Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kannatko näitä käsilaukussa

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   25.4.25 09:29:08

Ompeluvälineet
Kynsileikkuri
Laastareita
Tahranpoistovälineet
Rasvanpoistopaperi
Deodorantti
Pieni määrä hajuvettä

Valitsin nuo 7 mielestäni turhinta listalta:
"20 asiaa, jotka tulisi olla käsilaukussa"

Re: Kannatko näitä käsilaukussa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.4.25 09:33:09

Pari laastaria saattaa joskus olla, varmuuden vuoksi.

Lähettäjä: Huuti 
Päivämäärä:   25.4.25 09:33:58

Kynsisaksia ja laastareita kyllä, muita en. Voisivat kyllä olla tarpeellisia, jos täytyisi pitää huoli että on siistinä ihmisten ilmoilla.

Lähettäjä: Sanna 
Päivämäärä:   25.4.25 09:34:38

En mitään noista jatkuvasti. Joskus hajuvettä, jos pitkä päivä ja luulen että tulee tarve lisäillä päivän mittaan. Kuitenkin käytössä niin monta hajuvettä, että pitää sitten ottaa juuri se, jota sinä päivänä käyttänyt..

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   25.4.25 09:36:49

Mulla on laukussa pieni meikkipussukka ja listastasi sieltä löytyy laastareita ja ompeluvälineet (silmäneula ja vähän lankaa, jos sattuisi vaikka nappi irtoamaan).

Lähettäjä: Sol Angelica 
Päivämäärä:   25.4.25 09:38:40

Laastareita on, joskus oli joku ompelusetti unohtunut laukun pohjalle mutta en normaalisti kanna mukanani.

Muita ei ole laukussa.

Päivämäärä:   25.4.25 09:39:38

Ja lisään vielä, että laastareita kyllä olen monesti tarvinnutkin, jos on tullut haava sormeen tai rakko jalkaan kesken reissun.

Päivämäärä:   25.4.25 09:42:43

Laastarit eivät paina mitään, eivätkä vie tilaa laukussa, mutta helpottavat paljon elämää jos tulee joku vuotava haava tai hiertymä kantapäähän reissussa. Niitä yleensä löytyy muutama omastakin laukustani.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   25.4.25 09:43:02

Minulla ei ole käsilaukkua, ja taskussa on (porkkanoiden ja kuittien lisäksi) lompakko ja puhelin ja vaihtuva määrä kulloinkin tarvittavia tavaroita, esimerkiksi pieni välipala ja esimerkiksi tulostettuja lippuja tai majoitustietoja, jos olen menossa jonnekin.

Mutta minulla on sellainen matkakassi tai toilettilaukku, joka on aina pakattuna ja joka lähtee mukaan jos on tarkoitus olla yötä jossain tai menen jonnekin vaikka kylpemään. Siellä on shampoo, hoitoaine, rasvaa, huulirasvaa, dödöä, tuoksu, piilolaseja, harja ja pompula, hämmasharja ja -tahna, siteitä ja tamponeja, pinsetit, särky-, allergia- ja närästyslääkettä, vanupuikkoja ja mitähän vielä... nämä vielä omissa pusseissaan, että voin ottaa esimerkiksi kylpylään vain sen isoimman jossa shampoot ym ja jättää esim lääkepussin ja side- hammasharjapussin autoon, huoneeseen tai reppuun.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   25.4.25 09:45:28

Olen tyytyväinen, kun nuo löytyvät kotoa (tai rasvanpoistopaperia ei löydy).

Varmaan käsilaukussa pitäisi olla myös lakikirja, deffa, ruokaa pariksi vuorokaudeksi, jokin ase, laskuvarjo, kynttilä ja samppanjapullo.

Päivämäärä:   25.4.25 09:46:14

Nomadi on 007 ?

Lähettäjä: Sunika 
Päivämäärä:   25.4.25 09:48:28

Ei mitään noista. En yleensä kuljeta käsilaukkua mukanani, vaan kaikki tarvittava on taskuissa. Takkiaikana toki valikoimaa enemmän ja lämpiminä aikoina autosta löytyy sitten riittävästi tavaraa.

Päivämäärä:   25.4.25 09:50:37

Ei löydy mitään noista eikä ole tullut kaivattuakaan. Laukusta löytyy avaimet, lompakko ja lääkkeet. Satunnaisesti mukana kulkee eväät töihin, huulirasva ja aurinkolasit.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   25.4.25 09:51:29

En yleensä, tuo litania on sellainen että ehkä jotain häitä varten pitää olla mukana jos päällä on jotain todella helposti repeävää ja kaikin puolin herkkää.

