

Päivämäärä:   26.4.25 22:35:30

Täällä aliarvioidaan aika pahasti miehiä, lisäksi aloituksen asioita väännellään ja käännellään lukijan mielen mukaisesti.

Terapia on toki hyvä, mutta ei siellä saa kokemuksia seksistä. Korjatakseen aiemmin syntyneitä skeemoja ihminen tarvitsee uusia kokemuksia, nimenomaan toisten ihmisten kanssa. Me olemme niin sosiaalisia olentoja, että oli ongelma mikä tahansa, sen korjaaminen vaatii yhteyttä toisiin ihmisiin.

Joku kysyi, miksi haluan harrastaa asiaa, joka on minulle selkeästi vaikeaa. :D No kuule, ihmisellä voi olla silti haluja. Näin esimerkiksi.

En ole millään tavalla hauras. Te tuhlaatte vain omaa aikaanne tekemällä noita päätelmiä ja diagnooseja. Tosin se taitaa kertoa siitä, että teillä ei nimenomaan ole mitään muuta sisältöä kuin kommentoida täällä. 

Joku kirjoitti, että miehet haluavat vain nimenomaan seksiä, ellen satu olemaan vaimomateriaalia. Käy sääliksi näitä kommentoijia.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   26.4.25 22:43:51

"miehet haluavat vain nimenomaan seksiä, ellen satu olemaan vaimomateriaalia. Käy sääliksi näitä kommentoijia."

Niin? Jos toisen kanssa ollaan suhteessa tietäen, että tämän kanssa ei haluta naimisiin/perustaa perhettä/miten kukakin vakiintumisen määrittelee, niin silloin hänen kanssaan ollaan vain hauskanpidon ja seksin vuoksi. Onko ehkä muitakin vaihtoehtoja kuin a) tosissaan tai b) hauskanpidossa?

Lähettäjä: o 
Päivämäärä:   26.4.25 22:52:18

"Täällä aliarvioidaan aika pahasti miehiä, lisäksi aloituksen asioita väännellään ja käännellään lukijan mielen mukaisesti."

On kyllä pakko sanoa, että ei ole vielä tullut vastaan miehiä, jotka koko ajan makkarissa varmistelevat ja kyselevät, onko kaikki hyvin, onko kaikki hyvin. Että jos sinusta se on jokin oletus ja kun miehet ei ole olleet sellaisia niin ne on olleet "huonoja", niin ne on olleet ihan tavallisia miehiä yhteisymmärryksessä harrastamassa.

"Sellainen joka ei seksin jälkeen ryntää ulos ja pidä minua itsestäänselvyytenä."

Jos samantien lähtee ovesta ulos niin on vähän outoa, mutta ei sänkyhommat niin erikoisia ole, että kumppania pitäisi pitää jotenkin erityisen ihmeellisenä siksi kun on oltu sängyssä. Itsestäänselvää sen harrastaminen useimmille ihmisille suhteissa on.

Päivämäärä:   27.4.25 00:42:25

Kaikille ei vain ole ajattelun kykyä suotu ja sitten pitää tulla toisten topikkeihin vänkäämään väkisin että minäminäminä olen oikeassa. Onko nyt parempi mieli, saitko elämään tuosta jotakin? :) IRL maailmassa tuota kutsuttaisiin kusipäisyydeksi. Mutta minäminäminää tuskin haittaa. Kunhan minä olen oikeassa.

Päivämäärä:   27.4.25 06:33:41

Paradise: olet ihan oikeassa ja oikeilla jäljillä tämän asian kanssa. Hyviä kokemuksia seksistä saa hyvän kumppanin kanssa, that's it. Tällä asenteella minäkin aloin tehdä omaa seksuaalista vallankumoustani huonon avioliiton jälkeen.

o: jos mies oikeasti osaa, niin osaa myös tehdä tuon varmistelun oikein. Hyvä rakastaja huomaa nanosekunnissa jos kumppani vetäytyy. Parhaat miehet on olleet sellaisia, jotka ovat huomanneet mun negatiivisen reaktion aiemmin kuin mitä minä itse olen sitä tajunnut. Ja osaavat sitten muuttaa omaa toimintaansa, esim. vaihtaa kosketuksen paikkaa ja tapaa niin että pääsen taas fiiliksiin kiinni. Hyvä rakastaja tajuaa mikä on tilanne ilman että tarvitsee edes sanallisesti kysyä. Mutta toki sitten myös kysyvät ja aina on aftercare, missä yhteydessä varmistetaan että kaikki on ok .

Älkää pliis naiset tyytykö huonoihin rakastajiin, priimaa on tarjolla kun vähän vaivautuu haeskelemaan.

Ja ihan oikeasti, seksistä on tarkoitus keskustella ennen ja jälkeen itse tapahtuman. Etukäteen perusteellisesti siitä mitä ollaan tekemässä ja miten, millä rajoilla ja millä turvasanoilla. Jälkikäteen puretaan tilanne aftercaren aikana. En enää ikinä suostu ihmissuhteisiin missä tällaisia käytäntöjä ei ymmärretä tai noudateta.

Lähettäjä: Nonna 
Päivämäärä:   27.4.25 12:00:19

Vinkki vinkki
Onko nämä kaikki kuvailemasi miehet olleet bdsm subeja? Löytyykö dom miehistä sellaisia.
Sitten mietin myös että onko niin että Dom nainen ja sub mies eivät ole yhdynnässä yhtä usein kuin jos sukupuolet ovat toisinpäin. Eli leikki on kaikkea muuta, kuin yhdyntä.

Päivämäärä:   27.4.25 12:05:39

"Mitä seuraa, jos ja kun sinulla ei ole jossain vaiheessa kaikki hyvin? Pitääkö partnerin osata käsitellä esimerkiksi paniikkikohtausta, lukkoon menemistä tai jotain muuta?"

Hyviä kysymyksiä. Pitäisikö aloittajan harrastaa seksiä terapeutin kanssa?

Lähettäjä: ## 
Päivämäärä:   27.4.25 13:15:15

Pieni varoitus tuosta bdsm seksistä. Subit on toki pääsääntöisesti tottelevaisia ja saat heidät keskittymään juuri sinun nautintoosi. Mutta on sitten yksi laji subeja, jota kannattaa välttää. Se on vaativa sub. Hän haluaa, että häntä kuritetaan ja kaikki keskittyy lopulta hänen nautintoonsa. Oikeastaan jopa rasittavampi kuin tavallinen mies, kun se vaativuus on niin suuri.

Itse oppi aika nopeasti välttelemään noita tyyppejä.

Lähettäjä: Nonna 
Päivämäärä:   27.4.25 13:24:17

## eli välttelet subia joka käyttäytyy kuten Dom. On vaativa ja homma keskittyy hänen nautintoonsa?

Päivämäärä:   27.4.25 15:41:04

"
Hyviä kysymyksiä. Pitäisikö aloittajan harrastaa seksiä terapeutin kanssa?"

Joo kannattaa varmaan laittaa rahat tiskiin palli terapiasta. Lääkäri takki voi tulla kaupan päälle.

Päivämäärä:   27.4.25 15:56:11

Nonna: hyvä kysymys. Useimmat subi-miehet eivät ole halunneet varsinaista yhdyntää. Joten jos käsi/suuhoito ei pelkiltään riitä niin välttämättä subit eivät halua tarjota muuta.

## tämä on totta, vaatimuksia esittävä subi on hankala :D

Lähettäjä: anus 
Päivämäärä:   27.4.25 16:00:09

Minä löysin, minulla on fantasia vanhemmista miehistä

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.