Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ruoka ällöttää yhtäkkiä

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   16.4.25 14:08:14

Viimeiset pari viikkoa olen huomannut itsessäni sellaista että ruoka ällöttää. Vaikka jos olen syönyt pastasalaattia ja jättänyt jämät seuraavan päivän lounaaksi niin ajatuskin oksettaa että sitä söisi taas, vaikka se olisikin ollut ihan hyvää ekalla kerralla. Tai jos syön vaikka juustoa niin maistan/haistan sen juuston maun ja hajun todella vahvana, ja se ällöttää. Normaalisti syön reilusti ja monipuolisesti, en ole nirso. Ja nälkä kuitenkin on. Mietin että mistä tämä voisi johtua, en ole raskaana.

Re: Ruoka ällöttää yhtäkkiä

Lähettäjä: Sanna 
Päivämäärä:   16.4.25 17:31:38

Oletko varma ettet ole raskaana? Itse huomasin sen siitä, että en pystynyt syömään karkkia tai kahvia. Tai sitten jos sulla on ollut korona? Sen jälkeen moni ruoka ällötti, mistä normaalisti pidän.

Lähettäjä: irmeli 
Päivämäärä:   16.4.25 17:35:52

Koronaa epäilen minäkin. Noh, eipähän tule syötyä liikaa... lähteeköhän koskaan pois?

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   16.4.25 17:51:54

Diabetes voi myös alkuun oireilla noin.

Päivämäärä:   16.4.25 18:04:24

Onko mitään muita oireita?

Päivämäärä:   16.4.25 19:09:02

En kyllä usko olevani raskaana, juuri oli todella runsaat menkat :D

Muita oireita ei ole, tosin on ollut niiskutusta, aivastelua ym jonka olen pistänyt pahan siitepölyallergian piikkiin. Eli ei ihan mahdotonta jos olisi vaikka ollutkin korona seassa. Olisi kyllä kiva päästä tästä eroon, on tosi ikävää heittää ruokia pois kun en kestä ajatustakaan niiden syömisestä...

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   16.4.25 19:34:07

Kaverilla oli menkat raskaana säännöllisesti ensimmäiset viisi kuukautta, kuudennella kuukaudella vasta loppui.

Päivämäärä:   16.4.25 19:38:08

"Kaverilla oli menkat raskaana säännöllisesti ensimmäiset viisi kuukautta, kuudennella kuukaudella vasta loppui."

No ei kyllä varmasti ollut, kun kuukautiset tarkoittaa kohdun limakalvon poistumista kuukautisvuotona, ja siinä samalla lähtee kyllä se muksukin. Muuta vuotoa jota luulee kuukautsivuodoksi voi toki olla.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.