Lähettäjä: B
Päivämäärä: 16.4.25 16:17:05
Itse laihduin tällä dieetillä pari vuotta sitten 6 kiloa kahdeksassa viikossa, enkä ollut varsinaisesti ylipainoinen vaan siinä normipainon ylärajoilla. Ihan hyviä ne ruuat oli ja vapaasti pystyi soveltamaan ohjeiden puitteissa, ei pidä lainkaan paikkaansa että pelkkää soijajogurttia, ei sitä välttämättä tarvitse syödä yhtään. Hyvin pystyisi jatkamaan saman tyyppisellä ruokavaliolla periaatteessa lopun ikänsä. Mulle vaan pitäisi jonkun laittaa ne ruuat, itse en vaan jaksa sitä ainaista kokkaamista ja vihannesten pilkkomista. Ja olen liian perso karkeille, joten homma taas levinnyt käsiin ja kilot tulleet takaisin. Muutamia juttuja kuten aamupalalla esim raejuustoa, marjoja ja pähkinöitä on jäänyt tavaksi.
Siitä varoituksen sana, että tuo on käytännössä etenkin alkuun vhh-dieetti, vaikkei sitä sellaisena mainosteta. Jos on rytmihäiriötaipumusta niin ei välttämättä tee hyvää, itsellä alkoi dieetin aikana häiriö tulla läpi lääkkeestä huolimatta ja joku muukin valitti lisälyönneistä iltaisin. Toiseksi, ei pysty maksamaan enää epassin liikuntaedulla, vaikka liikuntaetua mainostavat. Sinänsä ymmärrettävää, kun eihän siinä liikuntaa ole.
|