Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Jason Momoa Classic

Lähettäjä: mainoksessa 
Päivämäärä:   26.4.25 09:37:48

Eikö Classic ole suomalainen jäätelö??? Ei kai suomalaisilla ole varaa ottaa Jason Momoaa mainostamaan jäätelöänsä?

Re: Jason Momoa Classic

Lähettäjä: Heh 
Päivämäärä:   26.4.25 10:17:59

Classic-jäätelöt (ja myös Pingviini- ja Aino-jäätelöt) omistaa ja valmistaa Froneri, jonka puolestaan omistaa Nestle. Eli ei, Classic ei ole suomalainen jäätelö, vaikka Suomessa Turengin tehtaalla valmistetaankin.

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   26.4.25 10:26:47

Ihan ot, mutta mä en ole ikinä ymmärtänyt mitä muut naiset näkee tuossa Jasonissa. Iso karvainen köriläs, hyi, ei kiitos ikinä mitään fyysistä tuon kanssa.

Lähettäjä: Sunika 
Päivämäärä:   26.4.25 10:28:14

Onneksi kaikkien naisten mieltymykset eivät ole samat. Minä en myöskään näe hänessä mitään kiinnostavaa.

Lähettäjä: Muumuu 
Päivämäärä:   26.4.25 11:26:51

Minä en tiedä, kuka hän on, mutta en ainakaan jaksa uskoa, että hän olisi koskaan haukkunut nimimerkki O:ta rumaksi iljetykseksi.

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   26.4.25 12:56:41

O, makunsa kullakin, mutta jos et tykkää karvaisesta ja parrakkaasta mallista, googlaa miltä hän näytti Baywatch-aikoina :D

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   26.4.25 13:11:56

Suomessa tehty mutta ei suomalainen

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   26.4.25 15:19:40

X joo silloin enemmän mun makuun, mutta omaan makuun ovat enemmän hoikat, mutta timmit miehet, esim taistelulajien harrastajilla usein kyseinen kroppa. Itsekin olen hoikka ja timmissä kunnossa.

Muumuu, voi olla joo, mutta pointtini oli, etten ymmärrä hehkutusta hänen ympärillään. Onneksi makuja on monenlaisia.

Lähettäjä: Häh 
Päivämäärä:   26.4.25 15:33:08

"makunsa kullakin, mutta jos et tykkää karvaisesta ja parrakkaasta mallista, googlaa miltä hän näytti Baywatch-aikoina"

Niin että kun joku nainenkin on ollut nuorena kauniskasvoinen, hoikka ja upeakroppainen, häntä on pidettävä edelleen sellaisena vaikka hän olisi tyyliin kaksinkertaistanut painonsa ja saanut kaksoisleuan? Jos ei enää näytä siltä kuin vuonna x, niin mitä sillä väliä on mitä joskus oli?

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   26.4.25 15:56:04

Häh, nyt oli kyse siitä karvaisuudesta. Hänellä ei tuon lookin ja nuoremman karvalookin välillä ollut kuin pari vuotta, eikä painoa ollut sen enempää tai naama muuten juuri muuttunut. Eikä kenenkään tarvitse tykätä, kenestäkään.

Lähettäjä: Häh 
Päivämäärä:   26.4.25 16:02:25

Nykyihmiset kun eivät enää lue niin kaikki otetaan kirjaimellisesti. Esimerkiksi olisi kaksinkertaistanut painonsa, se oli esimerkki, jossa ulkonäkö myös olisi muuttunut. Naisen kohdalla voisi olla upea pitkähiuksisena blondina, omilla huulilla, mutta kun hommaisi tumman kananpeetukan ja kumihuulet ja joku ihmettelisi, että miten niin et pidä kauniina, katso sen kuva kun se oli pitkähiuksinen blondi luomuhuulilla, niin eihän se enää näyttäisi samalta, joten mitä merkitystä sellaisella? Sitä tarkoitin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.