Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Löysin nykyisen eksän alastonkuvat

Lähettäjä: Voiapua! 
Päivämäärä:   23.4.25 19:25:23

Taustana olemme seurustelleet reilu vuoden verran ja olen muuttanut miehen taloon asumaan. Kun muutin, täällä oli muutamia miehen ex vaimon tavaroita ja siitä syystä oli vähän vaikea asettua kodiksi. Tavarat eksän nyksä tuli hakemaan (raskas kaappi ja eksä raskaana). Myöhemmin törmäilin vanhoihin hääkuviin ja muihin vähän romanttisiin muistoihin. Ei siinä mitään, miehelläni on menneisyys kuten itsellänikin, mutta sanoin miehelleni, että olisi kiva jos kävisi taloa läpi etten törmäisi vanhan suhteen muistoihin. Mies sanoi, että käy läpi ja kävikin, kertoi minulle, että parista paikkaa voi vielä jotain löytyä joten osasin näitä välttää. Noh, yksi paikka näköjään oli unohtunut, sillä muuta asiaa etsiessäni törmäsin eroottisiin alastonkuviin miehen eksästä. Kuvat oli siis sellaisia, mitä en olisi ikinä halunnut nähdä ja nyt en oikein tiedä mitä ajatella. Oliko ne tarkoituksella säästetty? Onko mieheni noin hiton idiootti, että säilyttää eksästä noin arkaluonteisia kuvia vahingossa? Mitä sanoo ht raati?

Re: Löysin nykyisen eksän alastonkuvat

Lähettäjä: 9 
Päivämäärä:   23.4.25 19:27:11

Olen mäkin nähnyt vastaavia. Mielenkiinnolla suhtauduin, en ole miehelle kertonut.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   23.4.25 19:28:37

Ihan oli omaksi ilokseen ne jättänyt talteen.

Lähettäjä: deittailija 
Päivämäärä:   23.4.25 19:29:15

Todennäköisesti täysi vahinko. On ollut kuvia minullakin, unohtuneet johonkin enkä tosiaankaan ole muistanut niiden olemassaoloa. Jossain muutossa tuli nolo tilanne kun silloinen aviomies pakkasi jotain vanhaa valokuva-albumia missä oli mun eksästä nakukuvia. Mä en ollut muistanut koko albumia, saati sitten sitä, että siellä on eksä saunan kuistilla. Joten voi olla ihan puhdas vahinko.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.4.25 19:29:42

Pistäisin laatikkoon ja veisin exälle takas. Törppö mies.

Päivämäärä:   23.4.25 19:34:13

Kyseessä ei ollut valokuva albumi vaan tietokonepöydän vetolaatikko. Tietokone on joka päivä käytössä.

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   23.4.25 19:38:47

Jaa tarina vaan paranee. No lähdetään leikkiin mukaan ettei huudatusprovo mene hukkaan. Tee parhaista kuvista kollaasi kehyksiin ja laita makkarin seinälle tuomaan potkua seksielämäänne.

Päivämäärä:   23.4.25 19:43:07

Heh, olisikin provo. Ei muuta lisättävää.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   23.4.25 19:43:46

Niin mitä sitten? Mitä aloittaja haet takaa?

Lähettäjä: deittailija 
Päivämäärä:   23.4.25 19:46:20

Hups toi olikin jo vähän kinkkisempi tilanne (pun intended?). Mutta ei se mies ehkä silti muistanu että ne on siellä.

Päivämäärä:   23.4.25 19:49:40

En oikein tiedä mitä ajan takaa. Ehkä jäsentelen ajatuksiani. Mielestäni jo se oli outoa, että täällä oli eksän tavaroita kun muutin (itse käyn läpi kunnioituksesta toista kohtaan kun aloitan uuden suhteen) mutta nyt siirryttiin vähän korkeammalle levelille.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   23.4.25 19:51:32

Ja toisessa veto laatikossa oli liukkaria ja nenäliinoja?

Lähettäjä: Tavis 
Päivämäärä:   23.4.25 19:53:14

"Pistäisin laatikkoon ja veisin exälle takas."

Näin. Mieti omalle kohdallesi. Haluaisitko alastonkuvasi jäävän pyörimään jonkun pöytälaatikkoon ja sieltä ehkä roskikseen sellaisenaan, tai pahimmassa tapauksessa vielä muidenkin nähtäväksi?

Lähettäjä: Huoh 
Päivämäärä:   23.4.25 19:56:47

Ehdottomasti eksälle takaisin..

Päivämäärä:   23.4.25 19:57:45

Tuota mietin itsekin, että on todella epäkunnioittavaa eksää kohtaan.

