Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Saako tänne avautua entisestä suhteesta?

Lähettäjä: Sippe 
Päivämäärä:   17.4.25 21:21:49

Olen jo viime vuoden puolella eronnut ja yli tästä ihmisestä päässyt, mutta tahtoisin käydä pienimuotoista keskustelua tästä suhteesta vielä näin jälkikäteen. En ole uskaltanut kertoa tästä oikein kenellekään, hävettää vieläkin oma tyhmyys.

Re: Saako tänne avautua entisestä suhteesta?

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   17.4.25 21:24:35

Tietysti saa, anonyymi keskustelupalsta.

Lähettäjä: LL 
Päivämäärä:   17.4.25 21:26:10

Jep, täällä voi koska anonyymi. Eksän kanssa ei käydä keskustelua enää.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.4.25 21:28:41

Ei me voida sua estää.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   17.4.25 21:37:03

Eipä täällä muutkaan kysele mistä saa alkaa puhumaan, sen kun kirjottavat vaan :D

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   17.4.25 22:12:02

- , missä oli maininta, että ex on mies?

Päivämäärä:   17.4.25 22:14:38

Anna palaa vaan. Sanat "miehen vika" ovat käytännössä sormet valmiina melkein jo tulossa näppäimistöltäni, en malta odottaa.

Lähettäjä: Sippe 
Päivämäärä:   17.4.25 22:47:03

Noh :D

Olen jo aikaa sitten eronnut entisestä kumppanistani, mutta välillä palaan pohtimaan tuota kaikkea kauheutta, mitä hänen kanssaan oli. Näin jälkeenpäin olen tajunnut, mitä kaikkea olikaan pielessä. Eivät nuo asiat varsinaisesti vaivaa, mutta ehkä minun täytyy saada purettua kaikki tuo paska ulos, jotta saan jäsenneltyä ajatukseni.

Tapasin tyypillisesti Tinderissä miehen, jonka kanssa oli välimatkaa useita satoja kilometrejä. Hän oli alkuun kovin kiva minua kohtaan ja lupasikin ajaa luokseni tapaamaan minua, sillä en suostunut lähtemään vieraan miehen luokse vieraalle paikkakunnalle. No hän tietysti tuli, oli ja meni. Minulla oli kivaa ja sovittiin tapaavamme uudestaan. Ajoin hänen luokseen seuraavana viikonloppuna.

Ensimmäinen kuukausi oli kivaa, mutta ajan kuluessa se olin aina minä joka ajoi satoja kilometrejä lähes joka viikonloppu nähdäkseni häntä. Näin valtavasti vaivaa, maksoin kaiken, bensat ja ruuat itselleni ja välillä myös hänelle. En koskaan saanut tavata hänen kavereitaan, tuskin oli edes kertonut minusta kenellekään. Olisi pitänyt laittaa jo silloin poikki, kun alkoi tulla ensimmäisiä merkkejä siitä, ettei häntä kiinnosta minä samalla tavalla kuin hän minua.

Hän ei tosiaan koskaan tuntunut kertoneen minusta kenellekään. En saanut koskaan tavata hänen kavereitaan, tulla mukaan mihinkään illanistujaisiin, en saanut näkyä tai kuulua missään. Hän uhkaili erolla useasti ja minä tietysti anelin, ettei jättäisi. Olin yksi viikonloppu tarjoutunut ajaman hänen luokseen, mutta sanoi, ettei jaksa tehdä mitään tai nähdä. Kuitenkin tällöin hän ajoi jonkun luo toiseen kaupunkiin, mutta minulle ei vaivautunut tämän ystävänsä oikeaa nimeä edes kertomaan, kutsui häntä vain jollain epämääräisellä lempinimellä. Koskaan ennen en ollut kuullut tästä ystävästä yhtään mitään. Tämä toistui pari kertaa, jonka jälkeen tästä tyypistä en kuullut mainittavan enää koskaan. Myös minulle vieraat naiset hänen sosiaalisen median kanavissaan lisääntyi.

Viimeinen naula meidän arkkuun oli, kun yksi juhlapyhä olin suunnitellut ajavani hänen luokseen, mutta ilmoittikin lopulta, että menee kavereidensa kanssa mökille, jonne en luonnollisesti ollut tervetullut. Päädyin sattumusten kautta vanhan tuttavani luokse ja se ilta muutti kaiken. Ehkä huvittavinta oli, kun pyysi minua tulemaan tuon jälkeen hänen luokseen. Totesin, ettei ole ylimääräistä rahaa sellaiseen, koetti kyllä kovasti uhkailla ja kiristää minua käyttämään säästöjäni moiseen. Ei kuitenkaan itse voinut maksaa bensoista koituvia kuluja. Pahoitti mielensä verisesti kun kieltäydyin ja tein jotain rahanarvoista muiden ihmisten kanssa.

