Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miksi olen alkanut nähdä exästä unia?

Lähettäjä: No on outoa! 
Päivämäärä:   16.4.25 19:42:00

Unet ovat sellaisia että keskustelemme miten olisi pitänyt saada asiat joskus puhuttua. Tai sitten suutelemme joskus unessa. Unet harvoin ovat seksuaalissävytteisiä, enemmänkin katkeran suloisia.

Erosta on aikaa yli 15 vuotta. Nytkö alan vasta käsittelemään sen ajan ongelmiani? Suhteessa ei ollut väkivaltaa tms, ajauduimme erilleen kun olin vaikeasti masentunut. Olen nykyään erittäin onnellisesti naimisissa ja lapsiakin on. Exän kanssa ei lapsia ja suhdekin oli neljä kertaa lyhyempi mitä nykyinen pitkä liittoni. Mitä mieleni yrittää minulle kertoa?

Re: Miksi olen alkanut nähdä exästä unia?

Lähettäjä: Kummitusjuttu 
Päivämäärä:   16.4.25 19:46:46

Näin oudon unen eksästä yhtenä yönä, en ollut miettinyt koko ihmistä pitkään aikaan ja juttelinkin viimeksi 14v sitten. Joku etiäinen pisti aamulla googlaamaan hänen nimensä ja hän oli kuollut pari kk aikaisemmin.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   16.4.25 19:48:17

Näen silloin tällöin randomeita unia existä. En ajattele, että niillä olisi jotakin suurta merkitystä. Mieli käsittelee menneisyyttä.

Joskus olen unissa jonkun exän kanssa yhdessä, rakastunutkin. Aamulla olen oikein hämmästynyt, ettei se ollutkaan totta.

Lähettäjä: varo vaaraa 
Päivämäärä:   16.4.25 20:55:12

Keväisin kaikenlaiset käärmeet alkaa kaivautua koloistaan. Myös mielessä.

Lähettäjä: Sama 
Päivämäärä:   16.4.25 22:38:24

Sama täällä. Erosta on kymmenen vuotta, ja viime vuosina olen nähnyt useitakin seksuaalissävytteisiä unia. En kertakaikkiaan ymmärrä minkä vuoksi. Seksielämämme oli kaikkea muuta kuin hyvää, enkä todellakaan kaipaa takaisin muutenkaan.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   17.4.25 05:31:37

Joku ihme kausi tässä oli että ex vieraili unissani välillä.
Hengailtiin yhdessä ja tehtiin kaikkea sitä mitä silloinkin nuorena..matkustelua jne.
Tämä heppu on jo ollut menneen talven lumia sen 20 vuotta.
Eikä me edes nähdä juuri koskaan, edes vilaukselta ja hyvä niin!
En ikävöi mustasukkaista ja narsistista tyyppiä.

Lähettäjä: -.- 
Päivämäärä:   17.4.25 08:04:33

Itselläni oli ihan sama homma jokunen kuukausi sitten. En ollut ajatellut koko ihmistä vuosiin, kunnes yhtäkkiä näin hänestä unta. Tämän jälkeen oma mieli oli hetken ihan sekaisin, ikään kuin olisin ihastunut häneen uudelleen. Olen kuitenkin nykyisen mieheni kanssa ollut 10 vuotta ja naimisissakin useamman ja suhteessa kaikki hyvin. Mutta tuon unen jälkeen oli pakko googlettaa exä ja etsiä tietoa mitä hänelle kuuluu. Hyvä etten alkanut järjestämään yläasteen luokkakokousta, että näkisin hänet :D Kyseessä oli siis ensirakkauteni, jonka kanssa useampi vuosi seurusteltiin, välillä vähän on-off, ja kihloissakin ehdittiin olla.

Pikkuhiljaa ex jäi kuitenkin taas unholaan, enkä haikaile enää menneen perään. Ollaan eron jälkeen jokusen kerran vuosien saatossa törmättykin ja ihan hyvissä merkeissä juteltu, mutta jotenkin tuo uni pisti miettimään onko kuitenkin jotain jäänyt joskus selvittämättä. Mutta hakkasin kyllä päätä seinään, että miten aikuisen naisen pää voi mennä sekaisin kuin teinitytöllä yhden unen takia.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   17.4.25 09:36:49

Unissa käsittelee menneisyyttä. Entiset suhteet monesti ovat ristiriitaisia ja se tulisi vain hyväksyä. Huonossakin suhteessa on joskus ollut jotain hyvää. Siitä voi olla kiitollinen vaikkei suhdetta haikailisi.

Unet eivät myöskään kerro totuutta. Ne ovat oman mielikuvituksen tuotetta, joissa ex käyttäytyy niinkuin haluat tai kuvittelet. Ei niin kuin hän oikeasti käyttäytyisi.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.