Lähettäjä: edelleeeen...
Päivämäärä: 16.4.25 15:15:14
Tein joskus aiemmin tänne ketjun otsikolla "ihmiset tulevat väärään osoitteeseen".
Vai olikohan tulevien tilalla että menevät. En voi linkittää tai päivittää sitä, koska se on vanhan hajonneen läppärin sivuhistoriassa. Jos jollain muulla on se sivuhistoriassa tallessa, niin etsikööt ja linkatkoon tähän, olisi tosi kiva.
Valitin siis siitä, että tämä tie ja täällä olevat talot ja pihat on todella hyvin merkattu, että mikä osoite on kyseessä. Ja silti ihmiset eivät löydä oikeaan osoitteeseen vaan menevät väärään taloon tai pihaan. Vaikka ulko-ovessa on lappu "Tämätie 4" ja jokaisen asunnon ovessa osoite, niin ihmiset ovat silti rimputtamassa väärän talon asunnon ovikelloa. Jopa ensihoito ja isännöitsijä ovat olleet väärässä talossa/pihassa/osoitteessa.
Kerroin myös sen, että olin ottanut yhteyttä isännöitsijään, ja hän sanoi, ettei osaa enempää auttaa, koska kaikki mahdolliset keinot on jo käytetty. Ja niin on kyllä minunkin mielestäni.
Tämä tie on todella selkeä, pihat selkeästi aidalla erotettu toisistaan, joka liittymässä lukee, mikä osoite on. Ja silti ei onnistu.
Olen taas laittanut tavaraa nettikirppikselle myyntiin, ja kovinkaan moni ei taida kerralla löytää oikeaan osoitteeseen. Tyypit tulevat myöhässä ja sen oloisena, että "olenkohan nyt oikeassa osoitteessa". Moni kertoo käyneensä ensin viereisessä talossa rimputtamassa jonkun väärän tyypin ovikelloa. Jotkut raivoavat minulle, soittavat tai viestittelevät, kun en avaa ovea. Hmmm.... Eikä tämä todellakaan ole mikään sokkelo!
Ei auta mitkään pihakartat, google mapsin screenshotit joihin on piirretty viiva ja rinkula että miten tähän rappuun löydät ja mitä ovessani lukee.
Mitä hemmettiä...
Eikä auta sekään, että annan vain osoitteen "Tämätie 4" ja vien tavarat parkkipaikalle, kun ostaja on viereisen pihan parkkipaikalla..!!
Apua auttakaa :DDD
|