Päivämäärä:   23.4.25 20:02:08

oliko ex paremman näköinen

Päivämäärä:   23.4.25 20:16:09

Se tässä mun mielestä on sivuseikka

Lähettäjä: Aidan 
Päivämäärä:   23.4.25 20:36:14

Kysyosin et mitä exän kuvat tekee tietsikkalootassa? Niinku huvittuneena toivoen väliaikaratkaisuksi.

Itse haluaisin säästää kuvat omasta exästä ihan vain muistona siitä ajasta, ilman sen suurempia tunteita tai katseluita.

Päivämäärä:   23.4.25 20:41:23

” En oikein tiedä mitä ajan takaa. Ehkä jäsentelen ajatuksiani. Mielestäni jo se oli outoa, että täällä oli eksän tavaroita kun muutin (itse käyn läpi kunnioituksesta toista kohtaan kun aloitan uuden suhteen) mutta nyt siirryttiin vähän korkeammalle levelille.”

Kuinka pitkä aika erosta oli ennen kuin muutitte yhteen?

Päivämäärä:   23.4.25 20:55:57

1,5 vuotta. Eksä muutti suoraan nykyisensä luokse, en kuitenkaan usko, että asiaan liittyy suurempaa draamaa. Mieheni on käsitellyt eroa mielestäni kypsästi ja käynyt mm. Terapiassa jo eroprosessin aikaan (mikä alkoi jo ennen varsinaista eroa).
Toki en ole nyt ihan varma mitä tästäkään ajattelen, onko itselläni nyt ollut vaaleanpunaiset lasit päässä ja mies onkin ottanut siipeensä ja haikailee entisensä perään. En oikeastaan kyllä koe edes mustasukkaisuuttakaan.

Lähettäjä: pyh 
Päivämäärä:   23.4.25 21:01:12

Jos siellä eksällä on vauva tulossa sen uuden kanssa ja sinusta eroa tuntuu mies käsitelleen järkevästi niin tuskin haikailee, tai jos haikailee niin tietäen ettei muija takaisin ainakaan hetkeen ole tulossa. Hävitä ne kuvat sieltä sanomatta miehelle? Jos mieskin sanoi että jotain voi vielä löytyä, eikä itse ajatellut edes että no perkale exän alastonkuvia nyt ainakin.

Lähettäjä: Ruska 
Päivämäärä:   23.4.25 21:03:42

En halua vahvistaa sukupuolistereotypioita, mutta jotain eroja naisissa ja miehissä on, ja tämän kaltaisten asioiden kanssa miehet ei välttämättä usein tajua olla niin hienotunteisia tai edes muistaa tuollaisten olemassa oloa. Sinua antaisin miehelle ja sanoin, että löytyi, voitko hoitaa pois näkyvistä. Ymmärrän kyllä, että tuntuu kurjalta, mutta en usko että niitä mies on tahallaan hillonnut.

Lähettäjä: L 
Päivämäärä:   23.4.25 21:36:27

Minä sanoisin tuosta miehelle ja tosi napakasti. Kyllä tuollaiset asiat PITÄÄ siivota pois!

Jo se on ollut pöyristyttävää, että olet muuttanut taloon, jossa on ollut exän kamppeita, eikä mies ole vielä senkään jälkeen hävittänyt loppuja tavaroita, vaan sälyttänyt asian tavallaan sinun vastuullesi kertomalla paikat joista "saattaa löytyä vielä jotain". Mieti tämä tältä kantilta: sinä joudut OMASSA KODISSASI varomaan joitain paikkoja, koska siellä on exän tavaroita ja niistä tulee sinulle paha mieli, mutta nyt siellä SINUN KODISSASI on ollut exän alastonkuvia paikassa, jota sinun ei olisi pitänyt joutua varomaan.

Nyt ärähdät sille miehelle, että ne kuvat ja tavarat pitää olla pihalla talosta viikonlopun jälkeen. Eihän tuosta mitään tule, jos sinä olet omassa kodissasi vain yksi kynnysmatto.

Päivämäärä:   23.4.25 21:48:10

"Lähettäjä: Aidan
Päivämäärä: 23.4.25 20:36:14

Kysyosin et mitä exän kuvat tekee tietsikkalootassa? Niinku huvittuneena toivoen väliaikaratkaisuksi.

Itse haluaisin säästää kuvat omasta exästä ihan vain muistona siitä ajasta, ilman sen suurempia tunteita tai katseluita."

Juuri näin, millä oikeudella vaaditte hävittämään muistot menneestä.

Päivämäärä:   23.4.25 21:59:11

En pyytänyt hävittämään, mutta en halua niihin törmätä kun elän omassa kodissani.