Päivämäärä:   25.4.25 09:54:35

Laastaria on aina, kynsisaksia ei mutta viila joo ja käsidesillä lähtee tahratkin. Löytyy myös nomadille pari proteiinipatukkaa, tulitikut vesitiiviisti pakattuna parin sytytyspalan kera ja metallinen kynsiviila käy myös aseesta.

Ettekä todellakaan halua tietää mitä kaikkea mun autossani on. :D

Päivämäärä:   25.4.25 09:54:43

Luulin että mun veskassa on kaikkea mahdollista, mutta ei ookkaan. Muutama laastari on lääkepussukassa ja kynsiviila leikkurin sijasta.

Lähettäjä: Paskahomma 
Päivämäärä:   25.4.25 09:56:38

Ei yhtään noista

Päivämäärä:   25.4.25 09:58:13

Mullakin on aurinkolasit ja käsidesi aina taskussa! Ja nomadille löytyy autosta paria erilaista viiniä ja lasit niiden nauttimiseen B), näitä ei ole ihan kovimmilla pakkasilla.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   25.4.25 09:59:31

En mitään noista. Usein ei edes ole käsilaukkua, vaan minulla on vain lompakko ja avaimet taskussa.

Deodoranttia saatan pitää, jos tiedän, että menen jonnekin missä stressihiki iskee päälle ja päivä on pitkä.
Rasvanpoistopaperi tarkoittaa että sellaista puuteripaperia, jolla voi taputella kasvoista ylimääräistä rasvaa pois. Sellaista pidän mukana, jos olen meikannut (ja muuten pukeutunut siistimmin, jolloin on aina käsilaukkukin). Tosi hyvä tuote, koska meikin korjailu rasvoittuneen ihon päälle yleensä vaan pahentaa tilannetta. Tuolla kun taputtelee ylimääräiset pois ja sitten lisää esim. hieman puuteria, tulos on siisti.

Lähettäjä: Sanna 
Päivämäärä:   25.4.25 10:21:06

En kanna mitään noista. Mulla on laukussa vaan ponnari, huulikiilto, puhelin, lompakko ja ehkä joku terveysside varuilta.

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   25.4.25 10:32:46

Ei todellakaan ole. Perussetti on lompakko, puhelin ja avaimet. Lompakko jos jää pois niin sitten ei välttämättä ole veskaakaan.

Jos päivän on jossain niin sit mukana yllä mainittujen lisäksi aurinkolasit, Buranaa, kassi ja sateenvarjo.

Pidempälle reissulle tavislaastaria, rakkolaastariia, rakkotuubi, sakset, deodorantti

Näitä en edes omista
Tahranpoistovälineet
Rasvanpoistopaperi
Pieni määrä hajuvettä (normimääriä löytyy, mutta en kuskaa mukana mihinkään)

Lähettäjä: ??? 
Päivämäärä:   25.4.25 10:41:15

En mitään noista eikä ole koskaan ollut edes tarvetta, että olis pitänyt olla mukana

Päivämäärä:   25.4.25 10:43:36

En mitään noista. Ja tuommonen määrä krääsää ei edes mahtuisi käsilaukkuun. Kyllä puhelin, kukkaro, lääkkeet ja välipalapatukka, nenäliina ja kuukautissuoja riittä on oikeasti välttämättömät kantaa mukana.

Lähettäjä: Putte 
Päivämäärä:   25.4.25 10:43:53

En kanna käsilaukkua!

Lähettäjä: RR 
Päivämäärä:   25.4.25 11:24:23

Noista löytyy laastarit. Kaikkea oikeasti tarpeellista sieltä kyllä välillä löytyy, kuten ruuvimeisseleitä, kuusiokoloavainsarja, mustekaloja, koirien passeja ja matolääkkeitä!

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   25.4.25 11:40:45

Matkoilla on pikku pussukka jossa mm pieni ompelusetti. Käsilaukkuun riittää pari laastaria. Lisäksi tietty tarpeelliset kännykkä, lompakko nessuja yms
Siis eihän kukaan tuollasta määrää tavaraa raahaa käsilaukussa... Mulla autosss ns remppakassi tarvittaessa missä löytyy kaikkea jesarista alkaen.

