Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sammas, syöpä vai joku muu?

Lähettäjä: ..-.. 
Päivämäärä:   23.4.25 21:11:19

Imetän, ja toisessa rinnassa tuntuu, etenkin imetyksen alussa ja vielä sen jälkeen polttelua ja kihelmöintiä. Vauva myös syö huonommin tästä rinnasta. Voiko sammas olla ja oireilla vain toisessa rinnassa, vai onko minulla nyt se oireiden perusteella googletettu perinteinen syöpä?

Onko jollain kokemusta, että sammas oireilisi vain toisessa rinnassa, tai voiko joku muu (esim. vauvalla on melko huono imuote) aiheuttaa polttelua ja pistelyä, joka säteilee nännistä koko rintaan?

Re: Sammas, syöpä vai joku muu?

Lähettäjä: ..-.. 
Päivämäärä:   23.4.25 21:20:17

Voi olla sekä suussa, että rinnassa ja oireilee myös rinnassa, mutta se on kysymysmerkkinä minulla, voiko oireilla vain toisessa rinnassa.. Vaaleaa peitettä tuolla on, mutta onko maitojäämää vai sammasta, en ole varma.

Lähettäjä: Eiomalla 
Päivämäärä:   23.4.25 21:30:36

Veikkaan ettei ole sammas, vaan ihan normaalia. Eli toinen rinta vaan heruu huonommin tai lapsi jostain syystä saa huonomman imuotteen ja siksi rintaa kivistää. Kokemusta on. Terkuin: toinen imettävä äiti, jolla kakkosmukula meneillään :)

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   23.4.25 22:09:53

Mulla oireili sammas nänneissä, juurikin polttavana tunteena. Toinen oli pahempi.

Sivelin jokaisen syötön jälkeen puolukalla, ja lapsen suuhun puristin puolukan mehut useamman kerran päivässä. Oireet helpotti aika pian

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.