Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Milloin eron jälkeen on valmis uuteen suhteeseen

Lähettäjä: Tyttönen 
Päivämäärä:   24.4.25 15:11:17

Mistä tietää, milloin on pitkästä suhteesta (+5v) eroamisen jälkeen valmis uuteen suhteeseen. Tai milloin on "hyväksyttävää" alkaa etsiä seuraa esimerkiksi deittisivustoilta?

Re: Milloin eron jälkeen on valmis uuteen suhteeseen

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   24.4.25 15:15:00

Keltä sää sitä hyväksyntää haluat? Kysy siltä.

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   24.4.25 15:27:18

Kai se riippuu erosta? Erossa on tyypillinen prosessi mikä käydään henkisesti läpi. Erosin viime vuonna yli 10 vuoden liitosta mutta olin tosiasiassa prosessoinut eroa jo pidemḿän aikaa ennen varsinaista erotapahtumaa. Olin muutaman kuukauden jälkeen sellaisessa kuosissa ettei exä ollut mielessä käytännössä koskaan, ikinä en ikävöinyt hetkeäkään perään enkä muutenkaan miettinyt mitään exään tai eroon liittyviä asioita enää. Olikohan 2 kuukautta mennyt erilleen muutosta kun laitoin deittiprofiilin käyntiin ja hyvin on mennyt sen jälkeen.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.4.25 16:36:30

Sehän riippuu ihan sinusta ja suhteesta.

Minä olin viiden vuoden suhteen jälkeen puolen vuoden päästä halukas katselemaan uusia, mutta meillä oli aika tasainen ja draamaton suhde ja ero oli kaverillinen ja yhdessä jo läpi pohdittu.

Lähettäjä: Naatti 
Päivämäärä:   24.4.25 16:36:57

Tuo on tosi yksilöllistä, ei ole mitään tiettyä aikaa. Deittiäppeihin voi liittyä vaikka heti, kun ero on selvä, ei siihenkään ole mitään turva-aikaa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.4.25 16:52:26

Sanoisin, että joku 6kk vähintään olisi hyvä pitää taukoa ja antaa itsensä toipua. Ero on kuitenkin lähes aina iso asia, johon liittyy ristiriitaisia tunteita. Eikä toipuminen tarkoita sitä että ei kaipaisi exää tai miettisi häntä tms. Monesti ihan jo se, että suhteelle antaa 110% itsestään. Yleensä myös jo pidempään on paininut ongelmien kanssa ja panostanut. Kun ero tulee, voi jo ihan tästä henkisestä työstä olla todella loppu.

Toki elämä ei aina mene aikataulujen mukaan ja sitten pitää vain mennä tilanteen mukaan. Mutta noin lähtökohtaisesti olisi hyvä antaa itselleen aikaa.

Ja se milloin ekan kerran tulee halu ladata tinder ei välttämättä ole se oikea aika. Joskus on hyvä olla yksin vaikkei se olisi kivaa.

Lähettäjä: Mia 
Päivämäärä:   24.4.25 16:57:37

Riippuu ihan erosta ja ihmistyypistä, ystäväni ei halunnut eron jälkeen uuteen suhteeseen lainkaan.
Sai miehistä tarpeekseen kerralla :)

Toinen naisystäväni oli valmis 2 kk:n jälkeen.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.