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   23.4.25 22:25:02

Minulta varmaan lipsahtaisi se kuvakimara roskikseen jotenkin vahingossa :D enkä miettisi enää sen kummemmin koko asiaa. Jokaisella on menneisyys ja entisten suhteiden ja säätöjen kanssa kilpaileminen on turhaa. Vain tällä hetkellä on merkitystä. Jos sinua epäilyttää, niin teidän suhteessa on jotain mikä vaatii nyt korjaamista.

Lähettäjä: W 
Päivämäärä:   23.4.25 23:17:42

Kostaisin Hommaisin äijäkuvia, jättäisin löydettäväksi. Palauttaisin exälle nykyiset kuvat.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   24.4.25 08:11:28

Otsikon perusteella luulin, että ap:n ex oli otattanut itsestään valokuvia, jotka ap nyt löysi jostain vessan komerosta.

Päivämäärä:   24.4.25 08:31:16

Heittäisin kuvat takkaan ja /tai muuttaisin itse pois. Joku alastonkuvaidiootti ei olisi mieleiseni ihminen kuitenkaan.

Lähettäjä: Sari 
Päivämäärä:   24.4.25 08:41:18

Jaahas, mistäs nyt tuulee? Toisessa topicissa kerrotaan, kuinka ht-naisten mielestä korkeintaan exän etunimi tarvii tietää, mikään muu ei saa kiinnostaa.

Lähettäjä: D 
Päivämäärä:   24.4.25 09:10:41

Mitä tästä voimme oppia: kunnioittakaa itseänne edes sen verran, että kieltäydytte muuttamasta seurustelukumppanin taloon niin kauan kuin eksän tavarat ovat siellä.

Aloittaja, mies ei kunnioita ja arvosta sinua lainkaan. Hän odotti sinun muuttavan taloon, jossa on vielä hänen eksänsä omaisuutta ja jopa alastonkuvat jossain laatikossa.

Jos hän aidosti tahtoisi sinun parastasi ja suhteenne onnistuvan, hän olisi pitänyt huolen, että pääset ns. puhtaaseen pöytään. Sinä et ole hänelle prioriteetti, vaan vain seuralainen. Oikeasti rakastunut mies ei olisi missään tapauksessa ottanut riskiä, että koet jotain tuollaista.

Kaikkia kuvia (hääkuvat yms.) ei tietenkään tarvitse hävittää jos ei välttämättä halua, muistojahan ne ovat, mutta alastonkuvat, pussailukuvat ja vastaavat ehdottomasti pois. Muutkin sellaiseen albumiin tai laatikkoon, ettei nyksän tarvitse törmätä niihin.

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   24.4.25 09:18:15

Joku alastonkuvaidiootti ei olisi mieleiseni ihminen kuitenkaan

^ Ei kai sinun sen kuvissa esiintyvän eksän kanssa tarvitsisikaan seurustella? Ja heteromiehistä vaatimus, ettei naisen alastonkuvat saa kiinnostaa, sulkee pois kaikki ne joilla on testosteronituotantoa.
Mutta aloitus on tarinatädin (omasta päästään) keksimä ja sikäli turha. Mutta voihan siinä pärskiä ja kauhistella jos haluaa.

Lähettäjä: rina 
Päivämäärä:   24.4.25 10:04:45

Mun exällä oli tietokoneellaan kansio exänsä kuvalla varustettuna, josta ei jäänyt epäselvää millaisia kuvia kansio sisälsi. Mun tapauksessa exän exä tosin tuli myös kylään miehen kylkeen kihertämään "lapsia tapaamaan" mihin aikaan halusi. Nämä asiat kävivät ilmi vasta yhteenmuuton jälkeen... Huomasin olevani vuoden idiootti-palkinnon ansaitseva pelinappula heidän suhteessaan :D

Lähettäjä: Kaskas raappi 
Päivämäärä:   24.4.25 10:14:48

Kenelle raskas kaappi ja eksä on raskaana???

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   24.4.25 11:41:11

Eikö ihmisillä ole minkäänlaista itsesuojeluvaistoa? Olen tosin keski-iän ehtoon puolella mutta kuulostaa käsittämättömältä antaa itsestään intiimejä otoksia toisen haltuun.
Entä kiusaamiset, nolaamiset, maineen tahraaminen. Ja kaiken kaikkiaan harva on niin ihku että on edes edukseen alastomana.
Noloa..

Lähettäjä: Tavis 
Päivämäärä:   24.4.25 12:25:45

"millä oikeudella vaaditte hävittämään muistot menneestä."

