Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Työkkärin 2viikon työt?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   15.4.25 17:51:45

Olen työtön. Eli minun on haettava 2 työpaikkaa nyt huhtikuussa. Mutta siellä lukee,jos työllistyn väh.2viikkoa kokoaikaisesti tarkastelujakson aikana katsotaan tehtävä suoritetuksi.
Olen keikkafirman kautta töissä juuri tämän ja ensiviikon. Ne on 4arkipäivän pituisia viikkoja,koska pääsiäinen on välissä. Kelpaako ne kumminkin 2viikon työksi vaikken 5pv/vk teekkään? Kokemusta?

Re: Työkkärin 2viikon työt?

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   15.4.25 18:01:26

Järjellä ajatellen kelpaisi, mutta työkkärin asiat on kysyttävä työkkäristä, koska niillä on oma logiikkansa. Jollekulle toiselle työnhakijalle voi olla myös eri sääntöjä. Tuikkaa sähköpostia, tai samalla vaivalla copypeistaa pari vanhaa hakemusta jonnekin, sittenpähän on sekin tehty.

Lähettäjä: Höppänä 
Päivämäärä:   15.4.25 23:30:25

Miten nykyään, jos on työyön, niin täytyykö pitää kirjaa niin kuin ennen, että jonnekin kirjataan joka päivälle että työtön, työtön, työtön...? Vai olikohan tämä siihen kun hakee työttömyyskorvausta, tai no sama asia kai.

Lähettäjä: gh 
Päivämäärä:   16.4.25 06:05:53

Kalenteriviikko on kalenteriviikko ja kahden viikon jakson aikana työnhaku katkeaa. Onhan olemassa 12 tunnin työpäiviä niin, että tunteja tehdään 4 päivässä koko viikon verran. On myös jaksotyötä, jossa on viikko työtä ja viikko vapaata. Se voi olla työkkärissä vaikeammin ymmärrettävä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.4.25 06:38:11

Hakisin silti varoiksi, joskus mennyt työkkärin sanoman mukaan ja karenssia pukkasi... Pitäisi vähintään nauhoittaa kaikki keskustelut heidän kanssaan aina.

Yhden työnhaun saat kuitattua ihan sillä, että kysyt sieltä keikkafirmasta lisää töitä. Suullinenkin kysyminen riittää, ei tarvitse mitään hakemuksia lähetellä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.