Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Petin ystävän miehen kanssa

Lähettäjä: - - - 
Päivämäärä:   20.4.25 23:41:41

Siis ihan hirveä fiilis. Olen tuntenut kummatkin suht kauan, ikinä en ole tätä miestä kohtaan mitään tuntenut. Nyt yhtäkkiä yhteisessä illanvietossa sitten mies osotti kiinnostuksen merkkejä ja lähdin kännipäissään mukaan. Onneks tilanne ei mennyt pidemmälle kun sanoin miehelle tästä, että tämä ei ole nyt reilua kaveria kohtaan. Kaveri oli siis muualla.

Noh nythän en saa tätä miestä pois päästäni. Puhuttiin asia halki ja sovittiin että tämmöstä ei enää tehdä. Ajattelin ottaa hiukan etäisyyttä nyt kyllä kumpaankin. En haluaisi kertoa asiasta ystävälle sillä en halua menettää häntä, tiedän että tein tosi tyhmästi ja mieskin oli tosi katuvainen. Onneksi tulin järkiini ja asia ei pidemmälle edennyt mutta silti en usko että tuo oli suhteen rajojen sisäpuolella.

Re: Petin ystävän miehen kanssa

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   20.4.25 23:48:09

Jos mitään ei tapahtunut niin miksi pitäisi kaverille kertoa? Vai tapahtuiko sittenkin?

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   20.4.25 23:51:13

Annat siis kaikille, jotka sut huolii tai vähänkin osoittaa kiinnostusta.

Työstäpä sitä, ehkä ihan terapiassa asti

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   20.4.25 23:55:15

Anteeksi nyt ap, mutta millainen ystävä olet, kun kävi edes mielessä menn äywtävän miehen matkaan?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   21.4.25 00:03:14

Kaverille olisi kyllä asiallista kertoa, että mies vokottelee muita.

Päivämäärä:   21.4.25 00:07:55

No siis flirttailua, sylissä istumista ja pussailua.

Ja en kyllä antanut miehelle mitään vaan siitä kieltäydyin.

Päivämäärä:   21.4.25 00:08:58

Eli mies olisi kyllä pannutkin. Et taatusti ole ainoa yritys. Kerro kaverille.

Päivämäärä:   21.4.25 00:11:05

Sanoisin kaverille, silläkin riskillä että kaveruus päättyy. Hän ansaitsee parempaa.

Päivämäärä:   21.4.25 01:25:36

Joo olisi kyllä pannut. Ripitin miestä ihan huolella asiasta niin oli aika katuvainen. Kuulemma ei sovi alkoholi hänelle ja mitä muuta selittikään.

Päivämäärä:   21.4.25 01:41:06

Sulla ei kyllä ole varaa ripittää miestä kun itse olet ollut aktiivisena mukana

Päivämäärä:   21.4.25 02:15:26

No en olisi ikinä moista hommaa alottanut enkä minä ole tässä se varattu osapuoli.

Päivämäärä:   21.4.25 02:18:51

Vaikket ole varattu, niin kyllä sinunkin pitäisi olla lojaali ystävääsi kohtaan. Ihan yhtä väärin sinä teit häntä kohtaan.

Lähettäjä: wwww$$€€5::;; ÷÷÷÷ 
Päivämäärä:   21.4.25 07:03:52

Sellanen ystäväi entinen ystävä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.4.25 07:33:45

Kai nyt aiot kertoa kaverillesi?

Päivämäärä:   21.4.25 08:32:44

- - -: Ulkoista itsesi kaverisi elämästä. Heti.
Et ole hänen ystävyyden arvoinen

Lähettäjä: Ikuinen suru 
Päivämäärä:   21.4.25 08:34:38

Mitä mä taas luin. Siis muija istuu ystävänsä miehen sylissä pussailemassa ja sitten "ripittää miestä"?

Molemmille kenkää. Siis voi oksetus mitä toimintaa.

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   21.4.25 08:43:01

Hyvä, että ymmärrät edes hävetä. Olen ollut vastaavassa tilanteessa ihmisenä, jota petetään ja tämä entinen ystäväni ei ymmärrä edes hävetä (hän oli aktiivinen osapuoli, joka iski puolisoani -näin todisteet tästä). Esittää kuin mitään ei olisi tapahtunut ja yrittää olla täysin normaalisti. Antaa välillä jopa asennetta kun törmäämme ja puhun muutaman, kohteliaan lauseen. Yritti jopa kysyä majapaikkaa luotani kun on täällä päin!

