Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Bonprix-kokemuksia?

Lähettäjä: mä 
Päivämäärä:   22.4.25 14:41:37

Alkanut yhden bleiserin vuoksi pyöriä mainoksia ja ihan kivannäköisiä vaatteita tuolla on. Ja edullisia.

Onko laadusta kokemuksia? En halua ostaa paitaa, joka ekasta pesusta menettää mallinsa tai muuten ns. kertakäyttövaatteita.

Eli kaipaan kokemuksia!

Re: Bonprix-kokemuksia?

Lähettäjä: Putte 
Päivämäärä:   22.4.25 14:44:06

Mä oon tykänny laadusta!

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   22.4.25 14:49:08

On ollut ihan hyvälaatuista kamaa, mutta joskus saa odotella pakettiaan pitkäänkin.

Lähettäjä: Toksinen 
Päivämäärä:   22.4.25 14:53:49

Laatu on hyvä, tuotteet on aina olleet sitä mitä on tilannut ja paketit tulee viimeistään n. 2 viikon päästä viimeistään tilauksesta, mutta aina on tullut perille.

Suosittelen kyllä!

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   22.4.25 15:02:23

Mä oon tykännyt noiden farkuista. Just oikeen pituisia tälläiselle läskille lyhytjalksiselle kun yleensä isommassa koossa lahkeiden pituus liikaa. Muita vaatteita en oo oikein jaksanut katsella kun on niin paljon. Se vähän ärsyttävää ettei saa klarnalla maksettua vaan tulee lasku ja siinä tais olla eräpäivä aikalailla heti.

Lähettäjä: B 
Päivämäärä:   22.4.25 15:05:17

Hyviä kokemuksia. Palauttaminen on tehty hieman hankalaksi, mutta onnistuu kyllä. Niiden kirjanpito palautuksista on mitä sattuu, useamman kerran on tullut karhulasku tuotteesta jonka olen palauttanut, mutta kun laittaa aspaan viestiä niin kuittaavat että ok.
Vaatteet vaikuttaa vähintään H&M-laadulta ja koot ovat suhteellisen reiluja.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.4.25 15:08:27

Hyviä vaatteita ja hyvä laatu. Koot pitää paikkansa, paitsi takista tilasin 1-2 kokoa isomman ja hyvä että tilasin kun hihojen leikkaus oli hartioista kapea, kuten hm ja muista vastaavista myös. Mutta paidat, housut, mekot alusvaatteet on kaikki just sen kokoisia kuin ilmoitetaankin. Ovat perillä tilauksesta 2 vk sisällä, yleensä viikossa. Palautuskäytännöstä ei ole kokemusta kun en ole käyttänyt.

Lähettäjä: Reku 
Päivämäärä:   22.4.25 15:13:15

Hyvä ja kestävä laatu. Ostin pari siistiä kauluksellista tpaitaa paremmiksi ratsastuspaidoiksi. Tykkään kun ovat semmoista puuvillasekoitetta ettei hiki pinty. Ihan todella halpoja.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   22.4.25 15:23:54

Ainakin alkkarit (sellaiset saumattomat stringit) kulahtivat heti.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.4.25 16:08:32

ei valittamista. palautus sujui myös hyvin (tilasin kerran vahingossa vääränlaisen tuotteen, palautus ei siis johtunut tyytymättömyydestä)

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   22.4.25 17:17:27

Kiitos. Ehkä siis ostan bleiserini tuolta.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   22.4.25 17:21:45

Pari t-paitaa nyppääntyi ekassa pesussa, muuten laatu on ollut ok.

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   23.4.25 09:07:00

Toppatakin tilasin mutta palautin kun oli huono laatu. Kangas oli pehmeä kuin nenäliina, ois hetkessä ollu nukkanen, likanen ja pilalla.

Lähettäjä: multakulta 
Päivämäärä:   23.4.25 09:20:29

Laadultaan ihan OK-tuotteita, ei mitään ihmeellisiä.

Vaatteet on vaan oudon lyhyitä ja leveitä. Toki itse olen pitkä, mutta silti tuntuu vähän oudolta miten jonkun esim. mallin päällä maximekon pituus itselle on just ja just helma polveen saakka. Ei ole muiden merkkien kanssa ollut tätä ongelmaa.

Lähettäjä: Y 
Päivämäärä:   23.4.25 12:22:47

Tilasin mekon joka oli puolisääreen mallin päällä ja tällaisella 160cm pitkällä ylsi varpaisiin. Osassa vaatteissa mitoitus on tosi reilu varsinkin jos on näitä 40/42 kokoja. Pelkkä 40 on sitten naftimpi.

Lähettäjä: Juu 
Päivämäärä:   23.4.25 12:54:35

Olen tilannut paljon eri vaatteita (t-paitoja, aluspaitoja, neuleita, housuja, mekkoja, uimapukuja jne). T-paidat ja mekot omasta mielestä vähän reilumman kokoisia kuin taas esim. Neuleet. Oversize koko on aina reilumpaa ja väljempää mikä kannattaa huomioida. Olen aina ollut isopohkeinen, reitevä ja pylly löytyy ja yllätyin housuissa, että piti ottaa paljon pienempää koko kuin tavallisesti käytän.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   23.4.25 14:54:44

Kaikki on tullut mitä on tilattu, sekä itselle että puolisolle. Myös alusvaatteet yllättävän laadukkaita, verraten hintaan.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   23.4.25 18:40:18

Olen tykännyt!

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.