Lähettäjä: -
Päivämäärä: 15.4.25 19:34:02
Nyt tulee pitkä viesti mutta tämä jäi itseäni mietityttämään, vaikka tästä on jo kulunut kolmisen viikkoa. Aloin kirjoittelemaan euroopassa asuvan miehen kanssa vuoden vaihteessa sivustolla yhteiseen harrastukseen liittyen, jatkettiin juttua wa:n kautta, itse tästä en enempää ajatellut kuin että kiva vaihtaa ajatuksia harrastukseen liittyen.
Mies laittoi viestiä päivittäin, viestit oli yleensä pitkiä ja ajatuksella kirjoitettuja, oltiin tiiviisti yhteydessä 3kk! Jutut olivat välillä aika syvällisiä, ja jaoin ajatuksiani ja sain oikeastaan häneltä aika hyviä neuvoja moneen asiaan. Näin jälkikäteen, tuntuu oudolta sillä koin jollain tavalla jonkinlaista yhteyttä hänen kanssaan vaikka ei koskaan oltu tavattu. Monella tapaa oltiin samanlaisia ja harrastus tietysti yhdisti.
Hän oli käynyt töiden takia Suomessa useamman kerran ja hänellä asuu harrastukseen liittyen tuttuja maassa joita oli tavannut ja oli tulossa tänne maaliskuussa ja halusi tavata myös minut. Juuri ennen kun mies olisi ollut matkustamassa tänne sain vain viestin jota on hankala suomentaa mutta menisi jotenkin näin ''"Hei ***. Aion vetäytyä, syistä joita en voi kertoa. Tämä satuttaa minua, mutta minun pitää tehdä se. Pidä huolta itsestäsi. Olet hyvä tyyppi.'' En kerinnyt vastata mitään kun olin jo blokattu ja samalla huomasin että hänen profiilinsa oli hävinnyt myös tuolta sivustolta jolla alettiin juttelemaan, profiili oli useita vuosia vanha.
Mikähän sillä olisi ollut syynä? Varsinkin noin dramaattinen häviäminen ja olinko tosiaan noin yhdentekevä kaiken sen jälkeen mitä jaettiin, olisi ollut mukava pysyä kavereina. Ihminen vaikutti olevan ihan aito, vaihdettiin myös ääniviestejä.
Ymmärrän myös että netissä kuka vaan voi esittää, ainut mitä mieleen tuli oli että hänellä olikin esim. puoliso joka ei tykännyt viestien vaihdosta? Minulle kertoi olevansa sinkku, ja vaimo kuollut syöpään vuosi sitten. Toinen mikä tuli mieleen oli hänen työnsä mutta tuskin voi olla noin salaista että pitää hävitä noin kokonaan?
|