Lähettäjä: --
Päivämäärä: 24.4.25 12:34:47
Minä en tajua aloittajan hysteerisyyttä asiasta. Varsinkin jos on omakotitalo, jossa on useampi huone ja paljon kaappeja, ei niitä välttämättä jaksa kaikkia käydä yksityiskohtaisesti läpi. Ei kaikilla vaan ole aikaa, kiinnostusta ja energiaa siihen. jos eksän on pitänyt viedä omat tavaransa pois, silloin sitä mies todennäköisesti olettaa että eksä on näin tehnyt, eikä mieti sen enempää, että jossain laatikoissa vielä pyörii jotain eksän tavaroita.
Valokuvat (edes ne alastonkuvat) ei sinänsä välttämättä edes ole eksän, vaan ne voi olla miehen muistoja. Joo, ei niitä välttämättä tarvise eron jälkeen säilyttää, mutta ei sitä välttämättä myöskään tule ajatelleeksi käydä jotain valokuva-arkistoja läpi eron jälkeen.
Minun mieheni on kovin kiireinen: on lapsi siitä edellisestä suhteesta, paljon töitä, tärkeä harrastus ja tietysti minä, jolle mies onneksi myös järjestää aikaa. Eron jälkeen hänellä ei vain tullut käytyä kaappeja läpi ja eksä lähti ns. ovet paukkuen ja jätti ison osan tavaroistaan. Eikä mies muutenkaan ole kaikista järjestelmällisin ihminen eikä sitä tyyppiä, joka hirveästi murehtii että mitäköhän tuolla komeron perällä on. Ilmeisesti eksä oli samaa maata tässä suhteessa.
Kun sitten tuli yhteenmuuton aika, minä ilmoitin että haluan siivota kaapit, jotta saan omat tavarani mahtumaan. Mies kyllä auttoi paljon, mutta minä otin tuon tehtäväksi.
Paljon löytyi eksän tavaraa ja näitä sitten kasasin laatikkoon ja mies kuskasi eksälleen. Ei siinä sen kummempaa draamaa ollut.
joo alastonkuvat olisi olleet vähän hämmentävä löydös, mutta voin kyllä täysin uskoa että mies olisi puhtaasti vaan unohtanut sellaisten olemassa olon, jos selalisia olisi ollut ja ne olisi jääneet jonnekin laatikkoon pyörimään. Olisin nakannut sellaiset samaan laatikkoon muiden tavaroiden kanssa.
|