Lähettäjä: ## 
Päivämäärä:   25.4.25 12:16:54

Laastari voi löytyä, mutta ei muuta. Nykyään paheksutaan hajusteiden käyttöä, niin kuka sitä enää edes lisää? No, kouluissa kuulemma käytetään, mutta aikuiset?

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   25.4.25 12:26:38

En kanna käsilaukkua.

Päivämäärä:   25.4.25 12:27:52

En käytä käsilaukkua kuin juhlissa.

Lähettäjä: Kolmas täti 
Päivämäärä:   25.4.25 15:30:28

No näistä mainituista ei kulje mukana muuta kuin dödö. Käytän alumiinitonta, ja usein lisään sitä pari kertaa päivän mittaan. Toinen must have ovat migreenilääkkeet, ilman niitä ei voi lähteä mihinkään. Jos lähtee, niin sitten ainakin tarvitsisi.

Lähettäjä: kgg 
Päivämäärä:   25.4.25 15:36:03

Aloitukseen listatuista ainoastaan laastareita saattaa olla mukana. Kynsiviila on lähes aina laukussa/repussa, muttei saksia tai leikkuria.

Hajusteita en käytä ja dödöä en lisää likaisiin kainaloihin, joten niitä olisi turha kantaa käsilaukussa.

Päivämäärä:   25.4.25 15:36:20

Mulla ei oo ikinä mitään nesteitä paitsi desinfiointiaine. Nekin oli jossain vaiheessa vaan märkinä nessuina paketissa. Laastaria kyllä löytyy. Puhelin, lompakko ja kuulokkeet. Muuta ei taida löytyäkkään. Menkkasiteitä ja buranaa löytyy vaan viikon kuusta. Siinä taiskin olla mun koko laukun sisältö :D

Lähettäjä: höm 
Päivämäärä:   25.4.25 15:42:39

Tää olikin mielenkiintoinen miettiä, just löysin uuden laukun mikä on pienempi kuin edellinen niin piti tuumailla mikä kaikki mahtuu mukaan:

lompakko
kännykkä
lääkepussi, sisältäen myös laastarit, pari terveyssidettä ja kosteuspyyhkeitä
nenäliinoja
kynä ja muistilappuja
varakassi ostoksille
varahansikkaat (kädet palelee herkästi)
huulipuna (muita meikkejä en käytä)
pieni kokoon taittuva hiusharja ja hiuslenkkejä
laukun vuoriin on kiinnitetty muutama hakaneula jemmaan jos vaikka se nappi tms irtoaa
joskus voi olla purkkaa paketti

mutta noita aloituksessa mainittuja en käytä. Ja tää on nyt semmoinen isompi olkalaukku tyyliltään, sinne mahtuu vaikka ohut neuletakki mukaan jos tarvitsee.

Päivämäärä:   25.4.25 15:44:44

Työrepussa on dödö. Muutoin en kanna edes käsilaukkua tai reppua mukanani.

Päivämäärä:   25.4.25 16:06:06

Kynsileikkurit/-sakset ja laastareita kyllä. Dödökin on joskus mukana, mutta muita ei.

Lähettäjä: ....... 
Päivämäärä:   25.4.25 17:10:16

Dödö on usein mukana, koska sitä voi joutua lisäilemään päivän mittaan, jos on stressaava päivä (kuten työssäni usein tuppaa olemaan). Mitään muuta noista ei ole, no ehkä laastaria joskus. Mikä on edes rasvanpoistopaperi? En ole koskaan kuullutkaan. En myöskään omista tahranpoistovälineitä enkä käytä hajuvesiä. Sen sijaan mukana pitää aina olla siteitä/pikkuhousunsuojia, särkylääkettä, huulirasva ja hiusharja.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   25.4.25 17:23:04

Rasvanpoistopaperi=

Puuteripaperi, kasvopaperi, imupaperi, kiillonpoistopaperi ...

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   25.4.25 18:57:11

Laastareita saattaa olla.
Kynsileikkuria ei tarvitse kantaa laukussa, kun avamenperänä on tarkoitukseen sopiva linkkuveitsi, avaimet yleensä taskussa.

Päivämäärä:   25.4.25 19:05:38

Kumma juttu että kännykkä ei ole 20 joukossa. 🤔

Tässä loput 13:
Henkilöllisyystodistus
Maksukortit
Käteistä
Lääkkeet
Nenäliinoja
Käsidesi
Käsivoide
Avaimet
Kynä
Pieni paperipala
Siteitä
Huulirasva
Purkkaa tai muuta suunraikastinta

Lähettäjä: wetehinen 
Päivämäärä:   26.4.25 11:59:44

En käytä enää käsilaukkua ollenkaan, jos on takki päällä. Kesällä voi olla pakko olla laukku erikseen. Mukanani kannan aina kännykkää (jossa maksukortit), avaimet, koirien kakkapussit (näitä pitää olla AINA taskussa, oli koirat mukana tai ei. Näin eivät unohdu), huulirasva.

