Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kannattaako vain luovuttaa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.4.25 12:02:48

Sellaisten ihmisten suhteen, jotka eivät suostu näkemään omien tekojensa vaikutuksia ja kykene näkemään asioita myös vastapuolen kannalta?

Olen aivan loppu pariin tällaiseen, jotka omilla teoillaan kuormittaneet ja aiheuttaneet minulle stressiä. Vaikka olen useasti pyytänyt lopettamaan ja jättämään minut tekemään työni rauhassa, he ovat silti jatkaneet. Olen pyytänyt asiallisesti sekä eri äänenpainoilla, myös huutaen. Lisäksi he puhuvat kaikille vain sitä omaa näkökulmaansa, eivätkä koe kohdelleensa minua millään tavoin väärin. Kommentit ovat luokkaa: omat olivat päätöksesi. Niin no, riittävästi kun kuormittuneena ahdistetaan nurkkaan, niin teet mitä vain jotta tilanne helpottuisi. Tuntuu, että oma elämä on ollut yhtä alamäkeä, koska nämä ihmiset ovat olleet elämässäni. He eivät halua kuunnella. Tämä ei tilanteena ole kuitenkaan sillä tasolla, että voisi lähestymiskieltoa hakea.

Re: Kannattaako vain luovuttaa

Päivämäärä:   20.4.25 12:28:33

Tietenkin kannattaa luovuttaa. Eivät ihmiset muutu sinun mielesi mukaisiksi, vaikka kuinka käskisit ja käyttäisit siihen loppuelämäsi.

Lähettäjä: ...... 
Päivämäärä:   20.4.25 12:30:25

Siis onko ne työkavereita? Vaihda työpaikkaa. Tuollaiset ei muutu.

Päivämäärä:   20.4.25 12:40:34

Kyllä, työkyky meni toistaiseksi. Olisi pitänyt lähteä aiemmin, en vain pystynyt. Ja nythän nämä samat ihmiset soittelee perään, varmaan toiveissa että palaan sinne tekemään heidänkin työt. Olin hyvä työntekijä.

En haluaisi valittaa, mutta nykytilanne tekee vain surulliseksi ja väsymys taustalla. Jotenkin kai yrittää ymmärtää ja ratkaista syy-seuraus suhdetta, mutta silti haluaisin voida jättää tämän kaiken taakseni. Nykyinen vointi kuitenkin muistuttaa siitä jatkuvasti.

Lähettäjä: termistö 
Päivämäärä:   20.4.25 13:44:28

Ne on nykyään "Suukkoja"

Lähettäjä: termistö 
Päivämäärä:   20.4.25 13:44:50

Uups sori, väärä topa. Arvaatte varmaan mikä :D

Päivämäärä:   22.4.25 07:01:25

Luovuta. Valitettavasti tällaisia ihmisiä on nykyään yhä enemmän.
Ja kyllä, niiden kanssa et ikinä voi voittaa, koska kaikki on oma vikasi aina: et ole puolustanut itseäsi, olet ollut väärässä seurassa, olet kynnysmatto tai uniikki lumihiutale, joka valittaa turhasta.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.