Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Oikeasti vaalea meikkivoide

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   23.4.25 15:21:06

Löytyykö miltään merkiltä oikeasti vaaleaa meikkivoidetta? Ihoni on todella vaalea ja pigmentiltään harmaa/sininen vai miksi sitä nyt kutsutaan, eli lähes kaikki meikkivoiteet ovat helposti myös liian keltaisia tai vaaleanpunaisia.

Suht peittävä saisi olla, muttei mikään maali kuitenkaan. Aurinkosuoja plussaa. Vesipohjainen mielellään…

Vinkata voi myös puuteria, aurinkopuuteria ja poskipunaa joka voisi sopia tällaiseen ihoon.

Re: Oikeasti vaalea meikkivoide

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   23.4.25 15:39:07

Itse jokunen vuosi sitten löysin smashboxilta oikeasti vaalean meikkivoiteen. Näemmä tuota samaa ei enää saa, mutta sieltä kannattaa ainakin katsoa

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   23.4.25 15:43:55

Oon laivalla töissä ja Chanelin vaalein on ok vaalealle iholleni

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   23.4.25 16:02:41

Lumenen vaalein, 00-sävy on ainakin minusta hyvin vaalea. Löytyy kevyempi ja peittävämpi meikkivoide.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   23.4.25 16:15:32

Minulla oli IT Cosmeticsin CC+ Cream Full-Coverage meikkivoide. Vaikka se oli ns. CC voide, tuo oli kyllä suhteellisen peittävä. Aurinkosuojakin on.

Luulen että itsellä oli se kaikkein vaalein sävy ja se jäi käyttämättä, koska oli liian vaalea. Yleensä ei tällaista ongelmaa ole, vaan vaalein sävy useimmiten minulle hyvä.

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   23.4.25 16:15:54

"Lumenen vaalein, 00-sävy on ainakin minusta hyvin vaalea. Löytyy kevyempi ja peittävämpi meikkivoide."

En tiedä onko Lumenen sävykartta sama kuin muutama vuosi sitten, mutta silloin 00-sävy oli lämmin eli kellertävä, eli ei sovi aloittajalle joka kuvauksensa perusteella on viileä. Lumenen 0-sävy oli viileälle, erittäin vaalealle iholle.

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   23.4.25 16:17:43

Ei kun korjaan, 0-sävy oli siis neutraali eli sopii jos ei ole _tosi_ viileä tai lämmin sävyltään. Tosi kylmälle ihonsävylle neutraali saattaa olla hyvä valinta, koska jos laittaa kylmälle kylmän sävyn niin lopputulos voi olla vähän semmoinen possunpinkki, ja jos liian lämmin niin näyttää sairaalta.

Lähettäjä: Ninni 
Päivämäärä:   23.4.25 16:59:24

Jälleen kerran Lily Lolo mineraalimeikkivoide. Käytän itse talvisin sävyä Blondie ja olen vaalea. Heillä on vaaleampiakin. Ohella käytän aina saman sarjan poskipunaa tyyliin hohtava persikka.

Lähettäjä: Ida 
Päivämäärä:   23.4.25 18:07:27

Itse olen todella kalpea ja käytän lorealin infallible 24h vaaleinta sävyä, lily lolo bb voide toisena

Lähettäjä: Iluna 
Päivämäärä:   23.4.25 18:13:58

Kannattaa tsekata korealaisen kosmetiikan puolelta, monilla sen puolen brändeillä vaaleille ihoille hyvin sävyjä. Minulla taitaa tällä hetkellä olla skin79 voide

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.