Käsilaukussa on näiden pakollisten lisäksi kynä, paperilappuja, silmätippoja, kukkaro jossa käteistä rahaa, korttilompakko jossa kaikki höpö-höpö-kortitkin mukana, muutama pikkuhousunsuoja. Hyvin pärjää pääsääntöisesti ilman käsilaukkua.

Päivämäärä:   26.4.25 12:11:31

Mulla on tahranpoistoliinoja ja ne ovat tosi tarpeellisia. Niitä on varmaan kymmeniä kertoja minulta haluttu lainata.

Lähettäjä: Mari 
Päivämäärä:   26.4.25 12:35:53

Vain hajuvettä ei ole aloituslistasta.

Mulla löytyy pari pussukkaa, jotka pakkaan nahkaiseen reppuun ja ovat mukana: matkoilla/töissä/autossa. Määrällisesti eivät vie isoa tilaa tai paina paljoa, mutta seuraavat löytyy aina.

Lompakko
Kännykkä
Lääkepussi (vakilääkkeet, ripuliin/särkyyn/ummetukseen täsmälääkkeet), sisältäen myös laastarit, pari terveyssidettä - käyvät myös isompien haavojen päälle, kosteuspyyhkeitä, nenäliinoja, desinfiointipyyhkeitä (pikkunaarmuille/tahranpoistoon), ja sit on palasaippua (loistava rakoille ja hikisille kainaloille ja hiuksille).
Meikkipussi: kosteusvoide, meikkivoide, poskipuna, luomiväripaletti, kosteuttava värillinen huulivoide, sipsiväri. Hiusharja, pieni pullo öljyä (käy hiuksille/kynsinauhoille/kantapäihin), aurinkovoidetta.
Kynä ja muistivihko, läppäri, laturi.
Varakassi ostoksille.
Villapaita, vaihtopaita, vaihtoalusvaatteet: housut, rintsikat, sukat.
Mulla on tulitikkuaskin kokoinen korjaussetti aina mukana, saa napin/pikkureiän tms. paikattua.
Kurkkupastilleja, purkkaa, energiapatukka/suklaata/pikapuuropussi, vesipullo - jossa vettä.
Mulla on myös kynsisakset, monitoimityökalu (linkkari/tulitikkuja, ruuvivääntimiä) usein käsilaukussa ja avaruuspeite (ensiapulaukusta hätätilanteita varten).
Avaimet.

Päivämäärä:   26.4.25 12:37:41

En käytä käsilaukkua, mutta repussa ei ole mitään aloitusviestissä olevaa. En tiedä mihin niitä tarvitsisin normaalina päivänä. Kuitenkin töissä ja auton hanskalokerossa on joitain noista.

Lähettäjä: Extempore 
Päivämäärä:   26.4.25 13:52:06

Kortsut unohtu. Kukaan naisista ei näemmä harrasta seksiä.

Lähettäjä: Fii 
Päivämäärä:   26.4.25 14:00:33

Tuolta listalta vain laastareita löytyy käsilaukusta.

Nenäliinoja, käsidespyyhkeitä, hiusharja ja huulirasva löytyvät myös (puhelimen, lompakon ja avainten lisäksi).

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   26.4.25 14:19:05

Extempore, tai sitten sitä seksiä harvemmin harrastetaan kodin ulkopuolella, kuten töissä tai kaupungilla. Kaikki eivät myöskään käytä kondomeja vakisuhteessa.

Tuo lista on vähän hassu. Minulla ei ole mitään noista mukana - sakset on kyllä, mutta nekin paperisakset.

Lähettäjä: + 
Päivämäärä:   26.4.25 15:59:41

Onko miehille jossain tällainen samanlainen lista? Olisi mielenkiintoista lukea, mitä miesten tulisi kantaa päivittäin mukana. Vai onko tämä joku naisilta naisille listaus?

Päivämäärä:   26.4.25 16:13:41

Tämä on naisille, nainen.com-sivulta.

