Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ihmiset jotka hakevat ...

Lähettäjä: Minä 
Päivämäärä:   25.4.25 18:12:30

Siis ihmiset, jotka hokevat meidän poika, meidän tyttö (kuvottavin ja teennäisiä meidän tytär), meidän koira/kissa=marsu.

Mitä nämä haluavat sanoa?
Leuhkia jollakin parisuhteella?

Ei, se lapsi on sen, joka sen on synnyttänyt, ja koira sen joka sen omistaa.

Re: Ihmiset jotka hakevat ...

Lähettäjä: + 
Päivämäärä:   25.4.25 18:21:13

Meidän pikkuneiti! Voi ällötys…. Ja minullakin on lapsi ja isäänkin kanssa ollaan yhdessä, että ei tarvii mitään kateuskorttia vetää esiin.

Lähettäjä: Meidän ne ovat 
Päivämäärä:   25.4.25 18:27:28

Perhevihaaja vauhdissa.

Kiva tietää että kolme lastani ovat vaan mun koska synnytin heidät. Voi jestas mikä logiikka!

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   25.4.25 18:37:11

Pitäisikö sanoa "minun tyttäreni"? Miksei voi sanoa, että "meidänkin tyttö oli samalla leirillä"? Ei kai se MEIDÄN parisuhteemme estä aloittajaa löytämästä kumppania, vaan vika on hänessä itsessään.

Lähettäjätassu 
Päivämäärä:   25.4.25 19:35:01

"Mitä nämä haluavat sanoa?"

Oletettavasti eivät mitään sen kummempaa kuin että lapsella/kissalla/koiralla/kultakalalla on useampi kuin yksi "vakituinen huolehtija" ja että puhuja itse kuuluu tähän joukkoon. Olisi aika absurdi tilanne, jos vain toinen vanhemmista huolehtisi lapsesta ja toinen kohtelisi tätä kuin ilmaa, ja silti vanhemmat asuisivat saman katon alla...

"Ei, se lapsi on sen, joka sen on synnyttänyt, ja koira sen joka sen omistaa."

Kyllä mä olen ihan yhtä lailla isäni kuin äitinikin lapsi (ja jossain mielessä jopa enemmän isin tyttö), ja nyt avomiehen kanssa kumpikin pitää elukoita kuin omiaan vaikka ne on mun rahoilla ostettu, ruokittu ja hoidettu.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.4.25 19:45:41

Nyt en ymmärrä aloittajan ongelmaa. Kun ilmeisesti ongelmaa ei ole. Eli suosittelisin aloittajalle että hankit omia ongelmia, niin ei tuommoset asiat tunnu missään.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   25.4.25 20:37:34

Entä jos lapsella on kaksi vanhempaa ja koiran papereissa kaksi omistajaa?

Päivämäärä:   25.4.25 20:47:00

Itseäni ärsyttää kun parisuhteessa olevat ihmiset puhuvat "me tehdään.." "me tykätään" "me halutaan" "me aiotaan".

Lähettäjä: :( 
Päivämäärä:   25.4.25 20:58:50

Me aiotaan mennä lomalle Prahaan. Me rakennamme taloa. Me tykkäämme hiljaiselosta, niin pysymme täällä maalla. Me halutaan lapsia. Mikä noissa hiertää?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   25.4.25 21:28:05

Mikä tahansa alkaa käydä ällöttäväksi, jos sitä hoetaan jatkuvasti. Noin muuten meidän lapsi/talo/porsas/naapuri on ihan normaaleja ilmaisuja ja jos niiden käyttö normaaleissa mitosa ja asiayhteyksissä hiertää, niin kannattaa varmaan miettiä että miksi.

Lähettäjä: Yks vaan 
Päivämäärä:   25.4.25 21:43:31

Meidän talon porsaat, eiku köyhän talon porsaat

Päivämäärä:   25.4.25 22:06:04

Ketä oikeasti yllättää että parisuhteessa tehdään asioita yhdessä, eli ollaan me?

Lähettäjä: Mikke 
Päivämäärä:   25.4.25 22:08:24

Mitä sitten pitäisi sanoa?
Jumalan luoma lapsi,Jumalan luoma koira?

Lähettäjä: Joku 
Päivämäärä:   25.4.25 22:15:31

Mua taas ärsyttää se kun ihmiset sanoo " meidän Jenni teki sitä ja tätä" ja en ajattele että sillä tarkoitetaan meidän ( vanhempien) , vaan sillä kohdistetaan että puhutaan tästä nimenomaisesti meidän Jennistä eikä van jostain Jennistä. Mut se vaan kuulostaa ihan ääliöltä. "Meidän jenni pääsi opiskelemaan " = yäk, oksettavaa. Jenni pääsi opiskelemaan = tämä hyvä.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   25.4.25 22:20:41

Mitä ihmettä :D Kaikesta sitä voikin ahdistua. Mä puhun meidän lapsista vaikka kyseessä on miehen lapset.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.