Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Poistetun wa viestin palautus ios

Lähettäjä: Hahmo 
Päivämäärä:   20.4.25 08:55:56

Nyt on kuulkaa ladyt semmoinen ongelma, että rikosilmoitusta varten minun pitäisi nähdä viime yönä tullut viesti. Wa varmuuskopioituu 23.59 ja viesti oli tullut tunnin päästä. Aamulla oli poistanut. Millä ilveellä kaivan tämän? Androidissa ilmeisesti olisi lasten leikkiä

Re: Poistetun wa viestin palautus ios

Lähettäjä: Peukku 
Päivämäärä:   20.4.25 10:27:59

Asetukset-Ilmoitukset ja sieltä ilmoitushistoria

Lähettäjä: Aidan 
Päivämäärä:   20.4.25 11:41:11

Oon miettiny mihin varmuuskopioita tarvii, enkä ole pitänyt päällä. Olis pitäny. Mies pisti sellaista viestiä, että on ollu kilttiä poikaa monta kuukautta ja muutti elämäntyyliä. Ja mulla ei ole hajuakaan mitä kaikkee se kirjoitteli, mut 5/90 oli riittävää pa[kaa.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   20.4.25 11:47:16

Ei ole mitään väliä, mikä tuommoisen viestin sisältö on. Jos lähettäjä säätää viestittelynsä kanssa noin, laittakaa tyyppi 'älä vastaa osastoon'. Tai jos on päissään lähetellyt jotakin älytöntä, kysykää nyt viattomasti, että saitte viestiä, mutta puhelin hukkasi viestin, mitä oli asiaa...?

Lähettäjä: Hahmo 
Päivämäärä:   20.4.25 12:49:47

On sillä vähän väliä jos mun yritystoiminta tuhoutuu yhden juopon takia

Lähettäjä: ...... 
Päivämäärä:   20.4.25 18:06:08

Mies ilmeisesti on itse poistanut viestin, joten viesti mitätön.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   20.4.25 18:55:39

Mulle tuli kans viime yönä viesti, joka poistettiin, mutta ei ollu varmuuskopio päivittäin käytössä niin en pääse katsomaan mitä luki :D ei nyt ihan näin vakavaa, kun alottajalla, mut olis ollut mielenkiintoista nähdä jonkun känniviesti.

Lähettäjä: Omena 
Päivämäärä:   20.4.25 20:49:51

iPhonella ei saa noita viestejä esille, androidilla saa tuolta ilmoitushistoriasta

Lähettäjä: I 
Päivämäärä:   20.4.25 21:44:57

No sehän on vaan hyvä jos niitä poistettuja ei saa näkyviin! Siihenhän on syy miksi on poistettu, jos vaikka väärälle henkilölle on viestin vahingossa laittanut! Minulle on käynyt niin useammankin kerran.

Lähettäjä: Omena 
Päivämäärä:   21.4.25 10:48:47

Tosiaan androidilla ne saa näkyviin. On tullut monta poistettua viestiä luettua.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.