Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Entinen pano viestittelee yhä

Lähettäjä: Pano 
Päivämäärä:   26.4.25 07:30:04

Viisi vuotta sitten ollaan viimeksi pantu. Sitten hän löysi naisystävänsä. Itse löysin myös puolison ja ollaan naimisissa.
Eli hän on ollut melkein viisi vuotta kumppaninsa kanssa. Silti hän laittaa viestiä joka vuosi 1-3 kertaa, kertoo kuinka ikävä on, kuinka on muistellut meidän hyviä aikoja. Asumme 1km säteellä toisistamme ja hän kertoo usein kuinka näkee mua liikenteessä, kertoo kuinka kaunis olen.
Kertoo kuinka vaikeaa naisystävän kanssa on, ei kuulemma mitään hyvää ole vaikka toista rakastaa. Toinen rajoittaa elämää ja on erittäin ahdistunut ja mustasukkainen. Kuulemma nainen tappaisi itsensä jos tietäisi edes että on viestitellyt minulle. On kertonut naiselleen siis siitä, että meillä oli panosuhde ja että hänellä itsellä tuli vahvoja tunteita minua kohtaan.
Kutsuu kahville ja kertoo että on hommannut kondomitkin jo, ajattelevainen kun on.

En tiedä mitään hänen naisystävästään. En nimeä, en mitään. En ole ikinä tätä nähnyt vaikka asutaan tosiaan lähellä toisiamme. Olen koittanut somestakin etsiä, mutta en ole löytänyt. Kannattaako sekaantua ja kertoa naiselle? Miehen olen estänyt mutta lähestyy sitten eri kautta.

Re: Entinen pano viestittelee yhä

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   26.4.25 07:42:19

Oletko sanonut tuolle tyypille, että viestittely häiritsee? Jos et niin sano. Jos ei ole ihan sekaisin, niin lopettaa kyllä.

Päivämäärä:   26.4.25 07:44:15

Olen sanonut ja ihan siksi estänytkin FB'ssä ja instassa. Nyt laittelee viestiä eri numeroista.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   26.4.25 07:52:28

Siinä tapauksessa rikosilmoitusta kehiin. Ei nuo uuvatit muuten usko.

Päivämäärä:   26.4.25 17:58:02

Tänään aamulla tuli vielä viestiä että toivoisi minun tulevan luokseen. Että voisimme seksiä harrastella ja hän saisi syyn päättää suhteensa kun "on tehnyt peruuttamattoman teon". Voi jeesus, ei oo munaa ihan vaan erota.

Lähettäjä: Mikke 
Päivämäärä:   26.4.25 18:00:02

Ei hitto siinä varsinainen helmi...

Päivämäärä:   26.4.25 18:07:24

Tämä on melkoinen tapaus.
Aina kun ottaa yhteyttä niin avautuu naisestaan ja suhteestaan kuinka huono ja toksinen se on. Haluaa pettää, mutta sitten kuitenkin menee pupu pöksyyn ja alkaa jarruttelemaan. Sitten kertookin kuinka tätä rakastaa ja on siinä hyvääkin. Eikä halua toista loukata.

Nyt viimeksi tosiaan häntä vähän provosin ja reppana oli hakenut kondomit valmiiksi kun luuli että tulen :D

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.4.25 18:22:14

Naisena haluaisin kyllä tietää. Asuuko nainen samassa asunnossa? Laittaisin screenshotit printille ja kirjekuoreen ja laittaisin postilaatikkoon. Tosin olisi hyvä tietää edes naisen nimi ettei mies avaa ja heitä todisteita roskiin.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   26.4.25 18:26:01

Laita viestiä, että olet löytänyt parempaa seksiä, ja että ex-pano saa olla tyytyväinen, että edes joku on huolinut tämän.

Eiköhän hiljene.

Lähettäjä: Tommi 
Päivämäärä:   26.4.25 18:26:38

Kun on kerran noin kovasti sinun perääsi, niin laita viestiä että voitte tavata ja jutella ajankohtana X paikassa Y ja vaikka satojen kilsojen päässä. Kun tiedät että on lähtenyt ja on kaukana, varmista naisystävän olevan kotona, menet käymään ja kerrot suoraan miten asian laita on ja että sinä olet tehnyt kaikkesi ollen kypsä koko tilanteeseen.

