Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä asioita vuokraisit omaisuudestasi?

Lähettäjä: airbnnn 
Päivämäärä:   20.4.25 16:31:42

Mitä kaikkea voisit vuokrata omasta omaisuudestasi muille käyttöön rahaa vastaan? Esimerkiksi Ikean lamput, Marimekko tyynyt, matot, Iittalan astiaston, koiran, luistimet, kissan, sohvan, polkupyörän....miksi vain tyytyä asunnon vuokraamiseen?

Re: Mitä asioita vuokraisit omaisuudestasi?

Lähettäjä: Puuro 
Päivämäärä:   20.4.25 16:34:25

En mitään, koska en luota että vuokraaja kuitenkaan kohtelisi asioita riittävän hyvin. Pidän itse hyvin tarkkaa huolta tavaroistani, koska haluan että ne kestävät eikä tarvitse usein ostaa uusia.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   20.4.25 16:40:09

Asunto on vuokralla ja loppu omaisuus pysyy omassa käytössä.

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   20.4.25 17:52:37

En mitään. Sijoitustarkoitukseen erikseen ostettua tavaraa toki voisin vuokrata, mutta en omassa käytössä olevaa tai mitään mitä haluaisin säilyttää itselläni myöhempää käyttöä varten.

Päivämäärä:   20.4.25 17:56:52

Voisin vuokrata autoa, polkupyörää, traktoria, peräkärryä, mökkiä, saunaa, astiastoa, pesuria ja tuon tyylistä. En vuokraisi kotiani, hevosiani, koiriani tms.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   20.4.25 18:09:39

Asuntoa vuokraan, mutta mökkiä en vuokraisi. Siellä saisi tehtyä suhteessa enemmän vahinkoa, jos ei osaa käyttää asioita, esim saunaa tms.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   20.4.25 18:36:00

No voisin vuokrata astiastoja ja lasistoja.
Ja paria iltapukua.

Sijoitusasuntoja vuokraamme jo, ja peräkärryä ja traikkua.

Hevosiani en vuokraisi ikinä.

Lähettäjä: Minttumeloni 
Päivämäärä:   20.4.25 22:48:26

Miksi vuokraisin, ja kuka noita aloittajan luettelemia tavaroita muka haluaisi vuokrata?

Päivämäärä:   20.4.25 22:55:23

Astioita tai jonkun sohvan voisi vuokrata juhliin tai jos tulee vieraita. Koiraa voisi vuokrata harrastukseen, kissaa tai koiraa hiirijahtiin tai vaikka kokeiluun, onko allerginen. Luistimia retkeilyyn. Samoin polkupyörää.

Ja edelleenkään en vuokraisi ketään elävää kenellekään.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.4.25 23:10:29

Ainut mitä voisin vuokrata on hevonen. Lemmikkieläimiä en ikinä vuokraisi.

Lähettäjä: ääh 
Päivämäärä:   21.4.25 10:32:14

Ei mulla ole oikein mitään mitä voisin vuokrata tai mitä joku haluaisi vuokrata. Jotain käyttötavaraa olen antanut ystäville tai sukulaisille niin sanotusti ikuisuuslainaan eli tiedän etten niitä koskaan takaisin saa tai jos palautuu niin vasta kun ovat rikki. Joskus "laina" on yksinkertaisempaa kuin "antaa omaksi". On mulla itsellänikin muutama huonekalu ikilainassa. Annan takas jos omistaja niitä joskus kaipaa, muuten pysyvät mun matkassa. Esimerkiksi kun äitini ei löytänyt paikkaa yhdelle laadukkaammalle matolle se muutti mun luo. Kun hänellä taas oli sille käyttöä, palautin maton. Muutama vuosi eteenpäin ja matto siirtyi taas mulle.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.