Lähettäjä: Sippe
Päivämäärä: 17.4.25 22:47:03
Noh :D
Olen jo aikaa sitten eronnut entisestä kumppanistani, mutta välillä palaan pohtimaan tuota kaikkea kauheutta, mitä hänen kanssaan oli. Näin jälkeenpäin olen tajunnut, mitä kaikkea olikaan pielessä. Eivät nuo asiat varsinaisesti vaivaa, mutta ehkä minun täytyy saada purettua kaikki tuo paska ulos, jotta saan jäsenneltyä ajatukseni.
Tapasin tyypillisesti Tinderissä miehen, jonka kanssa oli välimatkaa useita satoja kilometrejä. Hän oli alkuun kovin kiva minua kohtaan ja lupasikin ajaa luokseni tapaamaan minua, sillä en suostunut lähtemään vieraan miehen luokse vieraalle paikkakunnalle. No hän tietysti tuli, oli ja meni. Minulla oli kivaa ja sovittiin tapaavamme uudestaan. Ajoin hänen luokseen seuraavana viikonloppuna.
Ensimmäinen kuukausi oli kivaa, mutta ajan kuluessa se olin aina minä joka ajoi satoja kilometrejä lähes joka viikonloppu nähdäkseni häntä. Näin valtavasti vaivaa, maksoin kaiken, bensat ja ruuat itselleni ja välillä myös hänelle. En koskaan saanut tavata hänen kavereitaan, tuskin oli edes kertonut minusta kenellekään. Olisi pitänyt laittaa jo silloin poikki, kun alkoi tulla ensimmäisiä merkkejä siitä, ettei häntä kiinnosta minä samalla tavalla kuin hän minua.
Hän ei tosiaan koskaan tuntunut kertoneen minusta kenellekään. En saanut koskaan tavata hänen kavereitaan, tulla mukaan mihinkään illanistujaisiin, en saanut näkyä tai kuulua missään. Hän uhkaili erolla useasti ja minä tietysti anelin, ettei jättäisi. Olin yksi viikonloppu tarjoutunut ajaman hänen luokseen, mutta sanoi, ettei jaksa tehdä mitään tai nähdä. Kuitenkin tällöin hän ajoi jonkun luo toiseen kaupunkiin, mutta minulle ei vaivautunut tämän ystävänsä oikeaa nimeä edes kertomaan, kutsui häntä vain jollain epämääräisellä lempinimellä. Koskaan ennen en ollut kuullut tästä ystävästä yhtään mitään. Tämä toistui pari kertaa, jonka jälkeen tästä tyypistä en kuullut mainittavan enää koskaan. Myös minulle vieraat naiset hänen sosiaalisen median kanavissaan lisääntyi.
Viimeinen naula meidän arkkuun oli, kun yksi juhlapyhä olin suunnitellut ajavani hänen luokseen, mutta ilmoittikin lopulta, että menee kavereidensa kanssa mökille, jonne en luonnollisesti ollut tervetullut. Päädyin sattumusten kautta vanhan tuttavani luokse ja se ilta muutti kaiken. Ehkä huvittavinta oli, kun pyysi minua tulemaan tuon jälkeen hänen luokseen. Totesin, ettei ole ylimääräistä rahaa sellaiseen, koetti kyllä kovasti uhkailla ja kiristää minua käyttämään säästöjäni moiseen. Ei kuitenkaan itse voinut maksaa bensoista koituvia kuluja. Pahoitti mielensä verisesti kun kieltäydyin ja tein jotain rahanarvoista muiden ihmisten kanssa.
Olin tehnyt eroa henkisesti jo pitkään, mutta tuo tuttujen tapaaminen konkretisoi sen ja pian tuosta päätin suhteen. Kuhan nyt avauduin, ei välttämättä kuulosta pahalta, mutta rakastuneena tein rahallisesti valtavasti tappiota ja aina oli paha mieli tuon ihmisen takia.
|