Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Taksi tulee joka kerta n. 15 min etuajassa. Onko

Lähettäjä: nata 
Päivämäärä:   24.4.25 20:16:02

tämä asia niin että minun ei tarvitse stressaantua siitä, että joka kerta varttia ennen tilaukseni sovittua aikaa tulee viesti, että taksi töröttää pihalla.

Esim. Nyt kun eilen tilasin perjantaille eli huomiseksi taksin klo 9:35. Niin taksi saapuu oven eteen klo 9:20 eli tästä tulee viesti.

Ei kai minun tarvitse sen takia mennä ties kauanko etuajassa määränpäähän, jossa siis aika varattuna, että taksifirma haluaa seisottaa rahanteon sijasta autoa vartin paikoilaan?

Vi tut taa tämä asia. Aina sama homma, tilaan siis aina edellisenä tai sitä edellisenä päivänä taksin.

Jos tilauksessani lukee klo 9:00, on taksi rapun edessä (helev. huono ja kielletty pysäköimispaikka.) 8:45.

Aina sama iso taksifirma, normaali henkilöauto, ei KELA-

Re: Taksi tulee joka kerta n. 15 min etuajassa. Onko

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   24.4.25 20:24:04

työhaastattelijoita ärsyttää myös haastateltavan aiempi saapuminen, 5 min etukäteen ois hyvä

vai stressaiskose taksin venaajaa, tuleeko se ;)

Lähettäjä: Missä on m strömsö 
Päivämäärä:   24.4.25 20:43:41

Parempi etuajassa kuin että puolituntia myöhässä jos kerkeää ottaa väliin jonkin kyydin.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.4.25 20:53:13

Lähettäjä: -
Päivämäärä: 24.4.25 20:24:04

työhaastattelijoita ärsyttää myös haastateltavan aiempi saapuminen, 5 min etukäteen ois hyvä

vai stressaiskose taksin venaajaa, tuleeko se ;)

Ilmoita häirikköviestistä
Lähettäjä: Missä on m strömsö
Päivämäärä: 24.4.25 20:43:41

Parempi etuajassa kuin että puolituntia myöhässä jos kerkeää ottaa väliin jonkin kyydin.

sama asia.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   24.4.25 20:56:16

Jos taksi on tilattu klo 9:00, niin luonnollisesti odotusajasta ei tarvitse maksaa.

Lähettäjä: nata 
Päivämäärä:   24.4.25 21:01:12

^^ Ei tietenkään tarvitse maksaa.. Mutta tarvitseeko mennä heti kun taksi on pihassa, vaikka se on pihassa ihan eri kellonaikaaan kuin mitä tilasin?

Päivämäärä:   24.4.25 21:01:42

Nata, ei tarvitse.

Lähettäjä: Minä vaan 
Päivämäärä:   24.4.25 21:14:42

MINÄ;MINÄ,minäMINÄ...

Päivämäärä:   24.4.25 21:19:08

Minä vaan, onko joku ongelma? Jos taksi on tilattu klo 9:00, niin toki aloittaja saa valmistautua siihen saakka. Vaikkapa aikaisen aamun lentokentälle lähtö saattaa osua niin, että ne jokainen minuutti oikeasti pakataan viimeiset jutut, valmistaudutaan yms. En todellakaan heräisi vaikka neljältä aamulla siksi, kun taksi on tilattu tunnin päähän, jos pystyn parissa kymmenessä minuutissa lähtemään. Sovittu on sovittu.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.