Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Oikea mies minulle? OM

Lähettäjä: Cattu 
Päivämäärä:   25.4.25 23:54:10

Ollaan kaksi jo 5-kymppistä, ja tapailua nyt toista kuukautta, eli noin 10 kertaa. Pari kertaa ollaan käyty syömässä, maksettu vuoron perään. Sit kävelyllä, raveissa, tai minun luona kahvilla.
Alkuhali, lähtöpusu, mies on hidas etenemään ja leskenä jo useamman vuoden.
Voiko tästä edes tulla mitään kun mikään ei etene? Eikä mitään romanttisia eleitä mieheltä, ei kukkia tai mitään tuomisia, ei mun ulkonäön tms kehumista, mitä taas itse odottaisin.
Kun vihjasin että odotan romantiikkaa, niin mies sanoi että tee vaan aloite, että hän tajuaisi. Eli sekin meni vikaan. Mulle romantiikka tarkoittaa sellaista kosiskelua ja vaivan näköä. Nyt tuntuu että minä näen vaivaa, mietin mitä tehdään ja mitä hälle tarjoon kun tulee käymään.
Onko tää vaan väärä mies?
Yleensä mun suhteissa ensin on seksiä ja sit jutellaan, nyt tää on jämähtänyt sinne jutteluun. Lapikasta?

Re: Oikea mies minulle? OM

Lähettäjä: :( 
Päivämäärä:   25.4.25 23:57:49

Ette sovi toisillenne. Minä en halua mitään kukkia tai "onpas sulla vääränlainen tukka" tai mitään kynttilöitä tai suklaata. Haluan että mies ymmärtää harrastukseni ja että yhdessä tehdään kummallekin puut ja hoidetaan lastenlapset ja vaikka mennään taksilla kylpylään.

Lähettäjä: btw 
Päivämäärä:   25.4.25 23:59:06

Jos sillä on vaihdevuodet, ne vaikuttavat mielialoihin miehilläkin. Mutta kuulostaa siltä, että et ole kovin ihmeellinen hänelle jos kaikki aloitteet sun varassa.

Lähettäjä: ...... 
Päivämäärä:   26.4.25 00:27:58

Tuolle miehelle ronantiikka on siis yhdyntä kun sanoo, että tee vaan aloite.juu voin kertoa, että eipä tuo jatkossakaan kukkia, lahjoja, vie syömään tai järjestä yhtään mitään. Esileikin saat myös unohtaa.

Lähettäjä: Hicks 
Päivämäärä:   26.4.25 05:06:41

Ette taida sopia vaan toisillenne. Tuollaisena se sitten jatkuu myöhemminkin, jos nyt jo opetat, että sinulla on aina ohjat.

Lähettäjä: Ok 
Päivämäärä:   26.4.25 06:04:55

Kattele vaan nuorempia joille on pilu tärkeimmässä osassa. Se romantiikka on siinä.

Lähettäjä: Mikke 
Päivämäärä:   26.4.25 06:24:10

"vihjasin että odotan romantiikkaa, niin mies sanoi että tee vaan aloite, että hän tajuaisi. "
Eli semmoinen perässä vedettävä. Ei jatkoon.
Jos olet ihminen joka tykkää että toinen tuo kukkia tai kehuu ja sanoo positiivisia asioita jne mlln tuskinpa tulee tuon miehen kanssa onnistumaan. Tai jos vaikka alkuun mieliksesi toimii niin se on kyllä sitten siinä...

Lähettäjä: Nonna 
Päivämäärä:   26.4.25 06:37:04

Tuo on vähän sellainen mies joka on ilmeisesti jo kotonaan lapsuudessa tottunut et nainen, äiti tai vaimo määrää mitä ja miten tehdään.
Saat todennäköisesti vetää perässäsi aina. Ihmeellistä näissä on se että töissä voivat olla oikein fiksuja aloitteellisia yms. Mut kotona taannutaan jonnekin 3vuotiaan tasolle.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.