Lähettäjä: Prisma tai cittari
Päivämäärä: 18.4.25 10:26:52
Äiitini oli unohtanut ilmoittaa minulle, että juhlimme veljeni 40 v synttäreitä lauantaina. En siis ole veljeni kanssa paljoa tekemisissä tai näemme kyllä noin kertan vuodessa, mutta veljeni on sitä sorttia joka istuu hiljaa omissaoloissaan kylässä ja jos jotain kysyy on vastaus joo tai e”. Mistään keskustelusta on turha edes haaveilla hänen kanssaan.
Jotain olisi kiva viedä, mutta jos en keksi mitään järkevää tai hyödyllistä niin olen viemättä mitään. Veljeni asuu kertostalo asunnossa eli ei mitään pihan hoitoon liittyvää, ei omista ajokorttia eli ei mitään autoihin liittyvää, kävi ainakin nuorempana kerran kesäsää festareilla ja siinä oli kai kaikki mitä tekee töiden lisäksi, ei siis harrasta mitään ymv. Voin toki olla väärässäkin kun veljeni elämä on aika mysteeri minulle.
Ongelmaa lisää se, että tänään ei taida olla muita kauppoja auki kuin prisma ja cittari. Joten heitelkääpä hyviä vinkkejä mitä voisin keksiä? Tyhmää mennä tyhjinkäsin pyöreille synttäreille, mutta mitään turhaakaan en viitsi viedä.
|