Normaalisti olisin samaa mieltä. Mutta minun mielestäni alastonkuvat ovat erityisen henkilökohtainen asia nimenomaan kuvien kohteelle. Mielestäni siis alastonkuvien osalta kuvien kohteella on suurempi oikeus määrätä kuvien kohtalosta. Kuvien saajalla on varmasti tukuittain vähemmänkin yksityisiä kuvia, joita voi käyttää muistoinaan.

Päivämäärä:   24.4.25 12:32:57

"itse käyn läpi kunnioituksesta toista kohtaan kun aloitan uuden suhteen"

Minä toimin samoin, mutta ihan oikeasti kaikki ei toimi näin. En voi ymmärtää miksi, eikö ajatella, ei muisteta, vai mikä siinä on. Yksi eksäni säilytti edelleen hää- ja perhekuvia näkyvillä ja se oli tosi outoa. Laittoi pois, kun sanoin asiasta.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   24.4.25 12:34:47

Minä en tajua aloittajan hysteerisyyttä asiasta. Varsinkin jos on omakotitalo, jossa on useampi huone ja paljon kaappeja, ei niitä välttämättä jaksa kaikkia käydä yksityiskohtaisesti läpi. Ei kaikilla vaan ole aikaa, kiinnostusta ja energiaa siihen. jos eksän on pitänyt viedä omat tavaransa pois, silloin sitä mies todennäköisesti olettaa että eksä on näin tehnyt, eikä mieti sen enempää, että jossain laatikoissa vielä pyörii jotain eksän tavaroita.

Valokuvat (edes ne alastonkuvat) ei sinänsä välttämättä edes ole eksän, vaan ne voi olla miehen muistoja. Joo, ei niitä välttämättä tarvise eron jälkeen säilyttää, mutta ei sitä välttämättä myöskään tule ajatelleeksi käydä jotain valokuva-arkistoja läpi eron jälkeen.

Minun mieheni on kovin kiireinen: on lapsi siitä edellisestä suhteesta, paljon töitä, tärkeä harrastus ja tietysti minä, jolle mies onneksi myös järjestää aikaa. Eron jälkeen hänellä ei vain tullut käytyä kaappeja läpi ja eksä lähti ns. ovet paukkuen ja jätti ison osan tavaroistaan. Eikä mies muutenkaan ole kaikista järjestelmällisin ihminen eikä sitä tyyppiä, joka hirveästi murehtii että mitäköhän tuolla komeron perällä on. Ilmeisesti eksä oli samaa maata tässä suhteessa.

Kun sitten tuli yhteenmuuton aika, minä ilmoitin että haluan siivota kaapit, jotta saan omat tavarani mahtumaan. Mies kyllä auttoi paljon, mutta minä otin tuon tehtäväksi.
Paljon löytyi eksän tavaraa ja näitä sitten kasasin laatikkoon ja mies kuskasi eksälleen. Ei siinä sen kummempaa draamaa ollut.

joo alastonkuvat olisi olleet vähän hämmentävä löydös, mutta voin kyllä täysin uskoa että mies olisi puhtaasti vaan unohtanut sellaisten olemassa olon, jos selalisia olisi ollut ja ne olisi jääneet jonnekin laatikkoon pyörimään. Olisin nakannut sellaiset samaan laatikkoon muiden tavaroiden kanssa.

Lähettäjä: Mamba 
Päivämäärä:   24.4.25 12:41:02

Hävittäisin kuvat kaikessa hiljaisuudessa.

On meilläkin yöpöytä, jonka laatikoihin ei ole katsottu kuuteen vuoteen. En tiedä mitä siellä on. Voi olla vaikka seksileluja tai ihan mitä vaan. Siinä se töröttää ekana aamulla herätessä, mutta ei vaan ole koskaan tullut mieleen käydä sitä läpi. Ja siis minun tavaroitani on. Joten en laittaisi painoarvoa sille, että on tietokonelaatikossa, jos ei nyt ihan päälimmäisenä ollut.

Päivämäärä:   24.4.25 12:44:14

Kysyisin mieheltä että miksi exän naggekuvia on tietokonepöydän laatikossa. Vasta sen jälkeen tekisin johtopäätöksiä ja tietäisin, miten reagoida.

Päivämäärä:   24.4.25 12:50:43

Oma exäni löysi vielä viisi vuotta sen jälkeen, kun olin muuttanut sieltä pois, jotain minun valokuvia ison kasan (ei sentään alastonkuvia :D). En itsekään muistanut niiden olemassaoloa, eikä exä ollut missään vaiheessa käynyt kaikkia kaappeja läpi, joten olivat lojuneet jossain sen viisi vuotta.

Lähettäjä: Anu 
Päivämäärä:   24.4.25 12:53:43

Kuka yleensäkään ottaa alastonkuvia ???
Hohhoijaa, minkähänlainen tämä sinun uusi mies on ?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.