Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mistä etsiä kissaa

Lähettäjä: kis 
Päivämäärä:   21.4.25 16:03:09

Tori.fi on tiedossa ja facessa näkyy olevan useampi ryhmä. Onko muita sivustoja mistä ettiä kissaa? En siis mitään rotukissaa etsi.

Re: Mistä etsiä kissaa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.4.25 17:20:02

Paikalliset löytölät ja eläintalot

Päivämäärä:   21.4.25 21:04:09

Tänne markkinoille meinasin itse laittaa kohta myyntiin

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   22.4.25 13:17:33

Ne menee niin äkkiä kun nykyään on lähes rikollista pentuja tehdä eikä meinaa mihinkään saada ilmotuksia laitettua. Itse juuri myin viimeiset pennut 600 euron kappalehintaan, leikkautin oman isäkollin ja kohta myös nartun. Kunpikin sisäkissoja, tarhassa vain ulkoilevia, viimesen päälle hoidettuja mutta ei auta, rikollinen kun olen ihmisten mielestä, niin parempi lopettaa.

Lähettäjä: Kollikatit katoaa 
Päivämäärä:   22.4.25 13:42:55

Niinpä^
Millä sitä kollikattia pitää täällä maaseudullakaan enää?
Luuhaa toisten pihoissa sitten kiima-ajan ja saa pelätä koska tulee kotiin vai tuleeko. Tyttökissan omistajat voivat tietysti kiittää palveluksesta tai sitten ei....
Yleensä lisääntyvät kollit ovat käytännössä kadonneet maisemasta.
En tiedä mistä kunnon maatiaiskissan saisin enää kun noista nykyisistä aika jättää.

Että etsittävää riittää kuule tulevaisuudessa aina vaan enemmän. Maailma menee perin mahdottomaksi paikaksi leikkaamattomalle kissalle.

Päivämäärä:   22.4.25 13:47:47

Kysele kunnaneläinlääkäriltä. He kiertävät tiloja ja tietävät, missä pentuja on.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.4.25 13:52:20

Itseä kiinnostaisi mistä saisi leikkaamattoman kollin hoitoon :D olisi toiveena saada pentuja

Lähettäjä: llll 
Päivämäärä:   22.4.25 14:27:59

Kohtahan ei ole kuin populaatiokissoja saatavilla, kuka sitten sellaisia haluaa.

Kissoja ei saa pitää kuin lukittuina sisälle ja valjaissa tai aidattuna ulkona ja määrä vähenee koko ajan. Kymmenen vuoden päästä ei varmaan maatiaisia täällä enää olekaan kun hihhulit kieltää ne. Rotukissoja vielä vähän ja tosi lajinmukaista elämää elellen..

Mutta pääasia että kissat eivät saa kulkea vapaana, eikä hevoset juosta kilpaa.

Lähettäjä: N63 
Päivämäärä:   22.4.25 14:54:54

Kissat ovat aina etsineet minut. Nytkin mahan päällä hyrrää lumihangesta puolikuolleena löytämäni kissa, ollut minulla pian 15 vuotta. Toinen nykyinen kiipesi ikkunasta sisälle ja sille tielleen jäi. Universumi näyttää kissan puutteen poistavan.

Lähettäjä: mizz 
Päivämäärä:   22.4.25 15:27:25

Torit ym. on täynnä myytäviä kissoja. Aloittaja etsii siis ilmaista tai halpaa kissaa.
Onneksi maatilatkin ovat nykyään niin valveutuneita, että vahinkopentueita ei enää synny 3* vuodessa ja pentuja tapeta kun kaikille ei löydy kotia.
Maksa kissasta, kuluja tulee jatkossakin eläinlääkäristä, laadukkaasta ruuasta, rokotuksista, madotuksesta ja steriloinnista. Kissa ei kiitoksella elä, vaikka sellainen huono sanonta onkin olemassa.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   22.4.25 15:28:53

Voi hellallettas kun pitää uhitella lopettamisella jos joku nettialusta ei anna tehdä ilmoitusta. Laita lappu Prisman ilmoitustaululle seuraavalla käynnillä.

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   22.4.25 18:50:25

En uhittele lopettamisella vaan lopetin.

Lähettäjä: Voivoi 
Päivämäärä:   22.4.25 19:51:03

naurattaa aina kun joku pienipäinen reppana höpöttää että "hihhulit" kieltää heidän kissojensa vapaan ulkoilun ja kaikki muukin eläinparkojen väärä kohtelu estetään. loppuu vielä elukat maailmasta sen takia, haha!

Päivämäärä:   23.4.25 02:27:51

"Itseä kiinnostaisi mistä saisi leikkaamattoman kollin hoitoon :D olisi toiveena saada pentuja"

Meiltä olis saanut vielä viime viikolla. Nyt laitettu kapseli niin 1-2vuotta menee että pentuja taas pystyy tekemään.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   23.4.25 07:19:15

. Missäpäin sulla on tulossa pentuja myyntiin? Poikakissa etsinnässä.

Päivämäärä:   23.4.25 07:21:00

Ei hihhulit voi mitään hiirikissoja kieltää.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.