Uskomatonta.

Mutta aloittaja, annoit tilanteen mennnä noinkin pitkälle. Kannatta miettiä miksi. Ja työstää asiaa itsekseen. Olet tehnyt jotain peruuttamatonta, myönsitpä sitä kaverillesi tai et. Tehtyä ei saa tekemättömäksi.

Itse voisin tuollaisessa tilanteessa antaa anteeksi jos tekijä kantaisi kaiken vastuun teostaan, katuisi aidosti ja hakeutuisi esim. terapiaan työstämään ongelmiaan.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   21.4.25 08:43:31

Entisiä olisivat sekä ukko että niin kutsuttu kaveri.

Päivämäärä:   21.4.25 08:52:11

Minäkin tässä olin sitä mieltä, että ap käyttäytyi järkyttävästi, mutta vielä kamalampaa oli, ettei näe omassa toiminnassaan juurikana väärää, kun hän ei ole varattu, mies kyllä. Ei tulisi mieleenkään pussailla ja istua omien ystävien miesten sylissä, vaikka nämä jotain kiinnostusta esittäisivät.

Pidän myös itseäni vapaamielisenä, halailen ja saatanpa poskellekin pussata jotain ystävää sukupuolesta riippumatta, joskus jopa pusun muutoinkin, mutta jos en sitä miehen nähden tekisi, niin sitten on menty liian pitkälle.

Lähettäjä: Kk 
Päivämäärä:   21.4.25 09:02:36

Kamalaa käytöstä molemmilta. Känni ei ole mikään tekosyy.

Lähettäjä: Å 
Päivämäärä:   21.4.25 09:05:45

Todellakin nyt on aloittaja tehnyt väärin ystäväänsä kohtaan. Mies on kuspää mutta aloittajan olisi pitänyt heti ensimmäisestä flirtin merkistä pistää stoppi miehen oksettavalle käytökselle. Koskaan ei täysjärkinen ihminen ole niin humalassa että lankeaisi YSTÄVÄN miehen ala-arvoiseen käytökseen.

Nyt on itsetutkiskelun paikka, oliko tämä käytös sinulta tarvetta todistella että olet jotenkin haluttavampi kuin ystäväsi? Onko sinulla itsetunto-ongelmia? Vai kenties narsistisia piirteitä, uskot että kaikki ovat ihastuneita sinuun?

Älykäs ihminen ei toimi noin. On silkkaa typeryyttä selittää että mieshän siinä varattu oli ja väärin teki, kun sinun moraalisi petti pahemman kerran. Et osannut olla lojaali ystävällesi.

Lähettäjä: Petetty 
Päivämäärä:   21.4.25 09:12:39

Jep, jos on pettäjän luonne niin on.
Minun ex-mies teki tätä samaa pari kertaa, saman naisen kanssa.
Nyt odotan että uuden naisystävän kanssa sama homma vaan jatkuu.

Lähettäjä: Hehe 
Päivämäärä:   21.4.25 09:26:56

Mies osoitti olevansa uskotonta sorttia ja sellainen on (ex) kaverisi ongelma.

Sinä sinkkuna periaatteessa voit mennä mukaan kenen tahansa miehen vokotteluihin.

Menit sit kuitenkin kaverisi miehen kanssa kiehnäämään :D " Kännipäissäsi " :DDD

Lähettäjä: qwerty 
Päivämäärä:   21.4.25 10:10:00

Aloittaja on järkyttävä, turhaa ripittää miestä asiasta. En koskaan tekisi noin kaverille. Enkä kenellekkään muullekkaan. Jos siis tietäisin että mies on varattu. Ainahan ne ei kerro. Mut kerro kaverillesi minkä takia lopetat kaveruussuhteen, koska et ole enää sen arvoinen

Päivämäärä:   21.4.25 10:13:25

Ja ikää oli 14v ?

Lähettäjä: LLR 
Päivämäärä:   21.4.25 10:24:02

Otsikko ja teksti ei kohtaa - ap ei ole pettänyt ketään kenenkään kanssa.