Kiinnostais kans mitä man purse sisältää.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   26.4.25 16:29:01

Piti oikein miettiä, mitä minulla on aina mukana.
- penaali (liima, kyniä, paperisakset)
- kirja
- muistikirja
- hiusharja + pari hiuslenkkiä
- pari nenäliinapakettia
- silmälasikotelo ja piilareita
- pieni lääkevalikoima
- kurkkupastilleja
- lompakko
- kännykkä
- avaimet
- ristikkolehti
- muutama minigrippussi
- pulloavaaja
- powerbank
Yleensä on myös postimerkkejä, tarroja, jokunen postikortti, washia.

Päivämäärä:   27.4.25 17:22:34

Lainaus reddit:

Men who use a daily "man bag", what are some essentials/ an underrated item to keep in them?

"Wet wipes. No swamp ass for me thanks."

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   27.4.25 22:10:45

Ei ole mitään noista ikinä mukana

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   27.4.25 23:10:39

Aloituksessa mainituista vain tahranpoistovälineet ja rasvanpoistopaperi eivät ole laukussa aina mukana.

Päivämäärä:   27.4.25 23:33:25

Mulla ei ole käsilaukkua ikinä. Taskuissa kulkee aina lompakon, avainten ja kännykän lisäksi taskulamppu ja sytkäri (en polta, mutta hyödyllinen), sekä koirankakkapusseja ja nenäliinoja xD

Päivämäärä:   27.4.25 23:36:00

En käytä käsilaukkua vaan reppua, mutta en siltä kanna aloituksessa listattuja tavaroita mukana. Kynsileikkuri tai ennemminkin kynsisakset voisi olla kyllä ihan hyvä lisä varustukseen.

Lähettäjä: Viiru 
Päivämäärä:   28.4.25 12:07:50

Ei ole mitään noista laukussa.

Päivämäärä:   28.4.25 12:15:36

En.
Mulla mukana
Kännykkä
Avaimet
Lompakko
Kalenteri
Nenäliinoja

Muuten tilanteen mukaan riippuen mihin ja kuinka pitkälle reissulle olen menossa. Juhliin esim. varaan värittömän kynsilakan, jos sukiksiin tulee silmäpako. Meikit naamassa meikkipussin....

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   28.4.25 12:40:28

En mitään noista, ellen ole sitten lähdössä jollekin pidemmälle reissulle, jolloin osa asioista saattaa toki löytyä myös käsilaukusta.

Yleensä on lompakko, puhelin, avaimet ja vähän meikkejä naaman korjailuun päivän mittaan.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   28.4.25 13:05:41

En käytä laukkua, sillä taskuihin mahtuu mitä tarvitsee – puhelin, pieni maksukorttikukkaro ja avaimet. Yleensä taskuissa on aina myös muutama koirankakkapussi ja koirannameja.

Nyt tosin ostin käsityöpuodista pienen kesälaukun, sillä kesävaatteiden taskut ovat joko pienet tai niitä ei ole. Tämän kesälaukun tarkoitus on kuljettaa tarvittaessa taskujeni sisältö.

Jos käyttäisin laukkua arkisin, esim. työssäni, niin varmaan laittaisin sinne pikkutaskuun pari laastaria ja nenäliinan, sellaisia saattaisi joskus tarvita eikä ne juuri paina mitään.

Päivämäärä:   28.4.25 13:12:27

En mitään noista

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   29.4.25 17:51:16

En edes tiedä mitä on rasvanpoistopaperi.

Eikä noista mitään ole normaalisti käsilaukussa, kun kuljen autolla muutaman kilometrin kauppaan tai työpaikalle. Kaupasta saa yleensä useimpia tarvikkeita silloin kun olen liikenteessä. Ei mun työssä tai vapaa-aikana ole oikein sellaisia tilanteita, että ihan sillä sekunnilla jotain noista tarvisi eikä pääsisi ainakin pienen hetken päästä hakemaan kaupasta tai kotoa.

Jos olen reissussa, niin sitten saattaa rakkolaastarit löytyä. Kynsileikkurit ym. tarvikkeet sitten jossain muussa kassissa autossa tai hotellihuoneessa.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   29.4.25 17:59:06

Ai niin, jesari ja avaruuspeitto puuttui listastani.

Ostin eilen rasvanpoistopaperia, kun alkoi harmittaa, että tällainen yleinen tuote on itselleni tuntematon. En löytänyt sitä Prismasta enkä Normalista (jossa oli 200 teiniä), mutta Cittarissapa oli. Merkki Essence. Tuoksu aika hyvä. Kasvot alkoivat kuitenkin punottaa, kun kokeilin, joten pitää keksiä sille muuta käyttöä. Muistilapuiksi?

