Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Eikö kellään pääsiäinen pilalla kenenkään toimes

Lähettäjä: aito sennu 
Päivämäärä:   18.4.25 23:20:26

Siis eikö oo puoliso, vanhemmat ja puolison vanhemmat, sukulaiset ja niin tietenki nyksän eksät saikanneet lapsista ym ym pääsiäisen vietosta? Onko oikeesti sennulaisilla täydellinen pääsiäinen :-D

Re: Eikö kellään pääsiäinen pilalla kenenkään toimes

Lähettäjä: Q 
Päivämäärä:   19.4.25 00:55:09

Minulla meni Veikkauksen takia. En saanut päävoittoa Eurojacpotissa.

Lähettäjä: Ö 
Päivämäärä:   19.4.25 01:45:49

On pilalla miehen takia, mutta en jaksa valittaa kun odotuksetkin oli nollissa.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   19.4.25 02:00:15

Ei ole.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   19.4.25 03:54:18

Ei, mutta ei ikinä muutenkaan.

Lähettäjä: raita 
Päivämäärä:   19.4.25 04:40:53

Ei täälläkään. Mulla on ympärillä ihmisiä, jotka parantavat mun elämänlaatua ja tuovat iloa, eivät pilaa sitä.

Lähettäjä: Ananas 
Päivämäärä:   19.4.25 04:52:15

Kyllä, hyvinvointialueen! Yövuoroissa koko prkl pääsiäinen ja nyt vasta 1/5 taputeltu pian!

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   19.4.25 06:15:47

Miehen takia meni pilalle.
Tässä olisi itsellä pitkästä aikaa useampi vapaapäivä mutta kun ei kiinnosta viettää aikaa yhdessä niin ei väkisin.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   19.4.25 06:25:33

On hevosen takia. Murehdin sen vointia.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.4.25 07:04:23

On. 15 vuoden suhde oli sit siinä.

Lähettäjä: vikke 
Päivämäärä:   19.4.25 07:19:29

Ehtiihän tässä vielä, mutta toistaiseksi näyttää yllättävän hyvältä. Itse vietän pääsiäispyhät töissä superkivojen työkavereiden kanssa tuplapalkalla ja kotona otan rennosti, leivon jotain hyvää ja käännän kasvimaan, en ole vielä päättänyt mitä sinne täksi kesäksi tulee.

Lähettäjä: nojoo 
Päivämäärä:   19.4.25 07:54:42

Täällä periaatteessa pilalla, olin alunperin siinä toivossa että pääsiäisen aikaan olisi aikaa nähdä miehen kanssa mutta hän priorisoi toiset asiat. On todennäköisesti suunittelemassa suhteen katkaisua, odottelen nyt vaan milloin saa kerättyä rohkeutta asian sanomiseen. Itse suunnittelen seuraavaa tinder-profiilia, jurppii kun ei voi laittaa sitä vielä käyntiin kun tilanne miehen kanssa epäselvä. Vielä kuitenkin seurustelusuhde "teoriassa" olemassa kun varsinaista erokeskustelua ei ole käyty.

Mutta ei se mitään, voisin testata uusia meikkejä ja ottaa pari kuvaa uutta profiilia varten. Ovatpahan sitten valmiina heti kun tarvitsee.

Päivämäärä:   19.4.25 07:55:57

39 kuumetta ja saa'tanallinen kurkkukipu ja yskä. Mieluummin olisin vaikka töissä kuin tässä taudissa.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   19.4.25 07:59:48

nojoo, täällä Suomessa on tasa-arvo niin pitkällä että myös naiset voivat päättää seurustelusuhteen, se on ihan ilmoitusasia eikä vaadi miehen suostumusta tai hänen aloitettaan.

Eli hyvin voit itsekin lopettaa seurustelunne ja lähteä tinderöimään ;)

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   19.4.25 08:02:10

nojoo/ Täällä samoissa fiiliksissä.
Olisin halunnut viettää miehen kanssa aikaa mutta hänellä ilmeisesti parempaa tekemistä.
Olen tässä odotellut jo jonkun aikaa odotellut, että milloin tulee se viesti " tää ei johdu susta mutta tää meidän juttu ei toimi" :'D
Minäkään en vielä viitsi uutta deittiprofiilia tehdä ennenkuin tilanne ratkeaa.

Päivämäärä:   19.4.25 08:47:28

---: niinhän mä voisinkin, mutta haluan että tästä tulee oppimiskokemus. Miehen pitää itse ottaa vastuu tekemisistään. Ihan liian usein nämä menee just niin että mies heittäytyy hankalaksi ja vyöryttää vastuun naiselle, että naisen pitää tehdä ne vaikeat valinnat. Haluan että mies itse joutuu sanomaan ne olennaiset sanat.

- : sama tilanne, ja itsekin tiedän että tämä ei ihan oikeasti johdu minusta vaan miehen omista ongelmista. Välttelevä kiintymyssuhdemalli on mielenkiintoinen ilmiö <3

Mulla on kyllä malttia odottaa pari päivää, prosessoin tilannetta ja valmistaudun uuteen. En jaksa olla tilanteesta edes vihainen. Tiedän että parempaa on tulossa.

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   19.4.25 08:51:05

---: Et viitsinyt lukea nojoo;n tekstiä ennen viisastelua?

