Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mikä yleipätevä lahja 40 v miehelle?

Lähettäjä: Prisma tai cittari 
Päivämäärä:   18.4.25 10:26:52

Äiitini oli unohtanut ilmoittaa minulle, että juhlimme veljeni 40 v synttäreitä lauantaina. En siis ole veljeni kanssa paljoa tekemisissä tai näemme kyllä noin kertan vuodessa, mutta veljeni on sitä sorttia joka istuu hiljaa omissaoloissaan kylässä ja jos jotain kysyy on vastaus joo tai e”. Mistään keskustelusta on turha edes haaveilla hänen kanssaan.

Jotain olisi kiva viedä, mutta jos en keksi mitään järkevää tai hyödyllistä niin olen viemättä mitään. Veljeni asuu kertostalo asunnossa eli ei mitään pihan hoitoon liittyvää, ei omista ajokorttia eli ei mitään autoihin liittyvää, kävi ainakin nuorempana kerran kesäsää festareilla ja siinä oli kai kaikki mitä tekee töiden lisäksi, ei siis harrasta mitään ymv. Voin toki olla väärässäkin kun veljeni elämä on aika mysteeri minulle.

Ongelmaa lisää se, että tänään ei taida olla muita kauppoja auki kuin prisma ja cittari. Joten heitelkääpä hyviä vinkkejä mitä voisin keksiä? Tyhmää mennä tyhjinkäsin pyöreille synttäreille, mutta mitään turhaakaan en viitsi viedä.

Re: Mikä yleipätevä lahja 40 v miehelle?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   18.4.25 10:31:39

Vie S-ryhmän lahjakortti, sillä voi sitten ostaa mitä itse haluaa.
Tai sitten leffalippuja, niitä saa leffateattereista pyhinäkin.

Lähettäjä: Vaikka 
Päivämäärä:   18.4.25 10:35:15

Kylpytakki

Lähettäjä: Huoh 
Päivämäärä:   18.4.25 11:52:03

Ehdotan herkkukoria, vaikka tämä loukkaakin monia. Juoko veli olutta, lonksua, cokista tai kahvia? Syökö sipsejä tai suklaata, pähkinöitä, salmiakkia, juustoja? Ehkäpä saunoo? Saunaolut, puhtaat sukat ja teepaita jne?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   18.4.25 12:20:56

Kerää koriin kasa erilaisia erikoisoluita ja vie ne jäähdytettyinä. Yleispätevä lahja, joka on lähes jokaisen miehen mieleen. Isoissa marketeissa on nykyään jo aika laajat valikoimat erilaisia.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   18.4.25 13:18:18

Pullo laadukasta viskiä, merkkibokserit, hauskat sukat, chilin taimi? Lauantaihan on ihan normaali päivä, kaikki kaupat auki ja Alko myös.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   18.4.25 14:01:06

Osta jotain kukkien siemeniä ja ruukku ja multaa.

Lähettäjä: Q 
Päivämäärä:   18.4.25 15:22:48

Herkkukori, johon sujautat mukaan sen lahjakortin.

Aloittaja varmaan tietää edes sen verran, juoko veli kahvia tai onko hänellä ruokavaliorajoitteita? Jos ei tiedä, kysyy äidiltä. Koriin kahvia, suklaata, keksejä, pähkinöitä...

Jos ei autoile, kulkeeko pyörällä? Heijastinreppu, pyöräilyhanskat...

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.