Olin tehnyt eroa henkisesti jo pitkään, mutta tuo tuttujen tapaaminen konkretisoi sen ja pian tuosta päätin suhteen. Kuhan nyt avauduin, ei välttämättä kuulosta pahalta, mutta rakastuneena tein rahallisesti valtavasti tappiota ja aina oli paha mieli tuon ihmisen takia.

Lähettäjä: U 
Päivämäärä:   17.4.25 23:07:52

Ihan normaali suhde, et voinut tietää. Ja ei jatkoon!

Lähettäjä: wiu 
Päivämäärä:   18.4.25 00:37:17

Olitpa aloittaja supertyhmä. Toivottavasti otit opiksesi kerrasta.

Päivämäärä:   18.4.25 00:55:45

Nohh kyllähän tommoisesta kuuluukin morkkis tulla.

Päivämäärä:   18.4.25 01:05:01

Turhaa haukkumista taas täällä. Aloittaja vaikuttaa kiltiltä ihmiseltä, joka uskoo ihmisistä hyvää. Hienoa, että aloittaja pääsi pois tuosta suhteesta, mies ei selvästikään panostanut suhteeseen yhtä paljon. Mies käyttäytyi kurjasti, eikä arvostanut aloittajan vaivannäköä.

Lähettäjä: B 
Päivämäärä:   18.4.25 01:24:53

No eikös tämä ollut ihan klassinen tapailusuhde, jossa mies tapaili samaan aikaan muitakin ja ilmeisesti jatkoi tinderöintiä. Ei siis ollut aloittajasta parisuhdemielessä kiinnostunut. Sen pituinen se.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   18.4.25 01:40:42

No, haluatkos kuulla mun edellisestä suhteesta... Tutustuin yhdessä tapahtumassa "kivaan" mieheen. Siis oikeasti, kuvittelin viimein tapaavani elämäni miehen. Hän oli fiksu, hyvännäköinen, hauska ja ystävällinen sekä eläinrakas. Ehdittiin tapailla perätti 2kk, kunnes selvisi, että hänellä on AVOPUOLISO kotona, josta ei ollut eronnut, ja joka ei arvannut miehen pettävän häntä ennenkuin lapsi selasi miehen puhelinta ja meidän viestittelyä päätyivät puolison nähtäväksi. No tuo puoliso soitti minulle ja kertoi koko tilanteen. Järkytyin täysin ja pyytelin tietysti anteeksi, että en olisi ikinä tähän lähtenyt jos olisin tiennyt. Ilmeisesti puoliso ei ollut kertonut miehelle puhelustaan, kun parin päivän päästä sain häneltä viestiä että nähdäänkö. Vastasin tietysti, että ei nähdä ja tiedän kaiken.

Kyllä tuo tuntui pahalta minullekin, vaikka vielä pahemmalta tuolle miehen lasten äidille :(

Lähettäjä: Kumma juttu 
Päivämäärä:   18.4.25 16:24:07

Hyvät ihmiset, missä on terveen järjen käyttö? Jos tinderdeitti toistuvasti osoittaa olevansa epäluotettava, maksattaa kaiken muilla, ja käyttäytyy kuin itsekäs teini, niin miksi ihmeessä alatte hyppiä tällaisen ihmisen pillin mukaan? Itsekäs käytös seurustelusuhteessa on huonotapaista mutta ei laissa kiellettyä.

Lähettäjä: Mikä mies 
Päivämäärä:   18.4.25 17:25:40

Eipä tuossa onneksi sen huonommin käynyt, elämä opettaa ja seuraavalla kerralla tiedät varoa tai ainakin pistää ajoissa poikki.

Yhdelle tutulle selvisi tässä viiden vuoden srksisuhteen jälkeen että miehellä on vaimo, lapsi ja toinen tulossa.
Tuon suhteen aikana mies oli tosiaan avioitunut.

Päivämäärä:   18.4.25 17:29:40

Aloittaja älä hakeudu enää suhteeseen niin kauan kuin olet ylikiltti etkä osaa pitää puoliasi ja sanoa heti alkuun että ei käy jos tulee joku sikailu.

Olen itse tehnyt niin siis. Tajusin suhteen jälkeen että minua oli satutettu ja hyväksikäytetty sen takia, etten ollut suojellut itseäni juuri lainkaan. Että olin luullut olevani puoliani pitävä mutta tositilanteessa olinkin ylikiltti miellyttäjä ja tajusin että pitää nyt miettiä asioita, muuten päädyn samanlaiseen suhteeseen uudestaan.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   18.4.25 17:32:09

Tapailin myös kolmikymppisenä erästä lääkäriä, joka valehteli olevansa sinkku. Kun oltiin asunnollaan, ihmettelin, miksi lattialla oli lasten leluja? Tämä sanoi, että sisko lapsineen oli ollut käymässä. Myöhemmin selvisi, että miehellä oli vaimon lisäksi nelivuotias tytär.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   18.4.25 17:39:43

Aloittaja opettelee tunnistamaan ja asettamaan rajat ja pitämään niistä kiinni. Siten pääsee kuspäistä helposti ja nopeasti eroon

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.