Lähettäjä: rainbow_87 
Päivämäärä:   29.4.25 18:00:43

Laastareita taitaa olla. Muita noista ei ole.

Lähettäjä: The Cowgirl 
Päivämäärä:   29.4.25 19:37:14

Ärsyttää puhelimet, kun ne vie niin paljon tilaa, työkännykkäkin pitää arjessa olla mukana.
Olen kevyiden kantamusten ystävä. Muutenhan tässä pärjäisi hyvinkin pienellä laukulla.

Oi niitä (kännykättömiä) aikoja, kun iltariennolle pieneen laukkuun piti mahtua huulirasva, nenäliina ja puhtaat pikkuhousut.

Päivämäärä:   29.4.25 20:16:06

Laastareita on repussa kaiketi edelleen. Aina välillä tarvitsee, esim jos kynsi repeää ikävästi, varsinkin talvella hyvä paketoida ettei jää hanskaan sisälle kiinni.

Lähettäjä: Pistepisste 
Päivämäärä:   29.4.25 20:16:43

En kanna käsilaukkua, taskussa on puhelin ja lompakko. Hyvin pärjätty aina.

Lähettäjä: MH 
Päivämäärä:   29.4.25 21:30:31

Laastareita löytyy tuosta listasta.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   29.4.25 21:47:20

En kanna ompelu- enkä tahranpoistojuttuja. Muuten kyllä kaikkea vaipoista lähtien!

Lähettäjä: Hah 
Päivämäärä:   29.4.25 21:50:20

Käsilaukku,mikä se on? Mulla on taskut ja lähinnä puhelin mukana :))

Päivämäärä:   30.4.25 08:45:27

Ei käsilaukkua, kun vain juhlissa.

Joskus nuorempana kuljetin laukkua ja siinä oli puhelin,lompakko,huulirasva,ehkä joku puuteri.

Lähettäjä: Eräs 
Päivämäärä:   30.4.25 08:59:11

En kanna käsilaukkua.

Lähettäjä: kops 
Päivämäärä:   30.4.25 11:02:39

Mulla on olkalaukku, johon mahtuu läppäri. Sen lisäksi siellä on puhelin, laturi, lompakko, hiusharja, pieni lakka, silmälasit sekä pieni pussukka jossa kynsiviila, allergialääkettä, laastaria, särkylääkettä, huulirasva, puuteri ja kuukautissiteitä.

Lähettäjä: G.A 
Päivämäärä:   30.4.25 11:19:07

Minulla on aina mukana iso tote, josta löytyy kaikkea yllämainittua ja vielä vähän lisää. En osaa mennä mihinkään ilman sitä. Tilaisuudet, joissa pitää olla maltillinen "pikkulaukku" on kauhistus ja tote lähtee mukaan, mutta jää autoon, jos autolla olen liikenteessä. Kauppareissuille ja pienille pyrähdyksille lähden yleensä lompakon, puhelimen ja avainten kanssa, mutta muuten tote tavaroineen kulkee aina mukana.

Lähettäjä: nolla 
Päivämäärä:   30.4.25 11:29:23

Mulla on laastareita. Ompeluvälineitä ei ole mutta hakaneula löytyy, jolla saa esim revenneen vaatteen pysymään kasassa. Paperipuuteri löytyy myös. Mulla on myös pinsetit mukana, niistä on ollut yllättävän paljon hyötyä.

Kiitos ideasta, joka tahranpoistojuttu pitääkin vielä hankkia. Jos on vaaleampi vaate päällä, niin se on ihan varma, että kollegat haluavat mennä lounaalla syömään jotain sotkevaa ja meikäläisen huolimattomuustasolla onnistun liian usein sotkemaan vaatteeni.

Laukusta löytyy yleensä:
-läppäri ja sen laturi
-lompakko
-käsidesi
-avaimet
-pikkuinen meikkipussi, jossa silmätippoja, peitevoide, paperipuuteri, huulirasva, tamponeja, zovirax ja pinsetit.

puhelin on yleensä taskussa.

Päivämäärä:   30.4.25 12:01:54

Lastenvaunujen laukussa on laastareita aina mutta muuten en todellakaan noita muita.

Päivämäärä:   30.4.25 12:03:57

Zäkä: onko sullakin vaunuikäinen? Mulla on myös!

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.