Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ihmiset on rasittavia

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   15.4.25 10:30:00

Kysytään kyytiä, että voitko viedä sinne tai tänne tai käyttää siellä tai täällä. Sovitaan, että puolen tunnin päästä olen hakemassa. Sitten enää ei vastata ja joskus myöhemmin ilmoitetaan, että kävinkin jo toisella kyydillä. Ihan turhaan saan pukea vaatteet ja esim. talvella autoa sulattaa ja rapata. Ei voida aiemmin ilmoittaa, että sori en tarvitsekaan kyytiä kun sain muualta. Tai jos on sovittu, että vien neljäksi lentokentälle niin itse en voi muuta menoa sopia ja sitten kuitenkin on menty toisella kyydillä.
Ikinä en enää kyyditse yhtään ketään kun ihmiset on perseestä. Mitään muutakaan apua minulta on turha odottaa yhtään kenenkään (pl. sukulaiset).

Re: Ihmiset on rasittavia

Lähettäjä: L 
Päivämäärä:   15.4.25 11:03:48

Yks rouva piti mua kuskina. Luulin että oltas kavereita mutta tärkeintä olikin mun auto ja halvat kyydit. Isossa marketissa sillä meni yli tunti kun kiersi kaikki osastot vaikkei ostanu juuri mitään. Minä ootin penkillä sen aikaa. Homma loppu kun se päätti ite jo minne mennään, piti itsestään selvänä että lähen kuskaamaan.

Re: Ihmiset on rasittavia

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   15.4.25 12:41:12

Joo mullakin oli tuollainen rouva. Piti käydä Citymarketissa ostamassa viikon ruuat, mutta kiersikin koko hiton kauppakeskuksen eikä mitään kiirettä pitänyt, vaikka odotin autossa ja tiesi, että minulla on töihin menokin. Kolme tuntia odottelin. Sama homma toistui seuraavalla kerralla, että mitään hoppua ei pitänyt. Annoin vielä kolmannen kerran mahdollisuuden ja sanoin ajan, että jos ei siihen mennessä ole takaisin niin auto lähtee. Ei tullut takaisin ja minähän lähdin. Meni millä meni takaisin kotiin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.