Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Varo deittisovelluksessa

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   18.4.25 19:14:17

Sellaisia mukanokkelan esittelyn kirjoittaneita. Mietipä hetki miksi heillä on tarve hioa esittelyteksti "täydelliseksi" (eli hiton ärsyttäväksi) aidon sijaan.

Re: Varo deittisovelluksessa

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   18.4.25 19:14:55

Kuinkahan moni muuten tekee näitä nykyään tekoälyllä...

Päivämäärä:   18.4.25 19:22:43

Varmasti monet... Minua on aina ärsyttänyt ne "täydellisen" hiotut tekstit, ihan kuin olisi jokin mainos kyseessä, haukotus. Aitous iskee, ei sellainen teeskentelypaska.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   19.4.25 07:48:09

"Kuka vaan voi olla aito mut oopa kiinnostava, siinä vasta taito" Paperi T

Minusta kukaan toinen ihminen ei voi sanoa muista ihmisistä, ovatko he aitoja vai eivät. Kierrän itse nää aitousvouhottajat kaukaa.

Päivämäärä:   19.4.25 16:09:04

No voi hohhoijaa. Teennäisen tekstin tunnistaa idioottikin.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.4.25 16:11:12

" kuin olisi jokin mainos kyseessä"

Itseähän siellä muille esittelet ja tarjoat. Siksi profiilin tulee olla myyvä.

Lähettäjä: Ei jumalauta 
Päivämäärä:   19.4.25 16:16:47

:DDDDD MYYVÄ PROFIILI

Lähettäjä: *x 
Päivämäärä:   19.4.25 16:24:51

Itseään siellä "myydään".

Mä skippaan kaikki profiilit, mitkä ovat täynnä kirjoitusvirheitä. Ne ovat varmasti aitoja, mutta mä en hae aidosti tyhmää kumppania.

Päivämäärä:   19.4.25 16:30:07

Joo, sen "myynnin" voi tehdä ihan normaalistikin ilman teennäisyyttä. Aitous ei ole yhtä kuin kirjoitusvirheet, idiootti.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   19.4.25 17:33:17

Tekstin hiominen on minusta ehdottomasti hyvä asia, se kertoo että ihminen on tosissaan etsimässä ja on valmis näkemään vähän vaivaa.

Lähettäjä: Kp 
Päivämäärä:   19.4.25 17:49:46

Jos arvostaa hyvää kieltä ja nokkeluutta, tekee näköisensä profiilin. Ei ole hirveän hankalaa kirjoittaa selkokieltä muutamaa riviä. Normaalit ihmiset skippaavat todennäköisesti ne, joilla on sata kirjoitusvirhettä ja tuhat hymiötä.

Lähettäjä: Helmu 
Päivämäärä:   19.4.25 17:58:35

” Joo, sen "myynnin" voi tehdä ihan normaalistikin ilman teennäisyyttä. Aitous ei ole yhtä kuin kirjoitusvirheet, idiootti.”

Tässäpä oiva esimerkki siitä miksi kannattaa tehdä itsensä näköinen bio. Oli se sitten ”aito” tai nokkela tai jotakin muuta, niin se kertoo siitä kuvassa olevasta ihmisestä.

Voi sitten heti sen tekstin perusteella laittaa skippiin esim. Alottajan kaltaiset ihmiset.

Lähettäjä: Å 
Päivämäärä:   19.4.25 18:03:39

Minä pidän nokkeluudesta, ja arvostan hyvää kirjallista ilmaisua. Aidosti.

Päivämäärä:   19.4.25 18:09:54

Missä kohdassa sanoin sanankaan selkokielestä?!? Olen koko ajan aivan selkeästi kirjoittanut TEENNÄISISTÄ TEKSTEISTÄ. Tämäkin on liian vaikeaa ymmärtää?

Lähettäjä: Å 
Päivämäärä:   19.4.25 18:16:26

Millaista on teennäinen teksti aloittajan mielestä? Mikä saa sinut päättelemään, että joku ei ole aito?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   19.4.25 18:45:41

"Millaista on teennäinen teksti aloittajan mielestä? Mikä saa sinut päättelemään, että joku ei ole aito?"

"Elämän peruspalikat mallillaan, mutta palapelin yksi palanen puuttuu vielä! Olisitko se sinä? ;) Täällä urheilullinen, matkustelua rakastava herrasmies, joka halaa ja pussaa! Lähdetään seikkailemaan yhdessä!"

Tuollaista teennäistä paskaa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.4.25 18:48:15

Mitä siellä pitäisi lukea?

Lähettäjä: Tätä pitää lukea 
Päivämäärä:   19.4.25 18:56:11

" Olen konekuski ja mettästän ja kalastan. "

Mitä muuta tarvitsee jos miestä hakee? Tuossa tulee selville, että tekee luultavimmin töitä, omaa kädentaitoja ja saattaa harrastaa jopa liikuntaa. Tuollaisesta on hyvä lähteä liikkeelle. Etenkin jos metsästystä on harrastettu useita vuosia ja se on mieleinen harrastus, niin lähes varmasti kyseessä on aseistaan tarkka tyyppi. Ja jos aseistaan ei ole tarkka vaan sekoilee, ottaa sakkoja, häiriköi tai muuta idioottia niin se pyssyt lähtee melko helposti. Minkä takia käyttäydytään kunnolla.

Jos osoittautuu sitten ääliöksi, niin se oli vaan virhearvio.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.