Päivämäärä:   21.4.25 10:28:10

Ap on pettänyt ystävänsä luottamuksen, tämän ystävän miehen kanssa. Sekä mies, että ap ovat pettäneet. Ei pettämiseen parisuhdetta tarvita. Suhde se on ystävyyssuhdekkin.

Päivämäärä:   21.4.25 16:41:20

LLR, kyllä ap on pettänyt ystävänsä luottamuksen pussailemalla ja istumalla ydtävänsä miehen sylissä. Ja nyt vielä kehtaa ripittää miestä, vaikka on itse yhtä syyllinen tässä.

Hattu kouraan ja kertomaan, ettet ollut ystäväsi luottamuksen arvoinen. Ystävä voi sitten itse arvioida, mitä tekee jatkossa sinun tai miehensä suhteen. Vai aiotko odottaa, että mies kertoo?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   21.4.25 18:20:18

"Mitä mä taas luin. Siis muija istuu ystävänsä miehen sylissä pussailemassa ja sitten "ripittää miestä"?

Molemmille kenkää. Siis voi oksetus mitä toimintaa."

No siis tämä. Etkö oikeasti k e t ä ä n muuta miestä saanut kuin tuon, jos on miehen tarvetta.

Lähettäjä: Stul 
Päivämäärä:   21.4.25 18:43:03

Vain täysi lutka istuu YSTÄVÄNSÄ miehen sylissä tuolla lailla. Mä en naisena usein käytä toisista naisista tuota termiä, mutta aloittajaan se sopii, lutka. Huorakaan karkeasta sävystään huolimatta ei ole sopiva termi, huoraaminen on kuitenkin ammatin harjoittamista ja nykyisin puhutaan seksityöstä. Mutta lutka on lutka, oikea emänarttu.

Lähettäjä: Tiivitaavi 
Päivämäärä:   21.4.25 18:51:42

Voisitko ap kertoa miks ripitit miestä, kun itse olit siinä touhunnassa ihan yhtälailla mukana?

Kai muuten tiedät, että känni ei ole tekosyy millekään?

Päivämäärä:   21.4.25 19:22:50

Kylläpä te jaksatte noin pienestä laittaa maailman sekaisin.

Mitään suurempaa ei tapahtunut. Suut kiinni molemmilta ja elämä jatkuu!

Sitten vain pidät huolen, ettei enää vastaavaa. Eikä myöskään puolen vuoden kuluttua avautumista "kun en voinut elää tän syyllisyyden kanssa"...

Päivämäärä:   21.4.25 19:58:01

Käy aloittajan ystävä sääliksi. Eipä tarvitse vihollisia olla, kun "ystävä" ja mies ovat tuollaisia.

Päivämäärä:   21.4.25 20:31:59

Ihan sen takia ripitin että kun oli alottanut koko homman. En ikinä kuvitellutkaan hänestä tommosta ja kun kysyin miksi toimi noin ni kuulemma alkoholi ei hänelle sovi. Sovittiin että oli eka ja vika kerta, oli tosi katuvainen ja itki sitten vielä kun pää tais vähän selvitä. En tiedä edes miksi lähdin mukaan, en ole ikinä kattonut sillä silmällä ja monet kerrat kaljaa hänen kanssa ottanut ja ihan kavereita ollaan oltu.

Sovittiin et voidaan olla ystäviä jatkossa ja että mulla ei ole mitään häntä vastaan ja hänellä minua. En halua mieheltä perhettä viedä ja pettää hänen luottamusta. Jos kertoisin niin liian moni asia menisi vituiksi, ei minua oma kohtalo kiinnosta mutta miehen ja ystäväni. Jos tilanne ei kuitenkaan ole toistumassa.

Päivämäärä:   21.4.25 20:36:15

- - - , olet jokovtrolli tai kaksonaismoralisti. Tangoon tarvitaan kaksi ja olet ihan yhtä syyllinen, kun osallistuit. Oikea ystävä olisi jo alkuun sanonut, että ei kiinnosta, kun seurustelet Tiinan kanssa eikä kuulu tapoihin tällainen toiminta.

Edelleen, hattu kourassa ystävän pakeille ja kerrot, että nyt tuli tehtyä väärin. Päättäköön hän sitten, mitä tekee.