Lähettäjä: oikeesti 
Päivämäärä:   26.4.25 18:29:28

Mulle kävi vähän tän tyylinen juttu viime vuonna. Somessa yhtäkkiä tuntematon tyyppi alkoi flirttailla ja viestitellä, oli ihan kiva tyyppi joten lähdin siihen mukaan joksikin aikaa. Kunnes sitten mutkan kautta tajusin, että sillähän on oikea kumppani olemassa. Triplavarmistin että kaikissa paikoissa oli minulta useampi viesti missä annoin napakkaa palautetta miehen toiminnasta ja missä kielsin lähettämästä lisää viestejä ja missä itse sanoin etten missään tapauksessa hyväksy tällaista toimintaa kumppanin selän takana. Pointti on tässä: se oikea kumppani löytää ne viestit ennemmin tai myöhemmin! Varmista oma selusta, että et ole yllyttänyt sitä miestä mihinkään! Että jos se naisystävä löytää ne viestit niin siellä on selkeästi näkyvissä sun negatiivinen asenne viestittelyyn.

Päivämäärä:   26.4.25 18:34:58

Eivät asu tämän miehen sanojen mukaan yhdessä. On siitäkin valittanut kun ei välillä viikkoihin toinen jaksa nähdä eikä saa seksiäkään. Että vaikea on tätä naista lähestyä..

Päivämäärä:   26.4.25 18:35:44

Nomadi, no ei hiljene vaikka on sanottu! "Voin todistaa että annan paremmat kyydit, etkö muista kuinka hyvää meillä oli"

Lähettäjä: Virp 
Päivämäärä:   26.4.25 18:41:34

Teemu?

Lähettäjä: -.- 
Päivämäärä:   26.4.25 18:42:25

Miksi et vaan estä tyyppiä kokonaan?

Päivämäärä:   26.4.25 18:43:55

Ei ole Teemu, nimi alkaa P-kirjaimella.
Olen numeroita, ig-tilejä ja fb-tilejä estellyt. Silti jostain aina kaivautuu. Joskus jopa yhteisen harrastuksen parissa lähestynyt. Ja jos lenkillä tulee vastaan.

Lähettäjä: tässä ja nyt 
Päivämäärä:   26.4.25 19:00:10

Pano, tästä yrityksestä annan 1/5

Päivämäärä:   26.4.25 19:06:07

tässä ja nyt, niin minäkin. Ei oo yhtään jees tää touhu.

Päivämäärä:   26.4.25 19:37:11

Pekka?

Lähettäjä: Heh 
Päivämäärä:   26.4.25 19:47:53

Siis "vähän provoat" ja jatkat keskustelua? Tietääkö puolisosi tästä? Miksi ylipäätään vastaat mitään?

Päivämäärä:   26.4.25 19:54:26

Puoliso tosiaankin tietää kun on tullut lenkilläkin juttelemaan. Ja ihan miehelle olen sanonut jos on taas viestiä laittanut.

Kyllä siinä iskee halu toista vähän provosoida ja jallittaa, kun toinen lähestyy vuosi toisensa perään samalla asialla eikä ymmärrä sanaa ei.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   26.4.25 19:57:39

Voisit saada jopa lähestymiskiellon tuolle, jos sitkeästi torjut kaikki lähentelyt, ja tyyppi vain jatkaa. Varsinkin jos tällä on vastaavaa häiriköintiä muille. oOnkohan sillä edes mitään naisystävää.

Lähettäjä: ei ymmärrä 
Päivämäärä:   26.4.25 20:02:47

"Eli hän on ollut melkein viisi vuotta kumppaninsa kanssa. Silti hän laittaa viestiä joka vuosi 1-3 kertaa"

No ei kai viesti pari vuodessa vielä ongelmaa muodosta, unohda ja jatka elämääsi.