Päivämäärä:   19.4.25 08:59:58

Nojoo/ täällä, että ehkä mies ei ole vielä edellisestä suhteestaan täysin päässyt yli. Mutta kysyttäessä kiinnostaa ja haluaa jatkaa mutta toteutus nyt vähän ontuu :D
Tämä on itselle uusi tapaus, että toimii näin. Aikaisemmat on ihan rehellisesti sanonut jos ei kiinnosta tai jos tuntuu ettei homma toimi. Tai olen itse tehnyt ensimmäisenä sen päätöksen ettei jatketa.

Päivämäärä:   19.4.25 09:15:50

-: mä mietin tässä kanssa sitä, että ois ehkä pitäny heti alussa kysyä mieheltä että onko käyny terapiassa avioeronsa jälkeen. Menneistä suhteista muodostuu isoja peikkoja jos asioita ei ole kunnolla käynyt läpi. Toi olis niin paljon helpompaa jos saisi selkeitä kyllä/ei vastauksia eikä tarvitsisi miettiä missä mennään ja miksi.

Lähettäjä: Trullit 
Päivämäärä:   19.4.25 11:53:19

Pääsiäinen pilalla trullien takia. Herkkuja varattu vaikka kuinka paljon ja ainoastaan naapurissa asuvat sisarukset (2 lasta) ovat käyneet. Lapsiperheiden suosima alue ja alakoulu 300m:n päässä. Lapsia lähistöltä siis löytyy. Eikö enää käydä soittamassa tuntemattomien ovikelloja?

Asun rivarissa, niin mitään alaovi lukossa -ongelmaa ei ole.

Lähettäjä: Kati 
Päivämäärä:   19.4.25 12:25:00

Oma pääsiäinen pilalla, kun tulin pitkästä aikaa kipeäksi. Kova flunssa, eilen heräsin aamulla aivan jäätävään kurkkukipuun. Nyt sen lisäksi yskää, pää tukossa, räkää vuotaa loputtomasti ja makuaisti mennyt. Eniten harmittaa se, että mieskin on ekaa kertaa vuosiin pääsiäisen vapaalla ja oli perheenä suunnitelmia. Mut ei voi mitään. Muu perhe lähtee tänään suunnitelman mukaan päivälliselle toiseen paikkaan ja minä jään sairastamaan sängyn pohjalle

Päivämäärä:   19.4.25 12:32:11

Nojoo/ Ihana huomata etten ole tälläisen ongelman kanssa yksi :D
Omalle kohdalle olisi harmittavasti nyt juuri sattunut ihana mies jonka kanssa kaikinpuolin natsaa yhteen. Harmittaa jos tämä nyt kaatuu mutta en kyllä tälläistä jaksa kauhean pitkään.

Päivämäärä:   19.4.25 12:39:38

-: ai harmi, mutta muista ettei pidä tyytyä vähempään kuin paras. Jos toi ei toimi, niin silloin se ei natsaa yhteen vaikka sitä itse toivoisikin. Mä tein just päiväkirjaan saldoa että kuinka paljon oli hyviä asioita ja kuinka paljon huonoja. Ikävä kyllä huonoja asioita kertyi sit loppujen lopuksi paljon enemmän. Potentiaaliin ei pidä langeta, jos oikeita asioita ei oikeasti tapahdu niin ei niitä voi loputtomiin odotella ja toivoa että ehkä joku päivä sit lupaukset toteutuu. Mä käyn tässä nyt itseni kanssa läpi sitä tosiasiaa, että kaikki nämä asiat oli oikeasti nähtävissä hälytysmerkkeinä jo ekan kuukauden aikana. Olin utelias ja halusin nähdä mitä tapahtuu ja mitä tästä tulee, ja jäin sit vähän niinku koukkuun siihen ajatukseen että entäs jos tää toimiikin. Mutta en voi nyt jälkikäteen väittää etten tiennyt että ongelmia oli tulossa.

Päivämäärä:   19.4.25 16:47:06

On. Työnantaja pilasi nämäkin juhlapyhät veivaamisellaan ja vääntämisellään. Järkkäsi myös kesken pyhien muutaman tunnin töitä mitättömällä palkalla.
Joululahjaksi saatiin yt-neuvottelut.

Lähettäjä: Maisa 
Päivämäärä:   19.4.25 16:49:20

Miehen työ ja lasten sairastelu pilasi pääsiäisen.

Päivämäärä:   20.4.25 12:38:33

Sinänsä joo, että olen jossain maailmanlopun flunssassa. Lapset aloittivat viikko sitten ja ovat jo kunnossa, miehellä myös vähän nuhaa mutta itsellä juuri parhaillaan se "ei jaksa muuta kuin potea"-vaihe. Oli kaikenlaista suunnitelmaa, mutta jäi sitten toteuttamatta. Ärsyttää.

Lähettäjä: Samuraitar 
Päivämäärä:   21.4.25 18:22:01

Ei, niinkuin ei pyhät yleensäkään. En vietä pyhiä semmoisten ihmisten kanssa, jotka pilaavat päiväni. :)

Päivämäärä:   21.4.25 19:36:28

nojoo / Täysin totta mitä kirjoitit ettei pidä tyytyä vähempään kuin paras.

Täytyy nyt rauhassa katsella mihin tämä lähtee. Ehkä tässä on molemmilla miettimistä jatkon suhteen.

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   21.4.25 19:39:06

Kyllä tämä nyt vähän mopelle meni kun kelit meni niin huonoksi - kenet tästä nyt voisi haukkua?!?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   22.4.25 09:44:22

Sunnuntaina putosin hevosen selästä ja loukkasin selkäni aika kovaa ja maanantaina kuoli paavi.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.