Päivämäärä:   21.4.25 21:14:47

Olen Ällön kanssa eri mieltä, ei missään tapauksessa kannata mennä tunnustamaan hommaa kaverille. Se mies aivan takuuvarmasti on sylitellyt muidenkin kanssa ja tekee sitä jatkossakin. Älä sekaannu muiden asioihin, mutta älä myöskään ole enää lutka.

Mikään todellinen ystävähän et ole, todellakin heti kärkeen muuten olisit torpannut tyypin likistelyt.

Päivämäärä:   21.4.25 21:20:07

Stul, onko sitten parempi, jos mies kertoo asiasta aloittajan ystävälle? Molemmissa tapauksissa ystävyys on luultavasti entinen.

Siinä tapauksessa, jos ap tietäisi tuon miehen pussailleen muiden kanssa, niin ei välttämättä kannattaisi kertoa tai miettisin asiaa tarkkaan, mutta jos itse on ollut tuo petollinen osapuoli ja pussaillut ja koettaa jatkaa kuin ei mitään ei olisi ollutkaan... Aloittajan ystävä tuntee itsensä jatkossa monin verroin petetymmäksi.

Päivämäärä:   21.4.25 21:30:34

Ei tuossa oikein ole mikään parempi. Vähiten sotkua tulee jos aloittaja ei mene tunnustamaan itse. Hän voi häipyä näistä " kavereistaan " takavasemmalle jos pska lentää tuulettimeen, selitellen lyhyesti että se oli typerä kännivirhe. Ehkä hänen kannattaa ottaa muutenkin etäisyyttä heihin.

Ja ajattelen sen petetyn ystävänkin tilannetta. Heillä on perhe ( oletetusti siis lapsiakin?). Jos ei olisi perhettä, senkun kertoisi. On väärin ajatella, että se petetty ystävä elelee sinisilmäisen onnellisena tietämättä mitä hänen selkänsä takana tapahtuu, ja lasten takia olisi paras että turvat pysyvät kiinni.

Voi olla myös paras kertoa? Eikös sitä sanota, että asiat järjestyvät? Siellä laitetaan kämppä myyntiin tai jotain ja kerrotaan lapsille että isi ja äiti muuttavat erilleen. Kenties parasta kaikille ikinä.

Jos tietäis?

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   21.4.25 21:36:45

Mulle ystäväni mies paljasti joskus useampi vuosi sitten ihan selvinpäin, että on ollut aina ihastunut minuun ja minun kanssa olisi halunnut olla mieluummin, mutta tyytyi ystävääni kun ei saanut minua. Heillä oli tuolloin kaksi pientä lasta ja totesin, että minä en mainitse tuosta ystävälleni mitään ja en todellakaan anna mitään vastakaikua hänen miehelleen, vaan kielsin omalta osaltani koko asian. Pari vuotta sitten erosivat ystäväni aloitteesta, mutta eri syystä. En voisi koskaan, edes kännissä, kuvitella sekaantuvani ystävieni tai perheenjäsenien puolisoihin, oksettava ajatus.

Päivämäärä:   21.4.25 22:39:40

Aloittaja ja mies ovat molemmat oksettavia. Ei ole olemassa yhtään hyvää syytä miksi noin kävi. Mies todennäköisesti panee muuallakin. Kehtaatko aloittaja katsoa ystävääsi silmiin tuon jälkeen? Oletko varma ettei kukaan nähnyt tai arvannut ettei vaan juorut tavoita kaveriasi? Joko kerrot kaverillesi tai otat reilusti etäisyyttä ja annat ystävyyden kuolla.

Minulle on useammankin kaverin mies ja jopa muutama miehen oma kaveri ehdotellut kaikennäköistä vuosien varrella, mutta en ole koskaan antanut näille mitään vastakaikua enkä todellakaan ymmärrä millainen idiootti aloittaja on kun kuvittelee että hn voi käytöstään mitenkään selitellä. Olet heikko ihminen.

Päivämäärä:   22.4.25 00:12:52

Sairasta. Et ole ystävä. Paitsi jos kerrot ystävällesi sinun ja hänen miehensä toimista, niin voitte pelastaa suhteenne. Mutta se mies on läpeensä sittisotniaisen kakkaa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.