Päivämäärä:   26.4.25 20:07:26

Ei nuo kerrat paljoa ole. Mutta ihmetyttää miksi hän 1-3 kertaa vuodessa tulee avautumaan suhteensa ongelmista ja vonkaamaan seksiä, parisuhteessa oleva mies.
Etenkin kun on kertonut, että nainen on mustasukkainen ja mielenterveysongelmainen, jopa muka narsistinen. Ja että nainen on hänelle sanonut että tappaa itsensä jos hän viestittelee minulle.
Tätä viimeisintä eilen hänelle kyseenalaistin. Miksi ottaa yhteyttä jos tietää että se hänen kumppaniaan satuttaisi todella kovasti.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   26.4.25 20:39:13

Onpa karsea tyyppi.

Päivämäärä:   26.4.25 21:20:07

Ei sillä ole mitään naista, hakee huomiota noilla nyyhkytarinoilla.

Päivämäärä:   27.4.25 09:36:41

En antaisi vähäisintäkään huomiota enkä varsinkaan lähtisi provoamaan/juttuun mukaan. Kun kerran olet tehnyt jo selväksi, ettei kiinnosta, niin estot joka paikkaan ja aina uudet, jos löytää uusia reittejä ottaa yhteyttä. Mikäli tulee livenä vastaan, niin jättäisin silti tylysti huomiotta ja jatkaisin matkaa. Turha lietsoa huomiota hakevaa sekopäätä.

Lähettäjä: kkk 
Päivämäärä:   27.4.25 09:57:14

Miksi ihmeessä edes vastaat. Jos laittaa viestiä, et vaan vastaa mitään. Jos soittaa, estot.

Lähettäjä: ,, 
Päivämäärä:   27.4.25 10:00:22

tarjoa sille anusta

Lähettäjä: ## 
Päivämäärä:   27.4.25 10:30:26

"Nyt viimeksi tosiaan häntä vähän provosin ja reppana oli hakenut kondomit valmiiksi kun luuli että tulen :D"

Olet oikeasti aika ilkeä ihminen. Naureskelet toisen ikävälle elämälle. Veikkaan, ettet ole oikeasti edes estänyt ja nautit haluttavuudestasi.

Lähettäjä: Ullis 
Päivämäärä:   27.4.25 21:06:05

Ei tollasille vastata yhtään mitään. Ikinä. Ei lopu muuten.

Lähettäjä: åosiddvg 
Päivämäärä:   28.4.25 00:05:10

Mun ex poikis viestitteli mulle 7(!) vuotta! joskuis nuoruudessa ennen kännyköitä. Oli siis ulkomaalainen ja lähetti kirjeitä. Ne meni saman tien roskikseen avaamattomina. Mutta vähän jo ahdisti.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   28.4.25 01:19:32

"Mun ex poikis viestitteli mulle 7(!) vuotta! joskuis nuoruudessa ennen kännyköitä. Oli siis ulkomaalainen ja lähetti kirjeitä. Ne meni saman tien roskikseen avaamattomina. Mutta vähän jo ahdisti."

Feel you. Mulle 18 v. Nyt olen saanut olla parisen vuoden rauhassa ja toivottavasti se jatkuu, koska seuraava kohde tästä on sitten poliisille lähestymiskielto. En halua olla missään tekemisissä tämän ihmisen kanssa. Kiva kuulla, kun tyyppi kertoo "katselleensa ikkunaani ja miettii, mitä mulle kuuluu, kun tutut verhot on ikkunassa". Hyi @!#$.

Lähettäjä: Stop 
Päivämäärä:   28.4.25 06:26:49

Tuollaiselle tyypille sanotaan kerran, että jospa nyt vaan jatkat elämää eteen päin ja lakkaat menneisyydessä rypemisen ja sen jälkeen ei vastata enää viesteihin yhtään mitää. Nyt aloittaja itse ruokkii tuota käytöstä vastailemalla noihin viesteihin eli aloittaja selkeästi saa myös jotain kiksejä noista viesteistä sen sijaan, että ne ihan oikeasti ärsyttäisi.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.